CURACAO 004: RONALD WEDERFOORT EMAIL NOV 6. 2018 NAAR INVESTIGATOR "EVA ROEST" FROM Bureau Nationale Ombudsman, Den HAGUE NETHERLANDS,




Ronald Wederfoort nesara0004@gmail.com

AttachmentsNov 6, 2018, 1:23 PM (8 days ago)

to bureauronald_wederfoortRonald
Geachte Eva Roest



Bedankt voor UW email van Nov 5 2018, die eindelijk is aan gekomen. Ik heb all jaren geen email kunnen
krijgen, en uw brief geeft mij de bewijzen dat all my emails die naar mij gestuurt worden geblokeerd.

Ik heb dit ook door gegeven aan de open bare ministerie van curacao, i hoop dat dit opgelost
zal worden. Ik ben ook momenteel bezig met america ook met Obudsman van Us Treasury and
andere departementen in amerika om somige dingen af te ronden.

Ik zal de emails door sturen naar u, zodat u mij ook advies kan geven met wie ik
projecten moet gaan implementeren and investeren.

En sorry for mijn tik fouten.

Ik zal dit email op mijn normale email ook door sturen ronald_wederfoort@yahoo.com
zo kunnen we bewijzen dat emails geblokeerd worden.

Groetjes
6 Attachments

Comments

Popular posts from this blog

Curacao UTS : The following were discussed: 1. Existing (older) telecommunications systems are copper based, but all new development is done with fiber optics. 2. Fiber optics are run to the curb in existing developed areas and run all the way to the home in new developments. 3. Fiber optics are installed underground simultaneously with electric. 4. UTS􀁰 concession mandates that they bring service to the home.

Do you like Chinese products? Why?