ʻO US MARINE INTELLIGENCE INTEL e hoʻopiʻiʻia e pili ana i ke kuhina US, a me ka MILITARY MARTIAL LAW i hoʻokōʻia 11/27/17

ʻO US MARINE INTELLIGENCE INTEL e hoʻopiʻiʻia e pili ana i ke kuhina US, a me ka MILITARY MARTIAL LAW i hoʻokōʻia 11/27/17


Hōʻike hou INTEL (Real News) ma o ka leka uila - "DIRECT MARINE CONTACT @ LANGLEY" 11/27/17


Ua kākoʻo aku nā US Marines i ka Central Agency Intelligence Agency (CIA) ma Langley, Virginia i ka hopena hope loa a ua weheʻia nā kamepiula ... i loaʻa i mua o ka hōʻai'ē kūʻokoʻa 9/11 pili kālā ... mau palapala kāleka ... he nui nā hōʻike e hōʻeuʻeu ana i nā poʻe kālai'āina i kālepa. ... ke koho pono ... ke kuhi hewa maoli ... nā hoʻopiʻi pepehi kanaka ... nā pepehi kanaka ... ka hakakā ākea a me ka pedophilia.

Loaʻa i kēia mau palapala i ka US Marine intelligence.

Ua hoʻopiʻiʻia ke keʻena nui o CIA ... ua hoʻopauʻia ka FBI a ua hōʻohoʻiʻia he $ 35 miliona o ka Waihona Waihona Waihona Waihona Waihona.

Ua pili i kahi o $ 100 trillion i hoʻopiʻiʻia e ka Bush a me Clinton.

Hoʻopuka houʻo Trump i nā kōnae pepehi kanaka JFK aʻo Daddy Bush ma hope o ia.

Ua hoʻopunipuniʻiaʻo JFK nā kiʻi autopsy.

ʻO nā puka pāpākino o kēia mau lālā o ka'aha'ōleloʻo ia kekahi 'mea hoʻonānalua i nāʻenehana' no ka mea e hana mau nei ma hope o nā hiʻohiʻona. (US Marines hiki i ka CIA Headquarters a puhi ke kani i ke kānāwai koa koa)

Ua kauohaʻo Hillary Clinton i nā pepehi kanaka (ma o nā hui hoʻokūkūʻohana) o Ron Brown (Kākau Kālā) ... William Colby (Luna o ka Central Intelligence) ...ʻo Vince Foster a me John F. Kennedy Jr. (ke keiki ua pepehiʻiaʻo Pelekikena John F. Kennedy) ... aʻo kekahi poʻe'ē aʻe.

Ua kūpono ke kaniʻana e pili ana ka makuakāne Sen. Ted Cruz me Lee Harvey Oswald.

ʻO Sen. Cruz he kama'āinaʻo Canada i hoʻopuka i kāna palapala hānau e lilo i US Senator a pono e hopuʻiaʻo ia no ka hoʻopunipuni kūlohelohe.

ʻO Kaleponi Rep. Adam Schiff ((Memo o ka Hale Hui Manaʻo Manaʻo ma kaʻike) a me Chicago Mayor Rahm Emmanuel (ke aliʻi o White House ma mua e pili nei iā Obama) e pili ana me Mossad.

ʻO Schiff lāuaʻo Emmanuel he mau pīpī.

Ua hānauʻiaʻo Barack Obama (Barry Soetoro) i Kenya a pono e hopuʻiaʻo ia no ka hewa hoʻopunipuni.

Ua loaʻa i ka Trump ka file o kēlā me kēia nūpepa ... Anderson Cooper (CNN / CBS) ... Chris Matthews (MSNBC) ... Wolf Blitzer (CNN) ... aʻo nā meaʻoi aʻe ma ke kaʻina CIA.

I kēia manawa, he hōʻailona / hōʻoiaʻiʻo lākou e hōʻike anaʻo Hillary Clinton i koho ma ke koho ... he kipi ... sedition ... he mea kūʻai lāʻau lapaʻau ... ua hana nui i nā pepehi kanaka a pepehi kanaka i ka moku'āina ma keʻano he pepehi no ka hoʻolimalima kālā.

Ua ho'āʻoʻo Bushwood e pepehi iā Reagan iʻekolu manawa i ka makahikiʻewalu makahiki o kona pelekikena a ua hui pūʻia me 25 mau manaʻo hoʻopaʻi e kū'ē i nā mea koʻikoʻi koʻikoʻi nui. (nui ma ka'aha'ōlelo a me ka Senate)

Ua ho'āʻoʻo lāua me Hillary e pepehi i ka Pelekikena Donald Trump iʻehiku manawa.

Aia kahi uhi e pili ana i California Rep. Maxine Waters a me ka Bank Moon Bank ma Thailand.

ʻO ka hoʻouka kaua houʻana iā Sen. Rand Paul i ho'āʻo e pepehi kanaka no ka mea heʻike nuiʻo Paulo aʻaʻole hiki ke hoʻomaluʻia e ka hohonu. (Hoʻopauʻiaʻo Rene Boucher)

ʻO kahi mea kākau mai kahi pūnaewele nui e wāwahi ana i kahi moʻolelo (kahi e noho nei a hiki i kēia lā) ua kāhea aku ke aupuni i nā mākua'ānani a puni ka'āina a ua uku i kēia mau mākua'ānai e halihali i nā keiki makuaʻole i Washington DC pēlāʻo Dick Cheney ... Papa Bush .. ʻO Barney Frank a me nāʻohana'ē aʻe ke koho i nā keiki i makemake lākou e moe me.

A laila lawe lākou i kēlā mau keiki i kahi hui.

Aia nā'ākau ma kēia mauʻaoʻao.

Ua hoʻohanaʻia nā lālā o ka'aha'ōlelo a ua laweʻia nā kiʻi no nā poʻe kālai'āina a me nā keiki makuaʻole i ka noho kūkino. (no nā manaʻo hoʻopiʻi)

Hoʻohanaʻia nā pūnaewele FEMA e hoʻopaʻa i ke kāpena i ka hopuʻiaʻana o lākou ma hope o nā kiʻi.

E hopuʻia nā 'kauka a me Big Pharma e ka lā 21 o Kekemapa.

Ke hoʻopauʻia nei nā kumuhana lalo loa. (ʻo nā loiloi hou o nā pahū i loheʻia a hoʻoiliʻia ma lalo)

Ke hoʻopau nei nāʻaukā i ka pauʻana o nā pūnaewele kālā kahiko.

ʻAʻoheʻo kahi no ke kaʻa e hūnā i kekahi mea a lākou eʻaihue ai.

ʻO ka nui o nā lāhui ma ka honua nei e kū'ē iā lākou.

Ua laweʻia 38 mau makahiki a me ke kōkua o nā Galactics e hiki ai ke hoʻokō i kēia pahuhopu.

70,000 pedophile elites ma ke ao holoʻokoʻa.

Uaʻikeʻia kahi kahua kahua lua me nā koena o nā keiki i hoʻohanaʻia i loko o nā hana satanic.

Kumu: Rumor Mill News


http://arrestwarrantsatanicritual.blogspot.com/
kiʻi
ʻO Ronald Wederfoort
    


Comments

Popular posts from this blog

Curacao UTS : The following were discussed: 1. Existing (older) telecommunications systems are copper based, but all new development is done with fiber optics. 2. Fiber optics are run to the curb in existing developed areas and run all the way to the home in new developments. 3. Fiber optics are installed underground simultaneously with electric. 4. UTS􀁰 concession mandates that they bring service to the home.

Do you like Chinese products? Why?