KORSOW: BON DIA MI RUMAN NAN HOPI BENDISHON PA BOSNAN, ALGUN PALABRA NAN KU MI PUNTO DI BISTA.



BON DIA MI RUMAN NAN HOPI BENDISHON PA BOSNAN TUR.


Mi di laga mi pone algun palabra ku mi puntu di bista kiko nos ta experienciando rond mundo y tambe aki nan Korsow. Riba nos isla bo ta ripara e kos mas liher, pasombra manera mi a splika ariba nos
ISLA nos konose tur hende,  kon nan ta pensa y hasi.

HOPI DI NOS RUMAN TA DEN E MES UN ROUTINA OF SYSTEMA.

Enfin nos no tei pa husga nigun hende pero pa juda otro komo ruman. Meskos e Chinese nan tambe ta nos ruman nan, mi ker men e pueblo chinese ku tambe ta pasa den situation nan, na nan pais.

ESEI Mi a mustra bosnan ku agun Video nan pa bosnan mes mira,
ku e Govierno Chinese tambe no ta konfia nan mes hende nan.

Awor ku hopi hende no tin fondo, y ku kos ta hopi dificil hopi di nos ta sinti ku kos lo bai sigi manera e ta bayendo, pero no ta berdad. Si bo analiza kiko ta pasando bo ta kompronde ku tur e kosnan aki mester a sosode, pa nos hanja nos Libertad di e goviernu Chinese su influencia nan.


Awor bosnan a mira un Donald Trump, ta den un situation ku e Chinese nan, ku ta purba tur manera di kita Donald Trump for di poder, pa nan sigi ku nan plan nan.
Pero Donald Trump ta hopi sabi, y e chinese nan lo sigi husa nan intelligencia y nan systema nan di vigilancia di sigi purba hanja of thraja prueba pa kita Donald Trump komo Presidente.

Aki nan Korsow y nos ISLA nan ta meskos, ta Goviernu Chinese ta manda, y hopi di bosnan sa e berdad. Nos media tambe ta ariba Payroll di e Goviernu Chinese.
Venezuela tambe ta ariba e payroll di China, y e Goviernu Chinese nan plan ta pa hinka e pais den debe y despues cumprele barata. Y despues Devalua nan moneda di e pais nan.

Esei nan ker pa hasi ku e DOLLAR pero Donald Trump, no ta duna nan un chens.

Awor hopi hende den Senado y den e goviernu americano ta ariba payrol di e Goviernu Chinese, y tambe e MEDIA ta wordu paga door di e Govierno Chinese.

Facebook, Google, Twitter, ta di Goviernu Chinese, y tur systema di Vigilancia nan na merka ta bow di e Goviernu Chinese.

MISA ku hopi di bosnan lo no kere, pero e Chinese nan mes
lo bai konta tur kos.

Tur mentira kontra di Donald Trump tabata plania pa e Goviernu Chinese, pasombra nan no ker mira Donald Trump. Y awor ku Donald Trump a kita e Poder di e Banko Federal ku tabata tin e poder y apoyo di chinese no por hasi transaction nan mas husando e
Dollar komo transaction. 

AWOR TIN E GUERRA ENTRE NAN (TRADE WAR)

Hopi kos nan ta pasando ta pesei nos mester sigi uni ku otro y investiga e eberdad.

Tur e terreno nan di Korsow ta bow di e Govierno Chinese, y nan tur sa. Tur Banko nan na Korsow ta di bow di cntrol di China. Nos banko central no tin mas poder , pasombra kiko Donald Trump a hasi ku e federal reserve Bank pa kita nan poder. E chinese nan mes tin nan Banco Central na Korsow ta opera.


Korda ta mi punto di bista, awor di kon nigun hende no ta bisa e berdad aki.?

Mi ta mira hopi hende ta jama na e programma di Junny Jozef na radio mas, mi tin un sugerencia pa nan.
- Hopi hende no tin Cent nan ta purba jama na Radio MAS pa saka nan Dolor y expression, nos mester laga nan papia, y no stop nan di bisa nan dollor.Hopi di nan no tin hasta cent pa jama, pero nan ta jama toch, y Junny ta stop nan y papia muchu y nan karchci ta kaba.

E programma ta bon, laga hende bisa kiko nan ker, y no stop nan di bisa nan problema nan, asina ta nan moda di saka e dolor nan y nan kos nan negativo ku nan ta mira y experencia tur dia. Nos mester Respeta tur hende nan dollor nan y kon nan ta mira e situation kada un di nos ta differente den nos pensa mentu.

Pero mester tin e respect pa kada hende su punto di bista. 
Bo ta mira ku hopi hende ku ta jama nan Karchi di telefon ta kaba, pasombra nan no ta duna nan e chens pa bisa tur kos. Enfin esei mi ker a komparti ku bosnan.

Enfin mi ta bai sigi post mentu y investigation nan kiko ta bai pasa ku e Goviernu Chinese, ku nan plan kontra nos tur, y tambe Donald Trump.

Pasa un bon dia.

Bosnan Ruman 

Ronald.


Comments

Popular posts from this blog

Curacao UTS : The following were discussed: 1. Existing (older) telecommunications systems are copper based, but all new development is done with fiber optics. 2. Fiber optics are run to the curb in existing developed areas and run all the way to the home in new developments. 3. Fiber optics are installed underground simultaneously with electric. 4. UTS􀁰 concession mandates that they bring service to the home.

Do you like Chinese products? Why?