מזכר והוראה לפתיחה פורמלית של תקיפה חשאית של ספטמבר 11th 2001



בארצות הברית
עבור מחוז צפון נבאדה

רוברט בלייר, תומס דיגן, ג'רמי לאו, פיטר אוסטרובסקי, דון ביילי, סטיבן דוויין קארי
(בקיבולת פרטית בהופעה מיוחדת בלבד)

: פעולה פלילית עבור מלא
נזקים פנסיביים:
נ 'שר המשפטים הגדול נ'
לגבי חודש ספטמבר
התקפת BLACK-OP באמריקה
: 99-9920

ריצ'רד צ'ני, ג'ון ברנן, ג'ון אשקרופט, רוברט מילר,
ג'ורג 'בוש, ג'ורג' פארל, פיטר מונק, קונדליזה רייס, ג'ורג 'סורוס, ג'ון קרי, בנדר בן סולטן, דוד רוקפלר, ג' ונס בייקר, אדגר ברונפמן סר, פול וולפוביץ, ריצ'רד פרל, פיטר מונק, קונדליזה רייס, ג'ורג 'סורוס, ג'ון קרי, , ברנט סנוקרפט, זביגניו בז'ז'ינסקי והילארי רודהם קלינטון
(צ 'ייני, ברנן וכו' עם כל דעה קדומה)

מזכר והוראה לפתיחה פורמלית של תקיפה חשאית של ספטמבר 11th 2001

כבוד. ג'ים הרדסטי,
22 בדצמבר, 2017

ההאשמות המדאיגות ביחס לתקיפות השחורות לכאורה של ה -11 בספטמבר 2001 (9/11) מספקות כדי להצדיק כתב אישום מחליף נוסף על אותם אירועים בלבד.

בהקשר הרחב יותר של הנושא, כל אחד מהנאשמים, כולל ריצ'רד צ'ני וברנט סנוקרפט, יעמדו בפני עונש המוות.

אחרים שכבר עברו, נקראים על שם הרשויות הצבאיות להכיר בכל חלק
הם שיחקו בזוועה המודרנית. בהתאם לכך, העבירות יהיו ישירות נגד ריצ'רד צ'ני, ג'ורג 'וו' בוש וג'ון ברנן ביכולות הציבוריות והפרטיות שלהם, ולא רק לציבור בכל המקומות.

בהקשר הרחב יותר זה היה לגבי אורניום אחד הוא גם בחנו.

הכבוד שלך, עם בגידה רק "שימוש בכוח" צריך להוכיח. כפי שהבחנתי כדין כאשר מדובר בהפרת 18 USC § 2381:
(ראו בית המשפט העליון של ארצות הברית נ 'קסלמן ואח' נ 'בית המשפט העליון) "תפיסת" כוח "של המשפט המקובל כוללת גם את יישומה העקיף, דבר שאינו מאפשר פגיעה גופנית בלא הפעלת כוח במשמעות של המשפט המקובל, שנית, הפעלת הכוח בכוח או ביודעין היא "שימוש" של כוח.לאוקל נ 'אשקרופט, 543 ארה"ב 1, נכבד. עמ' 10-13 " https://supreme.justia.com/ במקרים / פדרלי / אותנו / 572 / 12-1371 /

הכבוד שלך הם לשים לב שוב, כאשר מדובר פשע של בגידה אנחנו צריכים רק להוכיח יש סיבה סבירה מספיק כדי להצדיק את החשד. כמות עצומה של תמונות, עדות צבאית וידאו יהיה בקלות לעלות על סף זה ללא עיכוב נוסף כפי שאנו להגיש לבית המשפט. אין ספק שהם לא עשו שום דבר כדי לנצל את האחריות הברורה על פשע הבגידה ועל ההשלכות המשתנות על החיים.

כלומר, אנו טוענים את הכבוד שלך כי הנאשם CHENEY, בוש, ברנן ו
עכשיו CLINTON כל הפר 18 USC § 2381 יותר משמונה פעמים נפרדות על הרשמי
תקליט. בנוסף, הם פרצו החוק הקונספירציה הפדרלי על עשרה מקרים.
בזאת, במקרה הראשון, אנו גובים את העבריינים CHENEY, רייס, ג'ורג 'בוש ,
ג 'ורג' HW בוש, קלינטון, ג 'ון ברנן, ג'ורג' טנט, KEVIN SPACEY, פיטר מונק וג ' ורג' SOROS (וכו 'אל) עם הפרה 18 USC § 2381 המהווה את פשע הבגידה.

ככזה, כל אחד מהם יינתן למשפט צבאי מהיר ונגזר עליו
סעיף 50 למעשי בגידה בזמן מלחמה.
.
מבוא
אמריקה שמעה עכשיו על התקפות ה -11 בספטמבר של בלאק-אופ על ארצות הברית שהתרחשו ב -2001. אך מה שהם לא ידעו הוא רמת האשמה של הקושרים המעורבים, והשמות המדויקים
של מבצעי הפיגועים הללו. התקפות אלה היו פשע מלחמה חמור שבוצע על חופי אמריקה על ידי סוכנויות אינטל סוררות קשורות לישראל, אלא גם מדינות כמו ערב הסעודית. ועד כה, הם
כתם אפל מוחלט על ההיסטוריה האמריקאית. כדי שהארץ תתקדם, עכשיו זה חובה כי פרק כהה ייפתח מחדש. כל האחראים כפי שאתה מציין את הכבוד שלך; יש להביא לדין.
אחרי זה הגיע הזמן לחשוף את התפקיד המבעית להחריד סעודי ערבי שיחק פיגועים אלה, כמו גם את התפקיד של המודיעין הישראלי לסייע סוכני השפעה של סוחרי כדי למשוך אותם. בעשותו כן, זה יהיה קרוב תקופה אפלה ללא ספק של העבירות העבר של אמריקה.

אנחנו יכולים כמובן להוכיח כי ריצ'רד צ'יני, פיטר מונק ופול וולפוביץ
ידע על פשע זה של בגידה כמו גם ג'ון קרי ובארם אובמה. הם לא
רק יודע על זה כבוד שלך, הם היו סוכנים פעילים בביצוע שלהם. לאור זאת, אנו מזמינים רק את העונשים הצבאיים הקשים ביותר נגד כל המעורבים. כפי שהוגש על התקליט, אנו מסכימים זה היה מעשה של בגידה.

תמיכתו האגרסיבית של אזרבייג'ן באושוויי , באזרבייג'אן, מצאה קבוצה גדולה של משתתפים, כולם קשורים בתפקידים תומכים בשערוריית איראן-קונטרה וכיסוייה. אנשים אלה הם:

 עדנאן חשוגי , שבנק אזרביג'אן מילא תפקיד חשוב בהיווצרות מחנות טרור ובפתיחת מעבדות לפיתוח נשק כימי ובקטריולוגי בנגורני קרבאך.
 ריצ'רד סקורד , לשעבר אלוף חיל האוויר האמריקני, שעזר לגייס ולהכשיר את הצבא האזרבייג'אני וכן שירותי סתר אזוריים;
 ריצ'רד ארמיטג ' , ששימש כיועץ של הליברטון ואונוקל באותה תקופה, ונשיא לשכת המסחר האמריקאית-אזרביג'נית;
 פארהאד עזימה , סוחר נשק בעל רקע איראני, חבר לשכת המסחר האמריקנית-אזרביג'נית, סייע לריצ'רד סיקור לגייס ולהכשיר שכירי חרב של מג'אהדין, הוא מחזיק בחברות התעופה של אזרביג'אן, ויש לו מערכת יחסים של עשרים שנה עם המפעל המשפחתי של בוש;
 ח'אלד בן מחפוז , הבעלים, עם משפחת בן לאדן ובני משפחת המלוכה הסעודית של החברות הסעודיות דלתא נפט ונמיר שמן. שניהם שותפים עם אונוקל באזרביג'אן.
 דיק צ'ייני , כמנכ"ל הליברטון, לוביסט עבור חברת ההפעלה הבינלאומית של אזרביג'אן, על לשכת המסחר האמריקנית-אזרביג'נית;

דוד קמחי, סוכן המוסד הישראלי שהביא סוכנים ישראלים לאזרביג'אן לבקשת סקורד, ועבד עם סקורד וארגוני השירות החשאי. יחסי הגומלין בין בריקלבין קרטלי הבנק וקרטלי הנפט מתגלגלים בצורה שתצביע על שותפות מתמשכת ולא על צירוף מקרים. ישנן שלוש ראיות המזהות קשר בין הניהול / הבעלות של בריק, קרטל הנפט וקרטל הבנק הגרמני. דו"ח זה מוצא את האנשים המעורבים בתכנון, ביצוע וכיסוי של התקפת ה- WTC כדי להיות דומים לאלה המעורבים בבריק ופעולות שמן חשאיות במרכז אסיה. בניין משרדים יוסטון, אשר שוכן הן אנרון הליברטון המטה החברה היה בבעלותTrizec האן . כפי שנדון קודם לכן, טריזץ האן היה מיזוג של פיטר מונק ( של בריק גולד) ומשפחת ברונפמן הקנדית. המנכ"ל של שתי החברות,קנת ליידי ודיק צ'ייני, הן מקורבות למשפחת בוש, שיחסיה עם מייסד בריק-עדנאן חוגוגי - נרחבים ונמשכים לפחות שני עשורים.

1. בריק קשורה ישירות גם ל- UBS ולקרטל הבנק הגרמני, באמצעות שימוש בית הזיקוק שלה זהב: Argor-Heraeus SA. העברת בית הזיקוק הועברה מ- UBS לקומרצבנק, גם היא חלק מהקרטל הגרמני בשנת 1999.

2. בריק מקושר היטב לקרטל הבנקאי באמצעות אחד מחברי הוועדה המייעצת - קארל אוטו פול , לשעבר נשיא הבנק המרכזי הגרמני (Bundesbank), וממונה על הבנק הבינלאומי של ההתנחלויות ושל קרן המטבע הבינלאומית. כמו כן, על מועצת בריק היה מנכ"ל דויטשה בנק לשעבר, טאי ו. ברט - לשעבר יו"ר דויטשה בנק קנדה ודויטשה בנק אלכס בראון סקיוריטיס קנדה, ומנכ"ל וראש קבוצת המטבעות והכרייה העולמית של דויטשה בנק. ברט היה מעורב כאשר בנק דויטשה הקנדי הגיב לחאוגגי בהונאה של MJK Securities. ברט עזב את הבנק זמן קצר לאחר שהתגלו התרמית. כמו כן, שניים מהמשקיעים הגדולים הראשונים בבריק - חאשוגי וברונפמן - השתמשו באותו יועץ פיננסי אישי: מאיו שאטאקמהבנק דויטשה אלכס בראון . מאיו Shattuck היה עוזר הראשי של באזי Krongard כאשר הוא עבד ב דויטשה בנק אלכס בראון. שניהם, באמצעות התפקידים המבצעים שלהם ב דויטשה בנק אלכס בראון היו מסוגלים להכיר את חשישוגי / מרקוס זהב פיקדונות בבנק "

https://revengeoftheherd.com/2017/09/13/treason-who-terrorized-americans-and-the-world-on-911/


הרוזן 1] אנו גובים פיטר מונק עם שבירת העבירה של 18 USC § 2381, העבירה הרשמית נגד בגידה. הוא שבר אותו שש פעמים, ועל כל עבירה אנחנו מצווים עונש. העבירה נושאת עונש מוות מיידי על ידי כיתת יורים. אנחנו גם מבקשים בדיקה. [לצבא יש אופציות: מוות על ידי פקיד
כיתת יורים, זריקה קטלנית או חיים במפרץ גואנטנמו.]

"סקירה כללית של בעיית הפסולת הגרעינית של ארה"ב וסקירה של מאמצי הממשל האמריקאי לפתור חלק מהבעיה עם מאגר פסולת גרעינית בנבאדה והתנגדות של נוואדנס למאמץ זה. פון היפל, פרנק נ ' "פלוטוניום ו עיבוד מחדש של דלק גרעיני המופעל." Science, vol. 293, גליון 5539, 28 בספטמבר 2001, עמ '2,397-2,398. דיון בדוח מאי 2001 של קבוצת האנרגיה הלאומית לפיתוח מדיניות, בראשות סגן הנשיא דיק צ'ייני, עם ההנחה כי נושאים כלכליים וסביבתיים חמורים נותרו לפתרון. ולד, מתיו ל. "פירוק גרעינים גרעיניים". 288, לא. 3, מרץ 2003, עמ '60-69. פירוק של תחנת כוח גרעינית מציג מגוון רחב של בעיות טכניות, זיהום סביבתי להיות אחד כי הוא לא נחשב בדרך כלל בפירוט מספיק. וולטר, אלן E. "שימושים רבים של טכנולוגיה גרעינית". Science and Technology, vol. 20, לא. 3, אביב 2004, עמ '48-54. מנהל האנרגיה הגרעינית במעבדה הלאומית של Northwest North בוחן מספר יישומים של אנרגיה גרעינית בתחומי הרפואה, התעשייה, החקלאות והמחקר.Whipple, CG "האם פסולת גרעינית יכול להיות מאוחסן בשלום בהר יוקה?"


תוצאת תמונה עבור RICHARD [DICK] CHENEY

הבא אנו רשמיים תשלום RICHARD [דיק] CHENEY על חלקו שיחק בתשע עשרה.

הרוזן 1] אנו גובים את העבריין RICHARD CHENEY ביצע את העבירה של 18 USC § 2381 שמונה פעמים, ביחס לפשע של בגידה הון.מעורבותו של אורניום אחד ניסיון הוא עכשיו נחשף בפומבי עם פיטר MUNK .

הוא ימסור את הדרכון שלו. גזר הדין הוא מוות ציבורי על ידי כיתת יורים או חיים בגואנטנמו.


תוצאות תמונה עבור GEORGE W. BUSH

הבא אנחנו רשמיים תשלום ג 'ורג' W. בוש עבור חלקו בתשע עשרה.

Count 1] אנו גובים את ג'ורג 'בוש כדי לבצע את העבירה של 18 USC § 2381 תשע ​​פעמים. זה גם לגבי העסקאות הפיננסיות שלו עם פיטר מונק , כמו גם עסקאות שלו עם BANDAR BIN SULTAN ונוכחותו מגדלי התאומים שבו נאמר לו בהלם מוחלט איך זה יהיה כל לרדת.

בבגידה אין תאריך תפוגה. הוא ימסור את הדרכון שלו. עבור גזר הדין יש שתי אפשרויות:
עשרים שנות מאסר בכלא, או הוצאה להורג של כיתת יורים. אנחנו נעזוב גזר דין עד לאנשי צבא, שיכולים להעיף מטבע אם זה יהיה כלא או כיתת יורים. [בצו צבאי]



תוצאת תמונה עבור EDGAR BRONFMAN SR.


הבא אנחנו רשמיים לחייב אדגר ברונפמן SR . על חלקו בתשע-עשרה.

Count 1] אנו גובים את EDGAR BRONFMAN SR . כדי לבצע את העבירה של 18 USC § 2381 שמונה פעמים נפרדות, לגבי עסקאות הציבור שלו באמצעות פיטר MUNK, KEVIN SPACEY ואת קרן ניהול SOROS ב BARRICK הזהב צפון אמריקה. אנחנו גם תשלום כי EDGAR BRONFMAN SR. תזמר את ההתקפות בעזרת GEORGE BUSH SR . ותובעים אחרים.

ככזה, הוא ימסור את הדרכון שלו. הוא יוצא להורג על ידי כיתת יורים ותפוס בפומבי. [הצבא מבצע פקודות].

"בניין המשרדים של יוסטון, ששימש גם את אנרון וגם את הליברטון, היה בבעלות טריזץ האן . כפי שנדון קודם לכן, טריזץ האן היה מיזוג של פיטר מונק ( של בריק גולד) ומשפחת ברונפמן הקנדית . המנכ"ל של שתי החברות, קנת ליידי ודיק צ'ייני, מקורבים למשפחת בוש , שמקשרם עם מייסדבריק-עדנאן חוגוגי - נרחבים ונמשכים לפחות שני עשורים ".


תוצאת תמונה עבור soros george

לאחר מכן אנו רשמיים ג ' ורג' SOROS תשלום, מצדו להיות המוח מאחורי ההתקפות.
.
הרוזן 1] אנו גובים באופן רשמי את ג'ורג 'סורוס על היותו של המוח הגדול מאחורי אחת מהזוועות הגרוע ביותר של אמריקה. הכבוד שלך חייב לציין כי הוא תכנן, ביים והוציא להורג כל חלק של כיסוי כפי שהוא מתייחס אורניום אחד ואת האירוע תשע עשרה. אנחנו תשלום הוא הפר 18 USC § 2381 חמש עשרה פעמים. זה היה SOROS מי הגדרת פלטפורמות המסחר החדש עבור ג'ורג 'בוש SR, אדגר ברונפמן SR . ואת הסעודים לעבוד עם פיטר מונק מי היה מימון ציר הליבה של התקפות אלה. סורוס בפומבי ובגאווה ביצע בגידה הון על שיא, עבירה נושאת עונש מוות הגבוה ביותר עונש מוות.

הדרכון שלו נתפס עכשיו. אנחנו מזמינים את ג'ורג' סורוס להורג פעמיים על ידי כיתת יורים לפני קהל טלוויזיה חי.
[הצבא יכול להחליט את השיטות הטובות ביותר כדי שזה לא יישכח.]

תוצאות תמונה עבור GEORGE H.W. שיח

הבא אנחנו רשמית תשלום GEORGE HW BUSH עבור חלקו תזמור 9-11.

Count 1] אנו גובים את ג'ורג 'HW בוש פגע 18 USC § 2381 שמונה פעמים. הוא שיחק באופן רשמי תפקיד כמו תזמורת עם אדגר ברונפמן SR . ובנדר בן סולטן , שביצע מעשים שידע היו הסתה. הוא נסחר בגלוי עם פיטר מונק ובנדר בן סולטן על פלטפורמות רבות, המוביל ליום ההתקפות.הוא תזמר את התזמון המדויק של הפיגועים, בכך שהוציא את כולם מה- WTC לפני שהתפוצצו כל פיצוצים. הוא תכנן בגלוי את מיקומם ואת מיקומם של ההתקפות הגוררות את בנו הבכור לאורך הנסיעה.

באופן משמעותי, בעזרתו של באריק גולד הוא כיסה את כל העסקאות הפיננסיות כדי לאפשר תשע עשרה.

הדרכון שלו נתפס עכשיו. אנחנו סדר העבריין ג'ורג 'HW BUSH להיות להורג על ידי ירי
כיתה תחת דיני המלחמה. [הצבא יחקור כל אפשרות.]

תוצאת תמונה עבור BANDAR BIN SULTAN

הבא אנחנו רשמית תשלום BANDAR BIN SULTAN על חלקו תזמורת תשע עשרה.

הרוזן 1] אנו גובים בנדר בן סולטן שבר 18 1895 § 8 שמונה פעמים נפרדות עם מעשה בגידה שלו לגבי תשע עשרה. הוא שיחק תפקיד קריטי עםאדגר ברונפמן SR ., KEVIN SPACEY ו GEORGE HW BUSH לגבי כיסוי URANIUM ONE ועסק ה- SEC המובילה ההתקפות.הוא תכנן בגלוי את המיקום והמיקום של תשע עשרה בעזרתו של באריק גולד שאיפשר לו גם לגנוב טריליונים. הוא התרברב על איך שה- SEC כולו בכיס האחורי. הוא בחשאי מאובטחת עסקאות עם פיטר MUNK שהיה משקיע כבד הסולטאן.

אנו מזמינים את העבריין בנדר בן סולטן להיתפס ולהוציא להורג על ידי כיתת יורים על פי דיני המלחמה. זו תהיה הפעם האחרונה שהקלף הסעודי ינגן אותנו.
[אנשי צבא נדרשים לבחון אפשרויות.]

תוצאות חיפוש עבור JOHN KERRY

הבא אנחנו רשמיים ג 'ון קרי קריירה עם חלק שיחק ב תשע עשרה.

Count 1] אנו גובים כי ג'ון קרי הפרה 1 8 USC § 2381 עשר פעמים בדיוק כמו אדגר ברונפמן SR. קרי סייע להקל על עסקאות בלתי חוקיות עבור בנדר, ברונפמן, בוש ו מונק. עסקאות אלו אפשרו את תשע עשרה ההתקפות שחור-אופ לבצע ללא מאמץ. כמו כל הקושרים הליברלים האחרים שלו, קרי ידע שהוא מבצע בגידה.
הוא היה מאוים לא לומר מילה.

בכך אנו מזמינים משפט של עד שלושים וחמש שנים במפרץ גואנטנמו או בהזרקה קטלנית. [הצבא הוא הורה תחת סעיף 50 לחקור קנסות.]


תוצאת תמונה עבור PAUL WOLFOWITZ

הבא אנו רשמית תשלום פול WOLFOWITZ על חלקו שיחק תשע עשרה התקפות.
Count 1] אנו רשמיים תשלום פול WOLFOWITZ עם שבירת 18 USC § 2381
תשע פעמים לגבי תשע עשרה שחור black-op. וולפוביץ' היה
נוכח בכל הפגישות עם צ'ני, ג'ון ברנן וסורוס . הוא
ידע את השעה והתאריך המדויקים לפיגועים ורצה בהם.

על כן אנו מורים על הדרכון שלו. העונש הוא ארבעים שנה בגואנטנמו או מוות מיידי על ידי כיתת יורים על פי דיני המלחמה.


תוצאה של תמונה עבור RICHARD PERLE

הבא אנו רשמיים תשלום RICHARD פרל עבור חלקו שיחק תשע עשרה התקפות.

Count 1] אנו רשמיים תשלום RICHARD PERLE עם שבירת 18 USC § 2381 שמונה פעמים על הרשומה. הוא נפגש עם בנדר בן סולטן פעמים רבות, אך לא היה מודע לכך שכל אחד מהם יבצע בגידה.

כך אנו תופסים עכשיו את הדרכון שלו. העונש הוא חמישים שנה במפרץ גואנטנמו.


תוצאת תמונה עבור JOHN BRENNAN

לאחר מכן אנו גובים את ג'ון ברנן על תפקידו בתשע עשרה ההתקפות.

הרוזן 1] אנו רשמיים תשלום ג 'ון ברנן על שבירת 18 USC § 2381 על תפקידו ההתקפות השפל ביותר חמישים שנה, יחד עם עמיתיו הליברלים שיתוף. לברנן היה תפקיד קטן יותר
כמנהיג של מפגשי אסטרטגיה המוביל עד תשע עשרה.

לכן אנו מחייבים אותו כאביזר לרצח הון. הדרכון שלו
נתפס עכשיו. העונש הוא שלושים וחמש שנים במפרץ גואנטנמו.
[הצבא יכול לבחור בביצוע רק אם יופנה.]

http://adnankhashoggi.blogspot.com/2011/01/khashoggi-suspected-of-financing-911.html

תוצאת תמונה עבור רוברט MUELLER

הבא אנו גובים רוברט מילר על תפקידו שיחק תשע עשרה התקפות.

הרוזן 1] עכשיו יש לנו רק ברירה אלא לחייב את רוברט מולר לשבור 18 USC § 2381 בתפקידו של כיסוי עד תשע עשרה. הוא היה מאוים במוות אם יגלה אי-פעם משהו.

לכן, עכשיו אנחנו לתפוס את הדרכון שלו. העונש הוא שש שנים בכלא סופר מקס
ואת חמש עשרה שנות מאסר כדי להבטיח MUELLER לא חוזר על עבירה.
[צו צבאי יבחן אפשרויות.]

תוצאת תמונה עבור CONDOLEEZZA RICE


הבא אנו גובים קונדליזה רייס על תפקידה הקטן שיחק תשעה עשר התקפות.
Count 1] אנו רשמיים תשלום קונדליזה רייס עם שבירת 18 USC § 2381
פעם אחת ביחס לתפקידה הזעיר בנוגע לתשע עשרה ההתקפות השחורות על אמריקה. עכשיו ייאחז הדרכון שלה. אנחנו טוענים שהיא כבר שילמה מחיר כבד למעורבות.

העונש יהיה אז עד עשר שנים בכלא סופר מקסימום עם חמש שנות מאסר.
זה ואחריו חמש עשרה שנים של מבחן חובה מאז אנו בטוחים הנאשם שיחק חלק קטן מאוד לא יחזור על עבירות.

תוצאת תמונה עבור KEVIN SPACEY

לאחר מכן אנו לחייב KEVIN SPACEY על תפקידו המפקח על תזמור את תשע עשרה התקפות.

הרוזן 1] אנו רואים שום בעיה עם טעינת KEVIN SPACEY שוב, הפעם לשבור 18 USC § 2381 כמפקח הראשי על הלוגיסטיקה הרבה של תשע עשרה. SPACEY נסחר כמות אדירה של מניות עם פיטר מונק, פלטפורמות המסחר בבעלות SOROS . בהסתכלות על סרטו "החשודים הרגילים", ברור מאוד שהוא הרגיש שזה יעשה צחוק מושלם שיגרום לכך שישראל היא המניעה היחידה של תשע עשרה. כמובן שאנחנו יודעים עכשיו אחרת, כמו בית סעוד חשוף על פשעיה ברחבי העולם.

הדרכון שלו נתפס עכשיו. העונש על בגידה חמורה כזו היא עד שלושים שנה בגואנטנמו
ביי, או הוצאה להורג פומבית רשמית על ידי כיתת יורים מלאה. [כמו בסנדק 3]
(הצבא יחקור איזו אפשרות מתאימה ביותר).


תוצאת תמונה עבור ZBIGNIEW BRZEZINSKI

לאחר מכן אנו גובים ZBIGNIEW ברזזינסקי עבור חלקו תזמורת תשע עשרה.
.
Count 1] למרות BRZEZINSKI הוא נפטר, הוא הפר 18 USC § 2381.
עכשיו אנחנו גובים BRZEZINSKI בגלוי זממו ושברו את תשע עשרה התקפות ישירות ליד דוד ROCKEFELLER וג ' ורג' SOROS .במשך שנים רבות הוא עבד בחשאי, מתכנן את פלטפורמות המסחר שיאפשרו את מעשי הזוועה הגרועים ביותר בחמישים השנים הבאות. ברז'ינסקי יודע מה הוא עשה זה היה בגידה של הון.

לכן אנו מזמינים את הצבא לבצע את ברז'ז'ינסקי על ידי כיתת יורים ציבורית תוך שימוש במתקן מתאים
לעמוד במוסד הבוגדני הזה. [הצבא חופשי לירות בבדיקת מבחן.]


תוצאות חיפוש עבור JOHN ASHCROFT

לאחר מכן אנו גובים את ג'ון אשקרופט מצדו בתזמורת של תשע-עשרה העטיפות.

ספירה 1] למרות שאשקרופט נפטר , הוא הפר 18 USC § 2381.
עכשיו אנחנו גובים את ג'ון אשקרופט בבגידת הון. הוא סגר במתכוון שש חקירות של האף-בי-איי והחקירות הפדראליות לתוך תשע-עשרה כשהיה בחיים. הוא גם הסתיר את השביל הכספי לכאורה עבור תשעת-עשר השותפים לקשר.

ככזה, אנו מזמינים את העונש של תליית הציבור להיות חקיקה. עמדה ציבורית עבור ASHCROFT תיווצר ותלויה על ידי הצוואר עד מת. [הצבא הוא לחקור אפשרויות.]


תוצאת תמונה עבור BARACK OBAMA

הבא אנו לחייב ברק אובמה עם בגידה גבוהה על תפקידו לאפשר את תשע עשרה התקפות.

Count 1] אנו תשלום BARACK OBAMA בגלוי שבר 18 USC § 2381 תשע פעמים נפרדות.
זה היה ביחס שלו וקוראים ליברלים אחרים שלו כיסה את כל החקירות של הליך נגד המבצעים, הן לפני ואחרי ההתקפות הראשונות. בתפקידו כסנאטור, OBAMA למעשה שחורים את הקבצים והסתיר רשומות רלוונטיות על פיטר מונק אשר עשוי
הביאו את העבריינים לדין. הוא גם היה יד בהתקפות על ידי הפעלת פעולות פליליות של אדגר ברונפמן SR .

לכן אנו גובים OBAMA כאביזר לרצח הון, ומכניסים אותו למפרץ גואנטנמו.
עונש על פעולות כאלה הוא עשר שנים Guantanamo .
[צבאית בוחנת אופציות].



תוצאת תמונה עבור DAVID ROCKEFELLER

הבא אנחנו רשמיים תשלום דוד ROCKEFELLER עם היותו המוח של תשע עשרה.

ספירה 1] אנו מחייבים בזאת את דוד רוקפלר עם הפרה של 18 USC § 2381 שתים עשרה פעמים. ROCKEFELLER הוא נפטר , אך בוצעו בגידה הון על פי החוק. ככזה, הוא יהיה
נידון למוות בפעם השנייה על תפקידו בסיוע עסקאות ה- SEC הבלתי חוקיות ועבודות השחורות שהובילו לפיגועי תשע עשרה לאחר שהחליט על המיקום.

העונש הוא מוות ציבורי על ידי כיתת יורים. הצבא מצווה למצוא דוכן מתאים ויורה עליהם.
[הצבא יכול אפילו לצלם דמה מבחן לשלוח הודעה.]
.
תוצאה של תמונה עבור BRENT SCOWCROFT

לאחר מכן אנו לחייב את BRENT SNOWCROFT עבור חלק קטין הוא שיחק בחסות של תשע עשרה התקפות.

Count 1] אנו מתחייבים בזאת BRENT SNOWCROFT על הפרתו של 18 USC § 2381 פעמיים ביחס למימון תשע עשרה התקפות.
פעם אחת, ישירות דרך הערוצים הרשמיים של המועצה הטורקית האמריקנית דרך טורקיה ופעם דרך BANDAR BIN SULTAN של ערב הסעודית . אין ספק שהוא חש שלא ניתן לעקוב אחר הכספים,
ושביקורת הביקורת על שם ישראל כגורם האשם היתה בלתי נמנעת. הוא חשב שזו טעות, כששביל כסף שהוביל לסולטן היה ברור מאוד והוכיח שיש שני שחקני מדינה עויינים. בעזרתו של ג'ון מק'קין ואדגר ברונפמן , הוא ניסה להרוס ראיות. זה
עבירה נוספת של מזימה.

העונש הוא עד שלושים שנה בכלא גואנטנמו ביי כנדרש.
[הצבא יחקור אפשרויות.]


תוצאת תמונה עבור JOHN MCCAIN

אחר כך אנו גובים את ג'ון מק'קין על חלקו בתזמורת של תשע-עשרה ההתקפות.

Count 1] אנו מחייבים בזאת את ג'ון מק'ין על שבירת 18 USC § 2381 פעמיים בכבוד
למעשיו הפליליים עם המודיעין של בנדר בן סולטן והמודיעין הישראלי. מק'קין גייס בגלוי כספים מהנסיך המבולבל, ולקח שוחד כדי לסייע בביצוע הטרור הגרוע ביותר מזה חמישים שנה. הוא גם סייע למדרשא וניסה לתייג את ישראל באמצעות הסתרת תפקידו הכפול של המשטר הסעודי .MCCAIN גם הזמין עסקאות רבות עם ברונפמן SR , HW בוש ו פיטר מונק יום לפני הפיגועים הגרועים ביותר בהיסטוריה של המדינה הזאת קצרה. הוא יוטל על שני התפקידים, כאשר מדובר באסון אורניום אחד .

הוא מואשם פעם אחת על סיוע להובלת האיזוטופים של אורניום. ושנית, הוא מחויב לספק את הכיסוי של אורניום שנאסף ומושך אל הבסיס של כל יעד כך שני מרכזי הסחר העולמי יתפוצץ. הוא הכיר את הצוותים הרטובים שנכנסו לתוך הבניינים, והיה להם מושג טוב מאוד על היחסים שלהם עם פרינס בנדר בן סולטן שנתרם לקמפיין שלו. העונש המזמין את בגידת הבירה הוא מוות.

אנחנו מזמינים משפט נגד ג'ון מק'קין או עד עשרים שנה במפרץ גואנטנמו או מוות על ידי כיתת יורים.
[אנשי צבא יחקרו איזו אופציה היא המהירה ביותר או משרתת את התועלת הרבה ביותר.]



תוצאת תמונה עבור JAMES BAKER

לבסוף אנו תשלום הבא JAMES BAKER על תפקידו הקטין של תשע עשרה התקפות.

הרוזן 1] אנו גובים JAMES BAKER עם שבירת 18 USC § 2381 לגבי כיסוי שלו הן של המימון פעולות בשטח שבו הוא נוגע תשע עשרה.עורך הדין J AMES BAKER III היה בעבר יועץ משפטי ראש עבור HW בוש וכן ברונפמן במשך שנים רבות.
הוא היה מעורב בכבדות בלוגיסטיקה מבצעית.

העונש הוא עונש של עד עשרים שנה במפרץ גואנטנמו. [הצבא יחקור אפשרויות.]



תוצאת תמונה עבור הילארי רודהם קלינטון

לבסוף אנחנו רשמיים תשלום הילארי רודהאם קלינטון על תפקידה תזמור את תשע עשרה קונספירציה על פי פקודות של הממונה הראשי ג'ורג 'סורוס .

Count 1] אנו גובים הילארי קלינטון עם שבירת 18 USC § 2381 על יותר
יותר מעשרה מקרים, כאשר מדובר בתשע עשרה ההתקפות. קלינטון ישב על פגישות רבות בין ברונפמן לבוש , שם הוא עוסק בהקמת האירוע של רצח המוני. היה לה גם ידע אישי על מה ג'ורג 'סורוס היה מתכנן לעשות ולקחת שוחד גדול מ
בנדר בן סולטן .

כפי שהיא כבר בשם בהפניות פליליות אחרות, העונש כאן יופחת עונש של עשר שנים. הצבא הוא הורה להוסיף את האישומים על פעם רשמית במשמורת .
[הצבא יחקור אפשרויות הכוללות את החיים במפרץ גואנטנמו עם שחרור בפיקוח.]


תוצאות תמונה עבור URANIUM ONE

זה לעולם לא יכול להיות מאופק את כמות ההשלכות הלאומיות החמורות; זה פעילות פלילית ביחס אורניום אחד יש על האינטרסים הציבוריים הלאומיים. בהקשר זה, אנו מודים לפעולותיו של ג'ורג 'סורוס ושל הקושרים הרבים שלו החיים או מתים על הרשומה. הבגידה בבירה היא עבירה חמורה מאוד, במיוחד כאשר היא נוגעת לתמסורת הציבורית ושימוש באורגניום על אדמת ארה"ב וכן על עתודות מים. זה גם יותר גרוע, כאשר אמרURANIUM הוא בשימוש ציבורי עבור
הוצאה להורג של אחד ההתקפות השחורות ביותר נגד האמריקאים בהיסטוריה של האומה. ככזה אנו
שוב המדינה הרשומה, את רצינותם של פשעים חמורים אלה יחייבו דיונים מסיביים. ואחד
על הקונספירטור המדובר יש להוקיע בכל חדרי המשפט, עד שייערך המשפט האחרון.
הוא ידוע על ידי ראשי התיבות של ה- SCD, שתמיד יירד בקלון כאל אחד מהם, אם לא את הסבל הרקוב ביותר שיחיה אי פעם. היצירות הציבוריות שלו הן רק חוצפניות כמו הסיגרים האלה שהוא מעשן תחת השמש הביזנטית. כפי שהוסכם, שמו או פרטים פרטיים חסויים יישארו בלתי ידועים. אלה הם המחירים הקטנים ששולמו תמיד על האינטרסים של הבטחת צדק ראוי בבוא העת, נגד כל אחד של סדיסט של minions אשר מכרה לא חוקיאורניום. כדי למנוע מלחמות אזרחים נוספות, אנו נשמור כל ידע ממקור ראשון על הפעולות שלהם סוד מרצון. עם זאת, יידע כי ביום זה אמריקה התעוררה והכה בחזרה. אומה תסבול מהטיפשים שלה, אבל לעולם לא תשרוד בבגידה מבפנים. ואכן, האנשים יודעים שהאמת נמצאת שם.



בארצות הברית
עבור מחוז צפון נבאדה
רוברט בלייר, תומס דיגן, ג'רמי לאו, פיטר אוסטרובסקי, דון ביילי, סטיבן דוויין קארי: קורמינלי
You
v:: 99-9920
ריצ'רד צ'ני, ג'ון ברנן, ג'ון אשקרופט, רוברט מילר,
ג'ורג 'בוש, ג'ורג' פארל, פיטר מונק, קונדליזה רייס, ג'ורג 'סורוס, ג'ון קרי, בנדר בן סולטן, דוד רוקפלר, ג' ונס בייקר, אדגר ברונפמן סר, פול וולפוביץ, ריצ'רד פרל, פיטר מונק, קונדליזה רייס, ג'ורג 'סורוס, ג'ון קרי, , ברנט סנוקרפט, זביגניו בז'ז'ינסקי והילארי רודהם קלינטון
(צ 'ייני, ברנן וכו' עם כל דעה קדומה)

על קשר לקשירת בגידה עם התקפת בלאק-אופ ציבורית על ארצות הברית, לכלול את המגדלים התאומים המוצבים בניו יורק ב -11 בספטמבר 2001 [9/11].

[לכלול: קונספירציה לחוקק מעשה בגידה על תשע עשרה.]

[בהתאם 18 USC § 2381, פשע של בגידה הון.]

** מי שנפטרו יהיו בעלי זימון, ישלחו רטרואקטיבית אחרי כל נכסיהם. ועכשיו , ביום זה של 22 בדצמבר, 2017 בעונת הסתיו, מצווים בזאת שהנאשמים יואשמו בבגידה נגד ארצות הברית בשל התקפות בלאק-אפ על ארה"ב, שהתרחשו ב -11 בספטמבר 2001. כל העונשים נמדדים בחומרה ובנחישות בעבירות המפורטות.

בנוסף, זה כל כך הורה כי זימון יונפקו על
ריצ'רד צ'ייני, ג'ון ברנן, קונדליזה רייס, ג'ורג' ח"ו בוש, ברק אובמה, ג'ורג' וו. בוש, קווין ספסי והילארי רודהם קלינטון כדי להפיק את כל המסמכים הקשורים לאורניום אחד ולהתקפות ספטמבר- כל החומרים ייאספו על ידי המיליציה המקומית לפי פרק או מדינה על כל הקושרים בשם גם
כמו כל שותפים ידועים תחת כוח של נשק. כפי שנקבע על פי כללי המשפט הצבאי בסעיף 50, צו זה עומד מחייבים לנהל שירות מהיר.

זה הורה כל כך RICHARD CHENEY, בוש בוש, ברק אובמה, KEVIN SPACEY, ג'ורג 'HW בוש, בנדר BIN SULTAN, ג'ורג' SOROS, אדגר ברונפמן SR. ואת הילארי קלינטון להיפגע עם עבירות על הפרת 18 USC § 2381 על שיא מינימום של עשר פעמים.זה כמו בהצטיינות שלך ישים לב, הוא חוק המדינה המקורי קוד USC עם חיובים RICO נאכף. הם צריכים להיות שנתפסו כמובן לאחר מכן להציב תאים עד המשפט.

על כל הפשעים המדהימים האלה בבגידה, יהיה ליועץ המשפטי לממשלה פרטית יום עבודה
ביצוע כל עבירה מקל עם עונשים. בנוסף, הם יידרשו להעיד ברשומות.

1) יצוין עוד כי הנאשם ג'ורג 'וו' בוש ההצעה של זימון רשומות
או לרסק; להיות מחוסל .
2) נוסף על כך שהנאשם RICHARD CHENEY יבקש זימון לרשומות או
יש צווי הקצוץ; הוא גם סיים.
3) יצוין עוד כי הנאשם של ג'ורג 'סורוס מבקש לדחות את הרשומות לגילוי; להיות מחוסל.
4) יצוין עוד כי בקשתו של הנתבע רוברט מילר לדחות את הרישום או לרסק; להיות מחוסל.
5) יצוין עוד, כי הנתבעת אדגר ברונפמן סר תבקש זימון לרשומות או לרסק; להיות מחוסל.
6) הוא הורה עוד כי ברק אובמה ההצעה של זימון רשומות או לרסק; להיות מחוסל.
7) עוד הורה כי הנאשמים הנאשמים של המפלגה KEVIN SPACEY ההצעה של זימון רשומות
או לרסק; להיות מחוסל.
8) כמו כן הורה על כך שהנאשם BANDAR BIN SULTAN יבקש זימון לרשומות או לרשום; להיות מחוסל.
9) יצוין עוד כי הנתבעת ג'ורג 'HW BUSH ההצעה של זימון רשומות או לקצץ; יבוצע רטרואקטיבית .
10) זה הורה עוד tha ההצעה של הנאשם פיטר מונק כדי לרשום רשומות או לרסק; יבוצע רטרואקטיבית .
11) יצוין עוד כי בקשתו של הנתבע הילארי קלינטון לדון בהרשאות או לרסק; להיות מחוסל.
12) יצוין עוד כי בקשתו של הנתבע JAMES BAKER לרשום רשומות או לרסק; להיות מחוסל.
13) יצוין עוד, כי בקשתו של הנתבע מאת ג'ון מק'קין לדון בהרשמה לגילוי או לגילוי; יבוצע רטרואקטיבית .
14) יצוין עוד כי בקשתו של הנאשם, ג'ון קרי, לדון בהרשומות או לצו הצו; יבוצע רטרואקטיבית .
15) יצוין עוד כי הנאשם ברנט SNOWCROFT ההצעה של זימון רשומות או לקצץ; להיות מחוסל.
16) יצוין עוד כי הנתבעת RICHARD PERLE ההצעה של זימון רשומות או לקצץ; להיות מחוסל.
17) עוד הורה על בקשתו של הנאשם פול וולפוביץ לדרוש זיוף לרשומות; יבוצע רטרואקטיבית.
18) זה עוד הורה כי הנאשם של JOHN BRENNAN ההצעה של זימון רשומות עבור גילוי; יבוצע רטרואקטיבית .
19) יצוין עוד, כי על פי מרבורי V. מדיסון: כל ציווי נדרש על כל נאשם יהיה נאכף מכוח החוק והנשק. כל הגופים המסוגלים ומועצת השלטון, היועצת הלאומית של היועץ המשפטי לממשלה, היועצת המשפטית הפרטית, או המיליציה המוסמכת, תאכוף את הצווים.

עוד צוין כי:
צו בית המשפט המתוקן לחודש דצמבר 2017 מתוקן כדלקמן:
(א) כל גילוי יבוצע ביום 10 בפברואר 2018 או לפניו וכל התנועות הפנויות שהוגשו לא יאוחר משניים (2) שבועות לפני סגירת הגילוי; וכן) ב (כל יתר המועדים יידחו על - ידי תשעים) 90 (ימים ממועד ההנפקה בהזמנה זו.



לפי בית המשפט:

עבור מחוז צפון נבאדה
_____________________________

Comments

Popular posts from this blog

Curacao UTS : The following were discussed: 1. Existing (older) telecommunications systems are copper based, but all new development is done with fiber optics. 2. Fiber optics are run to the curb in existing developed areas and run all the way to the home in new developments. 3. Fiber optics are installed underground simultaneously with electric. 4. UTS􀁰 concession mandates that they bring service to the home.

Do you like Chinese products? Why?