ČESKÁ REPUBLIKA: HLÁŠENÍ DIVINNÉHO ILIADU, Walterem Russellem 26. února 2018

 
Poselství božské ilidy, WALTER RUSSEL

"Já jsem Světlo; Já sám AM. 
"Co jsem ty. Ty jsi světlo. Ty jsi jeden se mnou. 
"Člověk mě může znát tím, že si přeje, aby mě poznali. 
"Poznat Mne znamená být já. Prostřednictvím Mého Světla může člověk vědět Mě. 
"Člověk je světlo, když ví, že je světlo. 
"Člověk je já, když ví, že je Mě. 
"Všichni lidé přijdou ke mně ve správnou chvíli, ale jejich je agónie čekající."

"Kdo jsem?" 
"Co jsem?" 
"Proč jsem?" 
"Kam mám zavázat?" 

"Jaký je můj vztah k vesmíru, člověku a Bohu?" 

"Co je pravda? Jak mám vědět Pravdu? " 

"Odkud přichází moje síla? Jaký je zdroj mé moci? " 
"Jak mohu najít Balance? V mých jednáních se svými kolegy, jak mám vědět, že rovnováha v naší výměně, která obohatí jak mě, tak i mne? " 
"Nespočetné jsou náboženské učení a mnohé jsou přikázání k dobru, ale dobro je stále zakrytá z očí jako hustá mlha, která skryje Tvé Světlo, které marně hledají. Zakopávám ve své temnotě. Nevyrovnané padám. " 
"Ty jsi neviděl jednoho, slz z mých očí oslepující závoj, který skrývá cestu k Tvému Světlu, abych mohl najít cestu k tobě."

"Já jsem Jeden Celý, Vše. 
"Oslavujte mne, toho, jemuž jsem, neboť já jsem vším, a nikdo jiný není. "Já, ten bez pohlaví, jsem Jednota. 
"Co jsem ty, nebo ty jsi mne; ty jsi celá. 
"Oslavte své vlastní Já, když tak děláte, že mne oslavujete. 
"Já, Jeden celok, věděl jsem Mysl, že existuji, abych myslel.
Všechna myšlení je Světlo mého poznání, ale Moje myšlení není já. 
"Jsem Stvořitel, vytvářím s Mým myšlením. 
"Z Mého Světla vědomí jsou mé dvě světla myšlení se zrodily jako pohlavní páry opaků pro opakování jako sexuální páry protikladů. 
"Uvažovat je vytvořit. Vytvářím s Světlem. Nic není, což není Světlo. 
"Myslím, že nápad. Světlo registrovalo Můj nápad ve dvou sexuálních světlech Mého myšlení a forma se zrodila v podobě Mého myšlení. 
"Forma nemá žádnou existenci, ani moje představy. Neexistují, protože nejsou mně. Já sám existuji; Já, všichni. 
"Vytvářím své zobrazené tělo tím, že dýchám Můj pulzující vesmír ze sebe. "Můj vesmír je Můj obraz; ale Můj obraz není já. 
"Všechno je Můj obraz, ale nejsou mnou, i když jsem v nich a oni ve mně."

"Všechno, co je, je všechno ostatní. Všechny věci jsou nerozlučně sjednocené. "

"Řekni ty věci slovy lidského poznání, neboť opravdu říkám: Jsem ve všech věcech, bez všech věcí a zapojuji se do všech věcí, protože jsem všude. 
"Všechno je všudypřítomné, neboť vše se rozkládá od Mysl Mého a já jsem všudypřítomný. 
"Všude všudypřítomné věci jsou vševědoucí, neboť jsem v nich a já jsem vševědoucí. Když vědomí člověka povědí o Mé přítomnosti uvnitř i bez něho, pak bude vědět všechno, protože vím všechnu věc a já jsem. 
"Všechny myšlenkové věci projevují veškerou moc, když vědomí v nich rozpoznalo jejich všemohoucnost. Až do té doby jsou věci nudné, ale věci, které mě nevykazují, jsou to jen prázdné břemeny, na kterých mohu napsat mocné myšlenky na slepé oči. 
"Jsem všemohoucí. Dávám veškerou moc tomu, kdo o to požádá, ale nikdo se o mne nemůže zeptat, kdo o mně neví. Podívej se na to, že člověk to dobře ví, a zjevuješ si ten princip síly ve svých vlastních skutcích. 
"Protože říkám všem zobrazovaným podobám Mého představování, tato síla leží v nich, aby projevili vyvážené Světlo, které je soustředilo na sebe, tím, že se jedno světlo objevilo jako dvě nesymetrické světla, které se postupně mění, ale stejně. 
"(...) a znovu říkám, že všechno, co člověk rozumí, jsou jen vlny duálního světla, které zaznamenávají moje elektrické myšlení v představených formách mé představy. 
"A také říkám, že představované formy mé představy nemají bytost, protože já sama budu mít."

"Muž sám ze všech mých vytvářejících věcí začal slyšet můj šepot. Od jeho počátku můj ještě malý Hlas šeptal uvnitř něj, že jsem on i on mě; ale ještě barbarský člověk na tvém malém novém světě slyšivě slyší a dělá modly, které před mým poklady cení, neboť je stále nový. Stále je, ale ve fermentu jeho raného pivovarnictví. 
"Neboť říkám, že všechno, co teklo z Mého života, má život, který prochází skrze ně, až k nejmenším z nich;ale říkám, že i když Mé světlo nesmrtelného života protékalo těmito smrtelnými symboly Mého myšlení, nedotklo se jich nikoliv v jeho procházení. 
"Když budou znát Světlo ve mně v nich, budou to já a já."

"Ten, kdo by interpretoval rytmus Mne v umění, musí kráčet svou cestou v extázi, odvrácenou odkloněním, aby mě viděl jen a slyšel nic než já. 
"Řekni, abys lidem tyto slova: 
"Jsem zdrojem inspirace. Kdo hledá inspiraci skrze Mne, říkám: Nauč se, abys silně kráčel svou cestou ve Světě, protože ve tmě nemůžeš najít cestu k Mému. Cesta ke mně je světlo a díky ní dobře vidíš cestu ke mně. 
"Jsem duše umění. Jemu, jehož duše se dotkne duše mé a cítí srdce svého mocného rytmu, říkám: Pokud poznáš sebe samého jako světlo, poznáš mě jako světlo. 
"Jsem krása. V kráse se člověk musí narodit nový. Krása musí znát člověka, aby se stal extatickým Muž. 
"K tomu, kdo by dodal extázi k jeho poznání, říkám: Vyhledejte mě v pravdě; protože jen v rytmu pravdy najdeš extázi. 
"Opravdu říkám, výtvory Extatického Člověka jsou mé Výtvory, neboť jsou vyvážené věci a já jsem rovnováha. 
"K tomu, kdo by vyvolal nevyváženost, říkám: Nepravda není v mém domě. Já sám držím rovnováhu; a oči těch, kteří vidí skrze Mne, jsou imunní před všemi, kromě rovnováhy. 
"Já jsem Balance. A já jsem Energie a já jsem Zbytek. Já jsem světlo lásky a pravdy. Na tomto základě jsem položil základní kámen mého vesmíru. "

"Všechna znalost existuje. Všechno poznání přichází u člověka ve své době. Kosmickí poslové pravidelně dávají člověku takovou znalost Mého vesmíru, jaký člověk dokáže pochopit, ale to, co může nést, je jako náhodný z mocného oceánu, protože člověk začíná chápat. 
"Když člověk pozná Světlo, pak nebude znát žádné omezení, ale člověk musí znát Světlo pro sebe a nikdo nemůže být, kdo by mohl dělat slova z něj, neboť Svět vědí Světlo a není třeba žádné slovo."

"Já jsem LIGHT, ale Světlo, které jsem já, není vyzařovaným světlem smyslového vesmíru Mého stvoření. 
"Já, Stvořitel, přemýšlejte. Myslím, že ve dvou světlach, která se rozšířila z Jedného světla z Mne, ale tato dvě světla nejsou Mou, ani Mé myšlení Mne. 
"Opravdu řeknu, dávám od Mne a odvážíme; protože jsem Imaginer, který staví obrazové formuláře, aby se roztrhali, aby se znovu postavili. 
"Myslím na Mysl, navždy přemýšlející o měnícím se obrazu Mého neměnného já. 
"Můj obraz se někdy mění se změnou dvou světla Mého myšlení, skrze já, mé Já, neměníte. 
"Všechno se mění a mění se mi statické obrazy Me, přestože nejsem já."

"Lidské smyslově viditelné s očima ho váží k iluzi Mého duševního myšlení, neboť já, ale já budu iluze s Mým duálním uvažováním o jeho smyslovém vidění. 
"Sense-seeing váže člověka k formám a věcem, zatímco Mind-vědění otevírá dveře slávy protilehlým závitům Světla, s nimiž jsem veškerou myšlenku mysli tkala do podoby mnoha pohyblivých věcí. 
"Myslím, že slušné míry se dostanou k nejvzdálenějším oblastem Mého vesmíru a vidím všechny formy jako Jeden. 
"S vidoucíma očima člověk vidí Světlo jako energii, ale necítí, že energie hmoty je Světlo mého rozděleného myšlení. S lidskými neviditelnými oči ducha pozná Světlo Mně, Zdroj, a ví, že je ve mně vázán jako Jeden a já v něm. 
"Hle, ve mně, tvůj Bůh lásky, ten, neoddělitelný."


"Hleďte ve mně jedno světlo, ze kterého se zdá, že dvě světla se objevují jako dvojice rytmicky proměnlivých protikladů. To jsou moji lehčí posloví. Jsou to moji dělníci, kteří stavějí mé zobrazené formy a dávají mi je zpátky bez formy. 
"(...) jsou pulzující tep srdce Mého těla, tvůrci navždych horních cyklů Mého představování ve formě věcí. 
"Dvě jsou stejné poloviny jednoho. Nikdy se nemohou stát jedním. Navždy se vyměňují, aby simulovaly vyváženou jednotu, kterou nikdy nenajdou, protože nikdy nemohou být jen dva. 
"Od Mně se rozšiřuje jedno světlo, aby poskytlo formu Mých představ a dávalo jim impulzní rytmus, aby simuloval věčný život v nich, který je ve mně. Druhé světlo tuto formu rozpustilo a vrátilo mi zpět do Mého zrychleného pro vzkříšení v Můj odpočinek, aby zopakoval Moje představy. 
"Řekni tedy, že život je věčný v člověku ve věčnostech vzkříšení ve mně. A řekni i ty, že jeho vzkříšení je jeho vlastní, neboť ONE je se mnou. 
"(...) tak je můj představený duální světelný vesmír, který se narodil, rozpustil a znovuzrozený; koncentrované, slušné hodnocení a koncentrace; integrována, rozpadající se a opětovně integrovaná navždy a navždy ve svém představivém vesmíru představovaného času a prostoru. 
"A hle, každý z Mých dvojic obrácených výrazů Mně se znovuzrodil skrze Mne jako ten druhý. Opět říkám, v Mně není nic jiného než znovuzrození. Není žádná smrt. 
"(...) jdi a řekni člověku, že život i smrt jsou jen zrcadly každého druhého, které se navzájem navzájem navzájem procházejí navzájem a navzájem se procházejí k jejich stále opěrným bodům ve svém vědění, z nichž se oba objevili do zdánlivého stavu zobrazované formy mého myšlení. "

"Já říkám, že člověk, který v sobě smysly, ale hlína země, je vázán k zemi jako hlína země. 
"Clay obrazy mého představení, kteří v nich neznají mé, jsou pouze obyvatele zemské temnoty. Procítitého člověka jsou dveře Mého Království opuštěny temnotou, dokud Světlo Mně v něm není známo jako já. 
"Až do té doby se pohybuje hlínou, neprojevuje mě v něm, když necítí vůbec nic, ale pohybuje se jí hlínou;nevěděl v sobě slávu Mého Světla. 
"Protož pravím tobě: Vyvyšuj se nad svou tvář. Znal mě jako ohnisko svého myšlení. Buď mi jako hluboká studna tvého vědomí. "

"Zdrojem všech věcí je ve všech věcech, které je soustředí jako na odpočinek, odkud jejich pohyb vychází. Je to také bez všech věcí, ovládání jejich rovnováhy se všemi ostatními věcmi. 
"Vesmír člověka je stále složen z mnoha věcí, mnoha samostatných věcí a oddělených. "Ano, v Mým zachytávaném vesmíru, který je mimo Mně, ani v jeho samotném, není žádná věc. 
"Ano, řídím mé narozené věci od samého semena smyslovými proužky světlých prodloužení mého myšlení, dokud se sami nemůžou řídit. Ani ta nejmenší z těch, která nejsou ke mně vázána ve světle. 
"Obrázky Mých představ, které rostou ze Země, a ty, které se volně pohybují, všechny tyto věci rostou a procházejí rozšiřujícím se světlem Mého dynamického myšlení, dokud si sami nemůžou přemýšlet."

"Hle, řekl Universalis, jsem ve všech věcech, které je soustředí; a já je bez všeho, co je ovládá. "

"Já, s člověkem, vytvářím člověka v Mém univerzálním obrazu. 
"To, co jsem, je člověk. 
"Myslím, že nápad; a forma Mého nápadu se objevuje ve vzoru Mého myšlení. " 
"Myslím, že člověk; a člověk se objeví ve vzoru Mého myšlení. 
"Člověk myslí člověka; a člověk se objeví v podobě myšlení člověka. "Lidské myšlení je moje myšlení. 
"Všechna myšlenková myšlení myslí na moje myšlení. 
"Všechno, co vytváří věci, se tvoří v podobě myšlenkových myšlenek, které projevují moje myšlenkové představy. 
"Vesmír je Můj obraz, stvoření Mých představ."

"Všechno přichází a odchází z Mého rozděleného myšlení. 
"Všechno se děje ze samotného srdce Mne do Mého vyobrazeného vesmíru; a když zmizí odtud, taky je vezmu zpátky do Mého srdce. 
"Zjistěte, že všichni vytvářející věci jsou vzkříšenými věcmi, znovu projevující Můj život skrze Mé rozdělené myšlení. 
"Člověk rozděluje své myšlení tím, že mě manifestuje. 
"Tělo člověka spí, aby se probudilo ve mně, aby mě zjevil. 
"Tělo člověka umírá, aby mohlo být vzkříšené ve mně, aby mě zjevil. 
"Tělo člověka zmizí, že se může znovu objevit, aby mě zjevil. 
"Člověk, který spí, nebo umírá, nebo zmizí, je jen obraz člověka, protože člověk není spící, neumí ani nezmizí;pro sebe člověka jsem já. 
"Opět říkám, že jsem Jeden a člověk je Jeden ve Mně, když ví, že jsem on."

"Středem pohybujícího se hřbetu Mého vesmíru jsem se soustředil, přesto se nehýbám, ačkoli jeho síla se od Mého pohybuje. 
"Středem rostoucích systémů a měnícími se buňkami rostoucích systémů, přesto se nemění, i když se mě mění jejich vzory. 
"Rozděluji živé věci, které projevují Můj život, ale nežívají. Já sám žiji. 
"Rostoucí věci se pohybují v lidském smyslu, ačkoli se pohybují ne v poznání člověka. 
"Pohyb věci mění lidské smysly, přesto se nezměňují v poznání člověka. 
"Přestože rychle se pohybující věci člověka pohybují rychle, simulují zbytek, zatímco se pohybují, odkud se vynořily do zdánlivého pohybu."

"Bez změny Moje hra o Stvoření nemohla být hrána ani její herci. Hle, proto, měnící se vesmír Mého představování, zdánlivý vesmír Mého myšlení. 
"(...) a znovu říkám, že v Mně, bezměnném, není žádná změna, takže v Mém myšlenkovém světě není žádná změna dvojic protikladných věcí, které se navždy promítají, aby simulovaly Můj vesmír změny. 
"Dokonce i zdánlivá změna Mého myšlenkového vesmíru není změna kromě smyslů smyslových věcí, které jsou spojeny s dvojicí částí celků. 
"Každá dvojice prošla cestou výkyvových tlaků své elektrické cesty. Každý se objevil, pak zmizel, aby se znovu objevil. 
"I když smysly smyslových věcí smysl mění ve všech věcech, mění se na vědomé poznání. 
"Proč jsi otrokem, aby ses cítil? Vydejte se nad svůj pocit. Být se mnou ve svém vědomí. "

"Nevidíš už víc s vnějšími očima, protože ty máš vědomé oči, abych zrušil iluze tvého pocitu. 
"Během dlouhých Eons člověk kráčel svou zemí očima vnějšího vidění a věnoval víře této zemi těla. Během svých nových Eons musí procházet zemí vnitřního vidění a znát Muže to, ale vidět to ve Světě mně a jeho Světla. 
"Myslím, že země a země se objevily, zmizela a znovu se objevila v vyvážených rytmech mého myšlení. Proto, říkám, lidská země a člověk jsou jen moje představy. Není to já, ani to není on. ani není to, co se mu zdá. 
"Ani člověk už nebude před mnou umírat zemi, aniž by získal nic země a nic z toho Mě. 
"Protože jsem trpělivý Bože. Trpělivě čekám na probuzení muže. 
"Probuzení člověka je ten, kdo v něm zná své Světlo. Člověk si může zvolit své vlastní eony pro jeho probuzení, ale zná mě, musí. Až do toho dne bude člověku sama nepochopitelná. Jeho znalost musí být jeho touha. 
"Vědomí člověka je extatický kosmický člověk. Ten, kdo mě v něm začíná poznat - ano, dokonce i ten, kdo mě v sobě podezírá, se rozvíjí k vesmírnému člověku vševědoucího. "

"Tato slova teď říkám pro nově pochopitelný člověk svého nového cyklu. 
"Milujte všechny navzájem každého člověka; nebo jste jeden v Mně. 
"Tak co děláte dělat jednému ve Mně, děláte všem; neboť všichni jsou ve Mně. 
"Milujte svého bratra jako své vlastní. Poslouchej bratra svému před sebou. Zdvihni vysokého bratra svého, zvede ho na vysoké vrcholy, nebo tvoji bratr tvůj jest. 
"Jistě, říkám, láska k sobě, nebo národ sám, obrátit souseda proti sousedovi a národ proti národě. Vlastní láska plemene nenávidí a zaseto své semeno ve všech větrech, aby vyhodily tam, kde to bude. 
"Tam, kde mám říkat, že miluji souseda za souseda a národ za národu, sjednoť všechny lidi jako jednoho. 
"Poslouchejte svému bratrovi nejprve. Nejdřív si ubližuj své vlastní já než svého bližního. Získejte od něj nevyvážené vaše dávání. Chráň ty slabici svou silou, nebo když využiješ svou sílu proti němu, jeho slabost převládá proti tobě a síla tvé nevyužije. 
"Ten, kdo dává lásku, mocně prosperoval; ale ten, kdož nenávidí nic. 
"Proč ztratit všechno, aby získal svět a získal nic? 
"Ten, kdo neudělal poklad v nebesích, aby získal stejný poklad získaný ze země, hledal temnotu. 
"Pro něj je světlo daleko."

Comments

Popular posts from this blog

Curacao UTS : The following were discussed: 1. Existing (older) telecommunications systems are copper based, but all new development is done with fiber optics. 2. Fiber optics are run to the curb in existing developed areas and run all the way to the home in new developments. 3. Fiber optics are installed underground simultaneously with electric. 4. UTS􀁰 concession mandates that they bring service to the home.

Do you like Chinese products? Why?