RONALD WEDERFOORT EMAIL PRO BÝVATELE A SISTERY (APRIL 18, 2018), HRH TIBURCIO VILLAMOR MARCOS TALLANO TAGEAN IV, s kódovým označením: TVM-LSM-666, předseda programu ALPHA OMEGA WORLD DEVELOPMENT MARSHALL




Od: Ronald Wederfoort <ronald_wederfoort@yahoo.com> 

Komu: QUEEN OF QUEENS <universalqueenofqueens@gmail.com>; BU. CENTRÁLNÍ INTERPOL <interpol_central@outlook.com>; Úřad CENTRAL Interpolu <central.interpol@gmail.com>; Ronald Wederfoort <ronald_wederfoort@yahoo.com>; "contacto.asblp@gmail.com" <contacto.asblp@gmail.com>;"whitespiritualboy777@gmail.com" <whitespiritualboy777@gmail.com>; "alphaomegamarshalls@gmail.com" <alphaomegamarshalls@gmail.com>;"central.interpol@gmail.com" <central.interpol@gmail.com>; "bloodshedforpeace@gmail.com" <bloodshedforpeace@gmail.com>;"alphaomegaworldmarshall@gmail.com" <alphaomegaworldmarshall@gmail.com> 

Odeslaná: středa 18. dubna 2018 20:59 

Předmět: Vážení, HRH TIBURCIO VILLAMOR MARCOS TALLANO TAGEAN IV, s kódovým označením: TVM-LSM-666, předseda programu ALPHA OMEGA WORLD DEVELOPMENT MARSHALL

Obrázek může obsahovat: 1 osobu, posezení

UN-ECOSOC OFFICE, Rocketfeller Plaza
5th Avenue, New York, NY 10020 USA


Vážení, HRH TIBURCIO VILLAMOR MARCOS TALLANO TAGEAN IV ,   s kódovým označením:
TVM-LSM-666 , předseda světového vývoje ALPHA OMEGA
Program MARSHALL Král uznávaných aktiv "KORAN"
Jediný signatář.

Moje jméno je Ronald A. Wederfoort, cítím čest jako lidskou bytost
část tohoto projektu BIG a zodpovědnost, která vám byla dána
Volné lidstvo ze starých systémů Fiat Enslavement, které byly
Realizovali nás tmaví bratři a sestry.

Byl jsem v kontaktu se svými bratry a sestrami po celém světě a
ptali tolik otázek, protože mnoho z nich nikdy
věděl o GOLDu a o Zákoně o Ferdinandovi Marcosovi
(RIP) své poslání k volnému lidstvu z chudoby.
Takže doufám, že mi pomůžete, abychom dostali co nejvíce informací, abychom mohli
sdílet se všemi svými bratry a sestrami po celém světě.
V tuto chvíli vytvářím videa ve španělštině, angličtině, holandštině,
pro miliony následovníků, které mám.

A můj plán je sjednotit všechny, aby vás podpořili ve vašem
příčina, a tak se zpráva může dostat po celém světě.
Posílám vám všechny skupiny, které jste uvedli
na vaše videa, jako WORLD BANK, FRB, MMF atd.

Mohu se zeptat, můžete poskytnout informace, které budou řídit
GOLD v centrálních bankách, aby se předešlo tomu, co všichni máme zkušenosti?

A druhá otázka, jak jsou občané světa
dostanou své účty GOLD BACKED a jak to udělá
distribuovány.

To je hlavní otázka, kterou se mnozí ptají
Já a já LOVE se dozvím více o vaší organizaci
a také by rád se připojil ke skupině. já mám
Zelená karta a pracoval jako konzultant IT.
Jsem již 63 let, ale stále mám více
abych udělal dobro ostatním.

Pro mě je opět HONOR, abych se setkal s osobou jako ty.

Děkujeme za to, co děláte pro nás všechny.

Požehnání (LOVE a LIGHT)

GOOGLE BLOG:
https://arrestwarrantsatanicritual.blogspot.com/
http://thelightisthetruth.blogspot.com/

E-mail: Ronald_wederfoort@yahoo.com
E-mail: Ronald_Wederfoort@protonmail.com
Telefon: 5999 5156118

Comments

Popular posts from this blog

Curacao UTS : The following were discussed: 1. Existing (older) telecommunications systems are copper based, but all new development is done with fiber optics. 2. Fiber optics are run to the curb in existing developed areas and run all the way to the home in new developments. 3. Fiber optics are installed underground simultaneously with electric. 4. UTS􀁰 concession mandates that they bring service to the home.

Do you like Chinese products? Why?