עברית: סודות האור - חלק 1 ידיעות מאת וולטר ראסל חלק 1 אומניסיאנס 25 בפברואר 2018

עברית: סודות האור - חלק 1 ידיעות מאת וולטר ראסל חלק 1 אומניסיאנס

את סוד האור

( מהדורה שלישית )
סוד כיסוי אור
אוניברסיטת ופילוסופיה
לפני כן קרן וולטר ראסל
סוואנואה, וינסבורו, וירג'יניה 22980
לאל האחד, האוניברסלי 
ספר זה מוקדש בענווה
מושג חדש של היקום -005

הַקדָמָה

מהדורה 1971

הכרך המקורי של ה- SECRET OF LIGHT פורסם ב -1947. פרסום זה כולל כמה שינויים והגדלות שערך דוקטור ראסל ביחס לכרך הספציפי הזה לפני שיפוצו ב -1963.
מאז הסוד של האור שוחרר על ידי וולטר ראסל, השנה שלנו קורס לימודים בבית המשפט האוניברסלי, מדעי הטבע ופילוסופיה חיה - וכל הספרים האחרים המפורטים כאן - נכתבו ושוחררו, כי העולם הוא עכשיו מוכן לחלוטין הצורך הגדול של הידע החדש והיסודי הכלול בכל הכתבים האלה.
על האייליאד האלוהי
האיליאדה האלוהית היא הבסיס לספר זה.
האיליאדה האלוהית היא מסר השראה מהבורא לתת לאדם את ההבנה הנדרשת של הקשר שלו ליקום שלו, לאדם, ולאלוהים, על המחזור הבא.
האדם מתקדם במחזורים של כאלפיים וחמש מאות שנה. בתחילתו של כל מחזור של המודעות הגוברת שלו של האור בתוכו, אלוהים שולח הודעות באמצעות שליחים מוכנים כדי לקדם את הבנתו של האור. הבנת המסרים הקוסמיים האלה מעלה בהדרגה את האנושות ליצורים גבוהים יותר, ולכן כל מחזור הוא צעד אחד נוסף לאדם לקראת מודעות מלאה לאור, ולאחדותו עם אלוהים.
האיליאדה האלוהית אינה יכולה להתפרסם במלואה במשך שנים רבות. חלק גדול ממה שניתן לראות כעת יופיע בדפים אלה. חלקים נוספים ממנו ישוחררו כאשר העולם מוכן לקבל אותם.
וולטר ראסל

מהדורה 1994

מהדורת 1994 זו של יצירת מופת קלאסית של וולטר ראסל נערכה כדי לתקן שגיאות כתיב שגיאות דקדוק, ולהוסיף כמה הערות של עורך. שימור המהות של מחשבותיו של ד"ר ראסל ותורתו היה בראש ובראשונה במוחנו.
החקירה המדעית של רעיונותיו של וולטר ראסל נותנת את גמול ההבנה העמוקה יותר לטבע היקום, ותהווה השראה ואור למאות הבאות.
היישום הטכנולוגי של העקרונות שלו מחייב את ההבטחה של העתיד לא מזהמים אנרגיה בת קיימא, כי הוא זקוק כל כך נואשות.
זה עם תקווה גדולה וציפייה להבנה האנושית יותר של שימוש בסוד האור שאנו מציעים זה מהדורה מעודכנת.
הגל 
בגל טמון סוד היצירה

המחבר של הקדמה

ישו אמר, אלוהים הוא אור, "ואף גבר באותו יום לא ידע למה הוא מתכוון. היום הוא עכשיו כאן, כאשר כל הגברים צריכים לדעת מה ישוע התכוון כאשר הוא אמר "אלוהים הוא אור".
כי בתוך סוד האור הוא ידע עצום עדיין unrevealed לאדם. האור הוא כל מה שיש; זה כל מה שאנחנו צריכים להתמודד, אבל אנחנו עדיין לא יודעים מה זה. מטרת המסר הזה היא לספר מה זה.
הציוויליזציה של היום התקדמה הרבה לדעת איך להתמודד עם החומר, אבל אנחנו לא יודעים מה זה משנה ולא למה זה. אנחנו גם לא יודעים מה אנרגיה, חשמל, מגנטיות, כוח הכבידה והקרנות.
אנחנו גם לא יודעים את המטרה של גזים אינרטי ומה הם.
אנחנו גם לא יודעים את המבנה של האטומים היסודיים ולא את העיקרון gyroscopic אשר קובע כי המבנה.
אנחנו גם לא מודעים לעובדה כי הוא היקום מתמשך דו כיוונית של איזון בכל ההשפעות של תנועה ולא היקום חד סטרי חד כיווני.
עוד לא שמענו על או חשדנו החשוב ביותר מכל העקרונות בפיזיקה, עקרון ההנחיה והמראות והעדשות או החלל שהם הסיבה לאשליה בכל הדברים הנעים.
אנחנו אפילו לא רואים את כל היקום החשמלי החומרי להיות האשליה שהיא; כי אין מציאות למציאות.
אין לנו אפילו שמץ של מושג על עקמומיותו של החלל, ולא על היעלמותו של עקמומיות זו במישורים של אפס עקמומיות בגבולות שדה גל.
אף אחד לא יודע עכשיו איך זה כי גבישים לקבל צורות שונות שלהם. זה ידהים את העולם לדעת שצורות הגבישים האלה נקבעות בחלל על ידי צורות של שדות הגל שקשרו את מבני היסוד השונים.
אין לנו אפילו את התפיסה הקלושה ביותר של מה מהווה את עקרון החיים, ולא את עקרון הצמיחה, ולא את העיקרון בו-זמנית של הפרשת החזרה, החוזרת על כל הדפוסים בטבע ברצף ורושמת אותם ומבטלת אותם כפי שהם חוזרים על עצמם. אין אנו מודעים לעקרון ההקלטה שבאמצעותו בורא הקב"ה את סך הסיכומים של כל מחזור עוקב בעולמו המתגלגל והמחודש עד לסופו של ביטוייו על כוכב לכת אחד ועל ראשיתו על עולם חדש.
אין אנו מודעים באופן דינמי לנשמות ולזרעים של הדברים. שורשי החזרה האוניברסלית אינם אלא הפשטות מטפיזיות לדת וניחוש פיזי למדע. בתוך סוד האור היא התשובה לכל השאלות הללו שטרם נענו, ועוד רבים, אשר הגילאים עדיין לא פתרו.
גילוי זה של טבע האור יהיה ירושת האדם בעידן החדש הקרובה של הבנה עמוקה יותר. פרישתו תוכיח את קיומו של אלוהים בשיטות ובסטנדרטים המקובלים למדע ולדת כאחד. הוא יניח יסוד רוחני תחת החומר הנוכחי של המדע.
שני היסודות הגדולים ביותר בציוויליזציה, הדת והמדע, ימצאו אפוא אחדות בנישואין של השניים. כמו כן, יחסי אנוש יהפכו למאוזנים יותר הודות לידע רב יותר של המשפט האוניברסלי, העומד מאחורי כל התהליכים שהאור משתמש בהם לשילוב הדפוסים המעוצבים של היקום החשמלי הזה.
אין מחלקה של חיים שלא תהיה מושפעת מהידע החדש הזה על טבעו של האור, מהאוניברסיטה למעבדה, מממשלה לתעשייה, ומארץ לאומה.
לכן אני נותן לך את כל הבהירות שלה, כפי שאני עצמי הייתי מודע לכך מאחורי הקלעים של הקולנוע הקוסמי הזה של אשליה קלה שהיא היקום שלנו.
וולטר ראסל
"אני האור; אני לבד. 
"מה אני. אתה האור. אתה אחד איתי. 
"האדם מכיר אותי על ידי רצון להכיר אותי. 
"כדי לדעת אותי הוא להיות אני. דרך האור שלי לבד האדם יכול להכיר אותי. 
"האדם הוא אור כאשר הוא יודע שהוא אור. 
"אדם הוא כאשר הוא יודע שהוא הוא אני. 
"כל הגברים יבואו אלי בזמן, אבל שלהם הוא סבל של מחכה." 
- מן האיליאדה האלוהית

חלק א: כל ידע

סוד אור 004

1 - השאלה הנצחית


"מי אני?" 
"מה אני?" 
"למה אני?" 
"איפה אני קשור?" 
"מה הקשר שלי ליקום, לאדם ולאלוהים?" 
"מה האמת? איך אוכל לדעת את האמת? " 
"מתי יבוא כוחי? מהו מקור הכוח שלי? " 
"איך אני יכול למצוא איזון? במגעתי עם אחי, איך אני יכול לדעת את האיזון במחלף שלנו, שיעשיר אותו ואת אותי? " 
"אין ספור התורות הדתיות, ורבות מהן המצוות לטוב, אבל הטוב עדיין מוסווה מעיני כמו ערפל סמיך שמסתיר את אורך אשר מחפש לשווא. אני מעידה בחושך. לא מאוזן אני נופל ". 
"הו אתה לא נראה אחד, דמעה מעיני את המסך המסנוור אשר מסתיר את הנתיב אל האור שלך, כי אני עלול למצוא את הדרך אלייך."
זו הקריאה של הדורות.
זוהי השאלה שלא נענתה, הנובעת מליבו של הדור המתעורר הזה.
הציוויליזציה מתקדמת במחזורים. הבנה חדשה מעת לעת הופכת את האנושות ליצורים גבוהים יותר.מחזור חדש של שלושת אלפים שנה משך הוא עכשיו גאות הלידה שלה.
חוסר הידע של אלוהים, יכולת הכל יכול ו אוניפרסנס מרוכזים בתודעתו של כל אדם; אבל מעטים יודעים מי הם האחדות של הנשמה העצמית שלהם עם הנשמה האוניברסלית. האדם דורש אלפי שנים כדי להתחיל להיות מודעים לכך. כל מחזור של האדם מקרב אותו אל המודעות שלו לאחדותו עם האור של המקור העצמי שלו.
האדם חי בעולם מורכב ומבולבל של אפקט שהוא אינו יודע את הסיבה. בגלל הריבוי והמורכבות האינסופיים לכאורה שלו, הוא אינו רואה את העיקרון הבסיסי הפשוט של האיזון בכל הדברים. הוא, אם כן, מתחם האמת עד זוויות רבות שלה, הצדדים ואת היבטים איבדו איזון אחד עם השני איתו.
האמת היא פשוטה. מאזן הוא פשוט. מחלף מאוזן קצבי בין כל זוגות של ביטויים מנוגדים בתופעות טבעיות, ובקשרי אנוש, הוא האמנות המושלמת של עולם האור של אלוהים. זה גם החוק. במשפט אוניברסלי בסיסי זה טמון המשכיות מאוזנת של כל ביטוי יצירתי בעולם היקום החשמלי של אלוהים, של שני אורות מותנים בתנועה לכאורה, המתעדים את רעיון הבריאה המלא של אלוהים לחלקי אינספור נפרדים לכאורה של אותו רעיון.

הקול הפנימי

לשאלה הגדולה של האדם אין תשובה פשוטה. הקול השקט בתוך כל גבר לוחש ללא הרף את תודעתו המתעוררת. כל תשוקה שנכתבת על לב האדם נשאת אל המקור, ותשובתו תבוא, אך מעטים הם השואלים באופן מלא ושקט עוד יותר.
רבים מהם הם הגילאים של הכנה לשוויון כדי לשמוע את זה, כי התודעה של האדם מבודדת מן המקור שלו על ידי התחושות של הגוף שלו מותנה אלקטרונית אשר הוא טועה חושב על היותו המוח שלו העצמי שלו.
מה שהוא מכנה את התודעה האנושית האובייקטיבית שלו אינו אלא מושבו של התחושה החשמלית של גופו. מה הוא טעויות לחשוב הוא רק מודעות חשמלית של דברים חשו והקליט בתוך תאי מוחו לשימוש חוזר על ידי מה שמכונה זיכרונות. זיכרונות אין קשר יותר עם הידע של Universal Mind אשר נמצא האדם מאשר רשומות ויקטורולה הם הקשורים למקור ההקלטות שלהם.
מה שהוא חושב עליו כגוף החי שלו הוא רק מכונה מונעת חשמלית המדמה את החיים באמצעות תנועה המורחבת אליו מן הנשמה העצמית המרכזת, אשר לבדה חיה ורוצה לגוף לנוע.
מה שהוא מכנה את התודעה הסובייקטיבית שלו הוא התודעה שלו, המחסן הרוחני של כל הידע שלו, כל כוחו, וכל הנוכחות שלו. התודעה הזאת היא העצמי שלו, העצמי העצמי שלו, שבאמצעותו מתבטא אט אט בנוכחותו בתוכו.
חוטי העצבים המתנדנדים בחשמל, המפעילים את מנגנון הגוף שלו פועלים כמעט לחלוטין באמצעות רפלקסים אוטומטיים ובקרה אינסטינקטיבית, ובמידה מועטה מאוד באמצעות החלטות מנטליות.
לכל תא ואורגן של גופו יש מודעות חשמלית לתכליתו וכל אחד מהם ממלא מטרה זו ללא כל פעולה מנטלית כלשהי מצד המודיעין שתופס את אותו גוף. פעימת הלב, למשל, היא אוטומטית לחלוטין. הגופים הלבנים של הדם ממהרים לתקן את הפגיעה בגוף באופן אוטומטי כמו פעמון מצלצל כאשר כפתור נדחף.
בגוף זה ובמוח ההקלטה החשמלית שלו, האדם חושב שהוא חושב וחיה, אוהב ומת. הוא חושב שהוא מודע בעת ערנות וחסר הכרה בעת השינה. לא מודעים לכך שבטבע אין מצב כזה כמו חוסר הכרה כאשר התחושה מפסיקה לישון.
האדם אינו אומר כי השן שלו הוא מחוסר הכרה כאשר הוא נרדם על ידי קצר חשמלי את הזרם החשמלי של חוט עצב אשר נותן מודעות חשמלית חושית השן שלו. הוא יודע כי השן שלו לא יכול להיות מודע, אבל אז הוא לא יודע כי הגוף שלו לא יכול להיות מודע.
הוא גם אינו יודע שתודעה לעולם אינה ישנה, ​​לעולם אינה משתנה, שכן התודעה באדם היא אלמוותו. זה האור שבו הוא מחפש ללא ידיעה, אבל מניח שהתחושה של המוח שלו היא החשיבה שלו
האדם עדיין חדש. הוא בקושי יוצא מחשיכת הג'ונגל שלו. במשך מיליון השנים או יותר של התגלגלותו הוא הסתמך על תחושת מעשיו ועל ראיות חושיו על ידיעתו.
הוא היה מודע לרוח שבתוכו רק אלפי שנים. בתחילתו של המודעות החדשה שלו הוא מבולבל, לא יודע מי הוא המוח בו, שהוא התודעה בו וזו תחושה.
הוא עדיין לא למד כי גופים הם אלא מנגנונים שנוצרו בעצמם המבטאים את העצמי המרכוז שלהם, וכי עצמי מגלה את אלוהים כאחד עם זה. כמו כן הוא עדיין לא למד כי גופים לא לחיות ולא למות, אבל חוזרים על עצמם ברציפות לנצח כמו כל רעיון של המוח גם חוזר על עצמו.
הגלגל, למשל, הוא מנגנון המורכב מרכזת, חישורים ושפה. חלק קטן מהגלגל נוגע בקרקע, מרגיש את זה, ואז עוזב אותו, להיעלם מן התחושות המחברות את השפה, החישורים והאדמה.
אבל אז זה חוזר. כאשר זה קורה לאדם אנו אומרים, "הוא נולד, חי ומת." כאשר זה קורה לתפוח, להבה, או את העץ, אנחנו אומרים, "התפוח נאכל, הלהבה יצאה ועץ יש "אנחנו אומרים כי רק חלק קטן של המעגל של כל רעיון מגיע בטווח של החושים שלנו. החלק הגדול ביותר של המעגל הוא מעבר לטווח התפיסה שלנו, בדיוק כמו החלק הגדול יותר של הגלגל הוא מעבר לתפיסת החושים של הקרקע.
אנחנו עדיין לא יודעים כי החלק הבלתי נראה של המחזורים של כל רעיון הוא רציף כמו הגלגל הוא רציף.המעגל של התפוח הוא קל להגיע מן השמש ואת האדמה למחצית החיובית של מחזור התפוחים שאנו מחזיקים ביד. המחצית השלילית של המחזור היא אור חוזר אל השמש ואדמה לחזרה כמו ביטוי נוסף של הרעיון הנצחי של התפוח. כך גם לגבי הלהבה, העץ או כל חלק אחר של רעיון הבריאה כולו.
הלהבה "יוצאת" לחישה שלנו. אבל זה עדיין IS. כמו כן, העץ, היער, ההר, הכוכב וערפילית השמים הרחוקים מופיעים, נעלמים וכמובן חוזרים.
כמו כן נראה שהאדם נעלם ומופיע שוב ושוב במחזורים אינספור כדי לבטא את חיי הנצח של הרוח בחזרות נצחיות של אותו חלק במחזור הגבר, אשר גופו של האדם יכול לחוש.
האדם מעולם לא מת. הוא רציף כמו הנצח הוא מתמשך. ישוע אמר בצדק כי האדם לא יראה מוות, כי אין מוות לראות או לדעת.
כמו כן הגוף של האדם אינו חי, ומעולם לא חי את זה הוא לא יכול למות. הרוח לבדה חיה.
הגוף אבל מבטא את הרוח. מה שאנו חושבים עליו כחיים ברוח האדם מתגלה על ידי רצון הגוף לפעול.לפעולות שבוצעו על ידי הגוף תחת פיקודו של הנשמה המרכזת שלה אין כוח מוטיבציה או אינטליגנציה בעצמם; אלא המכונות המונעות על ידי אינטליגנציה ידועה ומכל-יכולת.
הדברים האלה שאנחנו עדיין לא יודעים, כי האדם הוא בחיתוליו. הוא רק מתחיל להכיר את האור.

להיות יהפוך לנצח

האדם מחפש תמיד את האור כדי להנחות אותו על הדרך המתפתלת הארוכה שמובילה מג'ונגל גופו אל ראש ההר של נשמתו המתעוררת.
האדם תמיד מוצא את האור הזה, והוא משתנה לנצח כפי שהוא מוצא את זה. וכפי שהוא מוצא את זה הוא מוצא בהדרגה את העצמי של אותו אשר האור.
וככל שהוא הופך יותר ויותר להשתנות על ידי אלוהים, אור של העצמי המתעורר בתוכו, הוא משאיר את הג 'ונגל הרחק מתחתיו בחושך.
יש מי שמחפש את האור מיואש כי הם לכאורה לא מצליחים למצוא אותו, לגמרי לא מודע לכך שהם מצאו אותו לנצח. אלה שלא ידעו לצפות למצוא את הכל בבת אחת באיזו הבזק מסנוור של כל הכוח, כל הידע וכל הנוכחות.
זה לא מגיע ככה עד שמישהו מתקרב לראש ההר שלו. האדם אינו יכול לשאת הרבה מן האור בזמן, בעוד גופו עדיין חדש, קרוב מדי לג'ונגל שלו. כל מי שנמצא מחוץ לג'ונגל כבר מצאו מספיק אור כדי להיחלץ מן המעמקים הכהים.
מי הוא רחוק מן הג 'ונגל עדיין מחפש את האור בשמים גבוה הוא לנצח למצוא אותו, והוא לנצח להפוך כפי שהוא מוצא את זה.
אי-אפשר להסיר לרגע את עיניו המחפשות מן השמים הגבוהים שלו, עד שמבט חטוף כל כך אל תוך החושך מחזיר אותו אל פחדי החושך, מה שגורם לו לשקוע בחזרה אליהן.
תראו אתם, אם כן, כלפי מעלה כלפי מעלה אל השמים הגבוהים של ההשראה, שם מחכה התהילה למבקשי היופי חסרי-האונים, היודעים, בטוהר האור האוניברסלי.
בעיניו שעיניהם בשמים, האור יבוא לעד, והוא ישתנה לנצח כפי שהוא ימצא אותו.
הדרך האפלה מן הג'ונגל שלו לראש ההר של התהילה שלו מאירה יותר ויותר במהלך העלייה מגוף לרוח.
זוהי דרך קשה אך מפוארת לטפס. כולם חייבים לטפס.
איש האדם מן החושך אל האור הוא המחזה החוזר ונשנה של האדם על כוכבי הלכת של שמשות.
כאשר כל בני האדם מצאו את האור, המחזה יסתיים. כמו כן הפלנטה הזו תושלם כמשכן לאדם. זה יהיה אז התגלגל אל מסלול ההולך ומתרחב שלה בעוד ונוס בהדרגה מתגלגל למקום להפוך את הבמה עבור החזרה הבאה של ASCENT של האדם במערכת השמש הזו.
אנחנו השחקנים של המחזה חייב, אם כן, להיות מרוצה עם השורות של המחזה שנחשף לכל אחד מאיתנו באור. אנחנו חייבים, כמו כן, להיות שמח פעם על השינוי המתמשך שלנו, כמו כל אחד מאיתנו לומד את החלק שלנו, שורה אחר שורה, טוב יותר כדי למלא אותו כראוי.
כל חלקי המחזה הם חוויות שהופכות לפעולה של המחזה. כל חוויותיו של האדם הן חלק מהתפתחותו. כל חוויה היא חלק ממסעו מן החושך אל האור.
כל החוויות הן צעדים במסע הזה לראש ההר שלו של תהילה. כל החוויות, אם כן, הן חוויות טובות.
אין שום דבר אבל טוב. אין רע.
אין דבר מלבד חיים. אין מוות.
"אני שלמה, הכל. 
"להלל אותי, את מי אני, כי אני כל, ולא אחר. "אני, האחד חסר המין, הוא אחדות. 
"מה אני אתה, כי אתה לי; אתה כולו. 
"להלל את עצמך על כך כל כך אתה מאדיר אותי. 
"אני, אחד שלם, אני יודע המוח אני חושב לחשוב. כל החשיבה היא האור של ידיעה שלי אבל החשיבה שלי היא לא אני. 
"אני בורא, יוצר עם החשיבה שלי. 
"מתוך האור שלי של הידיעה הם שני אורות החשיבה שלי שנולדו כזוגות מנוגדים של היפוכות לחזרה כמו זוגות מנוגדים של סקס. 
"לחשוב הוא ליצור. אני יוצר עם אור. אין דבר שאינו אור. 
"אני חושבת שזה רעיון. רעיון קל בשני האורות המיניים של החשיבה שלי, וצורתה נולדת בתדמית החשיבה שלי. 
"טופס לא יהוה קיום, וגם לא הדמיונות שלי. אלה לא קיימים, כי הם לא אני. אני לבד קיימת; אני, כולם. 
"אני יוצר את הגוף הדמיה שלי עם נשימה של היקום שלי פועם שלי. "היקום שלי הוא הדימוי שלי; אבל התמונה שלי היא לא אני. 
"כל הדברים הם הדימוי שלי, אבל הם לא אותי, למרות שאני נמצא בהם והם בתוכי."

2 - יוצר ויצירה

אלוהים, הבורא, הוא כל מה שיש. כל זה EXISTS.
נראה כי אלוהים יוצר את היקום של החומר בתנועה. לרגשותינו הוא נעלם ברצף, כדי להופיע שוב. אין לו שום מציאות. זה רק מדמה את המציאות באמצעות האשליה של האורות המוקרנים בכיוון שני.
אלוהים, הבורא, הוא האדם האחד, האדם האחד, המחשבה האחד, החושב האחד, האני האחד, החיים האחת, הנשמה האחת, הכוח האחד, המציאות האחרת.
הבריאה של אלוהים היא הצורה הדוגמת של הדמיון של אלוהים, שנבנה בדמותו. זהו הגוף של אלוהים, את הרשומה של החשיבה שלו, נוצר על ידי אותו להביע את אחד-נס החיים, אהבה, נפש, נשמה וכוח אשר הוא לבד.

האור האחד

אלוהים הוא אור. אלוהים הוא המוח האוניברסלי. המוח הוא אור. המוח יודע.
המוח חושב מה שהוא יודע. המוח חושב בשני אורות מתנגדים בו זמנית מוקרן מקור האור הלבן שלהם מתרכז חוזרים ברצף במחזורים.
החשיבה והדימוי של אלוהים הם תכונות של ידיעת האל. המוח היודע של אלוהים הוא נצחי ודומם.
כך גם חשיבה של אלוהים ודמיון נצחי ודומם. כך, כמו כן, החשיבה של האדם ודמיונו הם כמו נצחית ועדיין כמו הידיעה שלו.
דממה לעולם לא יכולה להיות תנועה, או להפוך תנועה, אבל זה יכול להיות. תנועה רק נראה, אבל הדממה תמיד. שיווי משקל אוניברסלי לעולם לא יכול להיות שונה מאשר האיזון שלו אבל זה נראה. האשליה שהיא תנועה נובעת מדומיה וחוזרת אל הדממה. זהו עולם של מנוחה.
אין דבר מלבד היקום ביקום.
המוח מכיר את רעיון הבריאה שלו כאחד.
המחשבה חושבת שהרעיון השלם שלה נראה לחלקים. מכאן אשליה של תנועה שאנו מכנים הבריאה, ואת האשליה של החומר שאנו מכנים עניין.
חומר, תנועה, זמן, שינוי, ממד וחומר אין קיום. אור הידיעה המוח לבד קיים.
יש רק נפש אחת וחושב אחד.
האור היחיד של הידיעה המוח הוא העצמי של אלוהים. זהו העצמי האוניברסלי שמרכז את כל הגופים העצמיים של כל אחד מאתרי האלוקים. זה יוצר את היקום הוא הגוף דמיון הנפש של אלוהים, ולתעד את החשיבה של אלוהים.
אנחנו יכולים לדעת את אלוהים. אנחנו לא יכולים לדעת את גופו אבל אנחנו יכולים לראות את זה. כמו כן אנו יכולים להכיר אדם.
אנחנו לא יכולים להכיר את הגבר של האדם אבל אנחנו יכולים לראות את ה- IT. מה אלוהים הוא האדם הוא אלוהים ואדם הם אחד.

הדואליות שלנו

אנו חיים לכאורה בשני יקומים; את היקום עדיין קוסמית היקום של הכרת ואת המחשבות של המוח- of-Mind היקום קצבי היקום של החישה.
אנחנו לא יכולים לחוש את היקום הקוסמי של הידע של אלוהים וגם אנחנו יכולים לדעת את היקום מחשבה של חשיבה של אלוהים
היקום המוח הקוסמי של האור היחיד של כל הידיעה הוא כל מה שיש.
נדמה כי היקום הרוטט של מחשבת ההרהור של החישה.

אור האל הקוסמי

אחד עדיין האור של אלוהים הוא האור קוסמית אשר צופה על כל יצירת דברים בנקודות ספור locatable על ידי האדם, אבל בלתי נראה לאדם.
החושים של האדם הטעו אותו להאמין בכוח שנקרא מגנטיות אשר מושך מחטים מצפן ומרים טונות של פלדה. תופעות אלה של תנועה הן עקב חשמל ולא מגנטיות.
האור הקוסמי הוא דומם לחלוטין. זה לא מושך ולא repels.
עכשיו אנחנו צריכים להבין את הטבע ואת המטרה של "קטבים מגנטיים" של שמשות, כוכבי לכת וכל הרחבות נעים אחרים של אור אחד. כמו כן, עלינו לדעת את טבעם ותכליתם של שני העובדים החשמליים, המשלבים את חזיון האור הזה של תנועה נראית וממיסים אותה ברצף לשיקום. זה ייתן בסיס של ידע לאדם אשר יאפשר לו לראות מאחורי האשליות אשר להונות את חושיו.
הגיע הזמן בהיסטוריה של המסע של האדם מג'ונגל החומר שלו אל פסגת ההר הרוחנית שלו, כאשר זה הכרחי שהוא חייב לחיות יותר ויותר ביקום האור הקוסמי של הידיעה, ופחות בעולם היקום החשמלי של החישה.
האדם חייב לדעת שכוחו טמון בדממת האני המרכוז שלו ולא בתנועה שבאמצעותה הוא מגלה את הדממה.הוא חייב לדעת כי העצמי שלו הוא אלוהים בו. גם הוא חייב לדעת בהדרגה את המודעות העמומה של האור הקוסמי של אלוהים בתוכו, שכן היא באה לידי ביטוי בתכליתיותו בהפגנת האור והכוח כדי להפגין זאת.
האדם חייב לדעת עכשיו את היקום של אלוהים על מה שהוא במקום מה החושים שלו גרם לו להאמין שזה יהיה.
כמו כן, הוא חייב לדעת כי זה לנצח יצירת היקום אשר נראה כל כך אמיתי לו הוא רק קולנוע קוסמי, שהגה על ידי מחזאי. זה אבל הצופה אלקטרונית, צבע ספקטרום אור גל קול גלגל משחק של סיבה והשפעה נזרק על המסך השחור של הדמיה חלל וזמן.
הסיבה היא אמיתית. האפקט הוא רק סימולציה של המציאות.
העצמי של האדם הוא סיבה. הגוף העצמי שלו יוצר אפקט.
עולמו של אלוהים של האור המגנטי הוא סטטי.
אלוהים של יצירת גל חשמלי גל היקום של שני אורות נעים הוא דינמי. זה נע לנצח.
שני האורות הנעים מתקרבים זה מזה מן הסטאטי אחד כדי ליצור את האשליה של הרעיון שהם באים לידי ביטוי. האשליה שמבטאת את רעיון הבריאה באמצעות תנועה לכאורה אינה הרעיון שנדמה כביכול.
הבריאה היא תולדה של ידיעה נפשית המתבטאת בצורה של חשיבה נפשית.
תוצר המוח אינו הרעיון שהוא מדמה. אין מושג על המוח נוצר אי פעם. זה אבל מדומה על ידי צורה ותנועה. הרעיון הוא נצחי ומשתייך ליקום הידע של אלוהים.
צורה של רעיון בחומר היא חולפת, אך חוזרת על עצמה תמיד כצורה חולפת של רעיון.

העיקרון החיובי

הבסיס של היקום הרוחני הוא דומייה, הדממה מאוזנת של האור המגנטי אחד של אלוהים.
דממה מאוזנת היא העיקרון החיובי של יציבות ואחדות. אין בו שלילות.

העיקרון השלילי

הבסיס של היקום הפיזי הוא תנועה; את התנועה המשתנה ללא הרף הנובעת מזוגות של תנאים לא מאוזנים אשר חייבים לנצח לעבור כדי לחפש את הדממה מאוזנת של אחדות שממנו הם זינקו כמו זוגות מרובים של יחידות.
תנועה לא מאוזנת היא העיקרון השלילי של חוסר יציבות, ריבוי ונפרדות שהוא היקום הפיזי של גלי אוקטבה חשמליים של אורות מתנגדים.
בעקרון השלילי אין כל השפעה חיובית. הוא מורכב כולו מזוגות של שלילתיות המבטלות זו את זו ללא הרף, מבטלות זו את פעולתה של זו ותגובתה, ובכך שוללות זו את זו בכך שאף פעם אינן מאפשרות לאף אחד לחרוג מאפס קבוע של דממה אוניברסלית.

איכות מכניס כמויות

היקום האור המגנטי הדומם של ידיעת האל הוא איכות בלתי נראית, בלתי משתנה, בלתי מותנית ובלתי ניתנת למדידה, שממנה נובעים כמויות גלויים, משתנים, מתונים ומדידים כדי לדמות תכונות אלה באמצעות תנועה דו-כיוונית.
אין מילה אחת בשום שפה כדי לבטא את האיכות כך אנו חייבים להשתמש במילים רבות, כל בעל אותה משמעות אבל קונוטציות שונות.
מילים אלה הן תודעה, תודעה, אהבה, חיים, אמת, תשוקה, ידע, כוח, איזון ומשפט.
איכות האל של האור האחד הופכת לכאורה לכמויות על ידי כך שהיא מחולקת לזוגות של לחצים קלים של מזג אוויר זה.
זוגות מחולקים אלה מוכפלים לאחר מכן ליחידות גל אוקטבות רבות של לחצים קלים ומונעים בתנועה מנוגדת בכיוון ההפוך כדי ליצור את האשליה של רצף, שינוי, ממד, מצב וזמן ביקום שבו לא קיימות תופעות לוואי אלו.
הים השקט, למשל, הוא איכות בלתי משתנה, בלתי ניתנת למדידה, של אחדות, של אחדות ושלמות. על פני השטח הרגוע שלה אין שינוי, אין מה לספור או למדוד.
ברגע שכמויות הגלים נובעות מאיכות השקט, ניתן למדוד את הכמויות הללו. כמו כן, הם משתנים לנצח.כמו כן, אין בהן שתי נקודות אשר מותנות באופן דומה.
זה יוצר את היקום החשמלי מורכב גלי אור נעים אשר זינק מים שליו של אחד עדיין אור.
זהו היקום של זוגות נעים של כמויות אשר לדמות את איכות הדומייה שממנו כמויות אלו באביב. הכמויות של זוגות מחולקים וממוזגים של אורות מנוגדים, אשר מדממים את האחת, אינם כמותם.
הבורא הוא נפש אחת בלתי ניתנת לחלוקה. הבריאה היא רעיון אחד שלם של המוח מחולק אינספור רעיונות מדומה של המוח, באמצעות תנועה. הדמיון של רעיון זה בא לידי ביטוי אינו הרעיון שהוא מבטא.
חלקים של רעיון אחד שלם רק נראה אין שני דברים נפרדים או נפרדים ביקום. יש רק אחד הדמיה שלמה של רעיון אחד שלם.
"הכל הוא של כל דבר אחר. כל הדברים מאוחדים באינסוף. "
כל אירוע קורה בכל מקום. צמר השבועון צף בעצלתיים בשמי הקיץ משפיע על האיזון של כל היקום של השמשות והגלקסיות. כל חלק של היקום נע בתנועה הדדית כמו הגלגלים של השעון לזוז בבת אחת. גלגלי השעון מכוונים יחד באופן מכני. גל היקום הקצבתי מכוון יחדיו.
היקום כולו הוא אחד ויש לשמור אותו במאזן כמו אחד השינויים במצב בכל חלק אחד משתקפים בו זמנית בכל חלק אחר, והם חוזרים על זה ברצף.
"אתה אומר את הדברים האלה של ידיעת האדם, שכן, אני אומר אני, אני בתוך כל הדברים, ללא כל הדברים, מעורב בכל הדברים, כי אני בכל מקום. 
"כל הדברים הם ommpresent, עבור כל הדברים להרחיב מ Minds אותי, ואני בכל מקום. 
"כל הדברים המייצגים הם כל-יודע, כי אני בתוכם, ואני יודע הכל. כאשר התודעה של האדם telleth לו את נוכחותי בתוך ו בלעדיו הוא ואז כל קאו את כל הדברים, כי אני יודע את כל הדברים, והוא הוא. 
"כל מחשבות חשיבה מייצגות את כל הכוח כאשר התודעה בתוכם מזהה את יכולתם.עד אז הדברים אינם אלא דברים, אינם מפגינים אותי, אלא רק לוחות ריקים שעליהם לכתוב את מחשבותי האדירות על עיניים עיוורות. 
"כי אני כל יכול. אני נותן את כל הכוח אליו מי asketh אבל אף אחד לא יכול לשאול אותי מי לא מודע לי. אתה רואה את זה כי אדם יודע היטב את זה, ואת המניפסט את עצמך כי העיקרון של הכוח שלך עובד. 
"כשאני אומר לכל הצורות של הדמיון שלי, הכוח הזה משפיע בהם כדי להפגין את האור המאוזן, שמרכז אותם, בכך שהוא הופך את האור היחיד לשני אורות לא מאוזנים שמתחלפים ברצף, אבל באותה מידה. 
"(...) ושוב אני אומר כי כל הדברים אשר senseth האדם הם רק גלים של אור כפול אשר להקליט את המחשבה החשמלית שלי בצורות דמיוני של הדמיון שלי. 
"וגם אני אומר שלצורות הדמיוניות של הדמיון שלי אין שום ישות, כי אני לבד".

3 - תחושה ותודעה

אלוהים הוא התודעה. התודעה היא סטטית. התודעה היא לדעת את המוח לדעת הוא סטטי.
התודעה היא המודעות הרוחנית של להיות, של כל ידע, כל הכוח ואת כל הנוכחות.
האדם הוא היחידה בבריאה, שיש בה מודעות מודעת לרוח שבתוכו, ומודעות לחשמל של אור מתון, הפועל על חושיו. לכל יחידות הבריאה האחרות יש מודעות חשמלית בלבד.
האדם לבדו יכול להשתחרר מהגוף כדי לחשוב עם אלוהים, כדי לדבר עם אלוהים ולהיות בהשראת האור המרכוז שלו. כל יחידות הבריאה האחרות מוגבלות בפעולותיהן לרפלקסים אוטומאטיים מזיכרונות חשים שנבנו דרך גילאים של חישה והקלטת חישה כזו כאינסטינקט.
כמו כן, אותו בלבול מוביל אותנו לאימוץ מונחים כמו "תת הכרתי" ו"מודע תת-מודע ".
יש רק "נפש אחת" מתפקדת באופן אוניברסלי בתוך כל היצירה, ושמיינד אחת אינה מרובדת ולא מחולקת פחות או יותר. אין תנאים שונים של המוח האחד, וגם אין סוגים שונים של מוחות.

דִמיוֹן

אלוהים הוא הדמיון של רעיון אחד שלו.
כל דמיון הוא לדמיין את אלוהים.
כל יצירת צורות בעולם מחשבה זה של הדמיון של אלוהים בנויה בדמות דמיונו, ויוצרת "בצלמו".
כל הצורות ביצירת היקום של צורות דמיוניות הן רק הקלטות חשמליות של הדמיון של אלוהים אין להן קיום. רשומות של רעיון הם לא הרעיון שהם להקליט.
אין להם חומר. הם אינם אלא אורות שחורים ולבנים של שטחי גלים הממוקמים על ידי השמש, המרכיבים מערכות רטט כדי לדמות חומר ביקום אובייקטיבי שאינו, אבל נראה.
הדמיה של אלוהים מעולם לא החלה ולא תסתיים לעולם.
זה לא היה "נוצר" בזמן כלשהו בעבר הרחוק על ידי אירוע קוסמי עצום, כפי האמין בדרך כלל. הוא גם לא נידון למוות "חום" על ידי התרחבות לאין.
זהו עולם יוצר, לא יוצר.
אלוהים לא התחיל לדמיין בזמן מסוים, כי הזמן אינו קיים. היקום הקליל המתעד את ידיעתו של אלוהים על ידי חשיבתו ודמיונו הוא נצחי כמו חשיבת ה 'היא נצחית.

הַשׁרָאָה

השראה היא שפת האור אשר האדם משתמש כדי לדבר עם אלוהים.
ההשראה היא כי המודעות העמוקה לתודעה של ההוויה היא המבדילה בין הגאונות או המיסטית מהישות של האינטליגנציה הממוצעת.
ההשראה באדם מלווה באקסטזה מנטלית אינטנסיבית האופיינית לכל מי שמודעים מאוד לקרבה שלהם לאלוהים.
גאונים בהשראת לשכוח את גופם תוך מודעות עמוקה לקיומם כמו המוח כולו. גופם, שכחה כך, פועלים כמעט באופן אוטומטי בציות לאינסטינקט ולרפלקסים של זיכרון התא.
גאונים מעוררי השראה מתרגמים את הידע של אלוהים במילים של האדם לנשמתו של האדם. הם מרוממים את האנושות על ידי חיזוק כל מי להקשיב המילים האקסטטיות שלהם מקצבים.
הוא המייחס את לבו למסרי הגאונות מטיהר את עצמו. אין טומאה יכול להיות בליבו עבור אמת הוא ואז הוא בשיתוף עם הקדוש.
"האדם לבדו של כל הדברים שלי היצור התחיל לשמוע את הלחישות שלי. מאז תחילתו הקול הקטן שלי עדיין לוחש בתוכו שאני הוא והוא הוא; אבל גם עכשיו אדם ברברי על העולם החדש הקטן שלך Heareth dully, ו maketh אלילים שהוא אוצרות לפני, כי הוא עדיין חדש. הוא עדיין תוסס בהתבגרותו המוקדמת. 
"כי אני אומר, כי כל הדברים אשר זורם מהחיים של לי יש לי חיים זורמים דרכם, לפחות לכל אלה; אבל, אני אומר, כי אף על פי שאור חיי האלמוות זורם דרך אותם סמלים תמותה של החשיבה שלי, זה לא מעיף אותם על מותו. 
"כאשר הם ידעו את האור אותי בהם, אז הם יהיו אני ואני אותם."

4 - התודעה הקוסמית

מעבר לגאון הוא המיסטיקן.
המיסטיקן הוא זה שהשיג תודעה קוסמית על ידי ניתוק מוחלט של מושבי התודעה והרגש. אז הוא כמעט לגמרי לא מודע של הגוף שלו והוא מודע לחלוטין את האור של אלוהים מרכז אותו. החוכמה באה אליו באותו הבזק מסנוור של אור, אשר מאפיין של ניתוק מוחלט. חוויה זו תוארה בהארת פאולוס הקדוש.
כל הבזק נצחי של השראה עזה אשר מגיע לכל אדם הוא תאורה חלקית, שכן ההשראה היא האופן שבו הידע החדש מגיע לאדם מן היקום.
מכל המיסטיקנים, ישוע היה הדוגמה הבולטת בכל הזמנים. הוא היה היחיד בכל ההיסטוריה שהכיר אחדות שלמה עם מודעות קוסמית עם אלוהים.
התנ"ך מתייחס לחוויה מודעת קוסמית כאל "תאורה" או "להיות באור" או "ברוח".
בכל ההיסטוריה פחות מ -40 מקרים של תודעה קוסמית חלקית ידועים, וכנראה שלא יותר משלושה מהם התקרבו כמעט למצב האולטימטיבי של האווירה שחווה הנצרת.
התודעה הקוסמית היא המטרה האולטימטיבית של האנושות כולה. כולם ידעו את זה לפני המסע הארוך של האדם הוא סיים, אבל יש רבים בעידן החדש רק dawning מי מוכן זה בחלקו, אם לא לגמרי.
רבים רוצים את זה במלואו, אבל זה הכי טוב שזה בא קצת על פירוק מוחלט הוא מסוכן מאוד.
האקסטזה של החוויה העליונה היא כה גדולה, עד שאיננו רוצים לחזור. כוחה של ניתוק הנשמה מהגוף הוא בהישג יד קל, אבל צעד לאחור לתוך הגוף הוא מאוד קשה.
הדרך להגיע בהדרגה לתודעה קוסמית היא להגביר את המודעות המודעת על ידי הרבה בדידות וחברות עם אלוהים תוך הפגנת אותו בכל רגע ובכל משימה של החיים.
רגעי רגע עם אלוהים מביא איתו כל כך גדול מימוש של אחדות עם אותו כי השינוי לתוך מימוש מלא של האחדות הוא מתרחש בכל עת.
ההרתעה לתודעה קוסמית היא התחושה כי אלוהים הוא רחוק במקום להיות בתוך, וכי אנו יכולים להגיע אל אלוהים רחוק רק דרך מקורות מחוץ לעצמנו.
"מי שיפרש את מקצב לי באמנות חייב ללכת את דרכו באקסטזה, ללא סטייה, כי הוא עשוי לראות אותי רק לשמוע אבל אני. 
"תגיד את המילים האלה: 
"אני מקור ההשראה. לו אשר שואפים השראה דרכי, אני אומר: למד לך ללכת דרכי חזק באור, כי בחושך אתה לא יכול למצוא את הדרך שלך אלי. הדרך לי היא אור, ועל ידי זה אתה יכול לראות את הדרך שלך אלי. 
"אני נשמה של אמנות. לו, אשר נשמתו היתה נוגעת בנשמתי, ומרגישה את פעימת קצב הקצב האדיר שלה, אני אומרת: עד כמה שאתה יודע את עצמך כמו אור, אתה מכיר אותי כמו אור. 
"אני יופי. ביופי חייב האדם להיוולד מחדש. דרך היופי חייב לדעת האדם להיות אקסטטי האדם. 
"לו שיוסיף אקסטזה לידיעתו אני אומר: לחפש אותי האמת; כי רק בקצב של אמת אתה מוצא אקסטזה. 
"אני אומר, היצירות של האדם האקסטטי הן היצירות שלי, כי הם דברים מאוזנים, ואני איזון. 
"לו מי היה יוצר חוסר איזון אני אומר: לא אמת קיימת לא בבית שלי. אני לבד להחזיק איזון; ואת העיניים של אלה שרואים דרכי הם חסינים מכל אבל איזון. 
"כי אני איזון. ואני אנרגיה, ואני מנוחה. אני אור האהבה והאמת. על יסוד זה הנחתי את אבן הפינה של היקום שלי. "

5 - ביטוי יצירתי

אדם השראה לבדו יכול ליצור דברים מתמשכים. כדי ליצור עלינו תחילה להרות.
כדי לחשוב עלינו להפסיק לחשוב ולדעת. כל החישה חייבת להיפסק. אין כוח לחשוב.
לחשוב אבל מבטא את הכוח אשר טמון בידיעה. אנחנו חייבים הפרויקט שלנו Selves לתוך האור עדיין של הידיעה כדי לתקשר עם אלוהים. אנחנו חייבים להיות אחד עם אלוהים כדי להעלות על הדעת הרעיון כדי לייצר את הטופס של רעיון זה. מושג חייב להקדים את ביטויו בצורה.
התרבות של כל הגזע ניתנת לה על ידי אלה כמה השראה שיודעים את אלוהים בהם. הם לבדם יודעים אלמוות.
אמנות הציוויליזציה אורכת ימים ארוכים את הציוויליזציה. הפירמידות של מצרים עדיין מדברות על בריאתו של גזע שכבר מזמן נעלם מעל פני האדמה. היופי הפיסולי והארכיטקטוני של יוון עדיין מספר לנו על סוג של גאון יצירתי שמעולם לא הצטיין בו. הגדול באמנויות הם הטובים ביותר. "אמנות לבדה סובלת.כל השאר עובר ".
האמנות הגדולה יכולה להיווצר רק על ידי רגע של עבודה ברגע עם אלוהים כשותף משותף. כאשר אדם ואלוהים לעבוד יחד הם קומונה אחד עם השני כאדם אחד. שפת הקודש שלהם היא שפת האור שאדם מכנה "השראה".
כאשר האדם עובד לבד, יצירותיו הן כמו רוחות אשר מכה. כאשר האדם עובד עם אלוהים כמו cocreator, עבודותיו הן לנצח. כל גאון גדול מבטא את החוק הזה: שהוא אחד עם אלוהים, המוח, כי אלוהים בו הוא המקור של כל מחשבה וכי הוא בהשראת כי ידע הכל וכל יכול בתוכו אשר עושים את עבודתו מתמשכת.
"כל הידע קיים. כל הידע מגיע לאדם בעונה שלו. שליחים קוסמיים מעת לעת נותנים לאדם את הידע הזה על היקום שלי, כפי שהאדם מסוגל להבין, אבל את מה שהוא יכול לשאת הוא כמו אל האצבע מתוך האוקיינוס ​​האדיר, כי האדם הוא רק מתחיל להבין. 
"כאשר האדם יודע אור אז הוא לא יודע שום מגבלות, אבל האדם צריך לדעת את האור לעצמו ואף אחד לא יכול להיות מי יכול לעשות את זה מילים, אור יודע אור אור ואין צורך מילים."

6 - ידע

הידע הוא קוסמי. היא שייכת לאור הדומם של העיקרון החיובי. זה לעולם לא יכול להיות רכוש של שתי שליליות המהוות את העולם הזה תעתועים של חומר בתנועה.
כדי "לדעת את כל הדברים" פירושו לקבל את כל הידע של רעיון אחד שלם של היקום כסיבה. זה לא אומר ידע של דברים שנוצרו כי הם תוצאה של סיבה. כל הרעיון הקוסמי הוא פשוט. זה יכול להיות ידוע על ידי מישהו של אינטליגנציה ממוצעת. המורכבות המבלבלת שלה היא למעשה סיבה.
האדם אינו יכול לדעת אפקט חולף. הוא יכול רק לגרום. הוא יכול להבין את האפקט. האדם לא יכול לדעת שמים שקיעה, למשל, אבל הוא יכול להבין את זה אם הוא יודע את הסיבה. הידע הוא, אם כן, מוגבל לגרום.
כל הידע קיים. כל בני האדם יכולים לקבל את זה עבור שואל. זה בתוך האדם, ממתין המודעות שלו של כל הנוכחות שלה.
לא ניתן לרכוש את הידע על ידי המוח מבחוץ; זה חייב להיות "recollected" מתוך התודעה של העצמי.ההכרה בהדרגה בהכרה היא רק זיכרונות הדרגתית של הידיעה שתמיד היתה בתוך האדם.
האדם אינו יכול לרכוש ידע מספרים או מבתי ספר. הוא יכול רק לרכוש מידע בדרך זו, אבל מידע אינו ידע עד שהוא מוכר על ידי התודעה הרוחנית של האדם, בדיוק כמו מזון אינו מזין את הגוף עד שהוא הופך להיות חלק של זרם הדם. המידע שנלקח על ידי תנועה של החושים יש להחזיר את הדממה של המקור לפני שהוא הופך להיות ידע.
מאותה סיבה האדם אינו יכול לרכוש ידע מה שנקרא "עובדות החומר", שכן אין עובדות של חומר ביקום של חומר חולף בתנועה. כל העניין בתנועה הוא רק סדרה של אשליות אשר מרמים את האדם לתוך מסקנות מוטעות.
אי-אפשר לאדם להסיק מסקנות נכונות מתצפיתו על החומר בתנועה עד שרכש את היכולת לתרגם את האפקט הדינמי בחזרה לסיבה. את זה הוא יכול לעשות רק באמצעות הגון לאור היחיד של המודעות המודעת שלו למקור של כל ידע. עד שהוא יודע את הסיבה של אפקט ואת הונאות שלו, אין לו שום ידע שבו הוא יכול לסמוך. יש לו מידע קלוש אך לא מהימן.
מידע על הגוף, למשל, אינו מספק ידע לגבי הגורם של הגוף, או של מערכת היחסים של הגוף עם היקום.מידע על הלידה ועל המוות של הגוף, על ההנחה כי הגוף הוא עצמי, אף פעם לא יכול להוביל לידיעה כי הגוף אינו עצמי, או כי העצמי הוא בן אלמוות.
כמו כן אין מידע על הגוף החומרי בלבד, הכימיה שלו ותפקודו, לרפא את הגוף. גופים מבטאים את החיים, אבל החיים הם קוסמיים. החיים אינם בגוף. החיים הם רוח, והרוח עדיין. החיים הם לא כימיה או נבט של חומר. כדי לרפא את הגוף, כך שהוא יכול ביטוי החיים של הרוח העצמי של הגוף, יש לתת את הגוף מאוזן מאזן הרוח. הידע של האור יכול לבדו לעשות זאת. כל המידע שבעולם לא ירפא את הגוף ללא ידיעתו של האור בו המרפא ובו הוא נרפא.
"אני אור, אבל האור אשר אני הוא לא האור החושני של היקום החושים של הבריאה שלי. 
"אני, הבורא, חושב. אני חושב בשני אורות המורחבת מן האור היחיד אותי, אבל אלה שני האורות הם לא אני, וגם לא חושב לי. 
"אני אומר, אני נותן ממני ואני לוקח; כי אני Imaginer אשר בונה צורות תמונה כדי לקרוע כדי לבנות מחדש. 
"אני חושבת על המוח, חושבת לנצח על הדימוי המשתנה של עצמי הבלתי משתנה. 
"הדימוי שלי משתנה פעם עם שינוי של שני האורות של החשיבה שלי, דרך אני, עצמי, לשנות לא. 
"כל הדברים משתנים, ואת התמונות שלהם משתנים עדיין אותי, אבל הם לא אני."

7 - ידע לעומת חשיבה

הידע של האדם הוא כוחו. המחשבה שלו היא הביטוי של הכוח הזה. ביטוי הכוח אינו כוח; ולכן החשיבה אינה כוח.
כאשר האדם נעשה בהדרגה מודע לחוסר הידע שלו, חשיבתו הולכת ומתחזקת במתח ביחס לגידול המודעות לחוסר הידע שלו.
חשיבה היא הרחבה של גל חשמלי מנקודת המשען המרכזית של קנוולג ', אשר לכאורה מחלק את הידע לרעיונות ומציב את הרעיונות האלה בתנועה ליצירת צורות של רעיונות כתוצר של ידע.
הידע של האדם הוא כמו באר עמוקה של מים דוממים. החשיבה שלו היא כמו משאבה דו כיוונית אשר מחלק את האיכות של הדממה לתוך הכמות של חלקים ומגדיר אותם זורמים.
זה מה שהיקום האובייקטיבי הוא, כמויות של צורות רבות ונראות נפרדות לכאורה, שכולן הן חלק מהרעיון האחד.
כל חלק נפרד לכאורה הוא הרחבה דינמית של האחדות הסטטית האחדת, אך נראה שהנפרדות נראית, שכן כל אלה קשורים זה בזה באורח בלתי-נפרד באור אחד.
הידע הוא הבסיס של מושגים של האדם.
חשיבה מעבירה רעיונות למוצר. איכות המוצר של האדם תלויה במידת המודעות של הידע שלו ולא על איכות, כמות או אינטנסיביות של חשיבתו.
לא ניתן לשאוב מים מבאר ריקה, וגם לא ניתן לנקות מים ברורים מבוצית.
כמו כן מוצר טוב לא יכול לבוא מתוך חשיבה אינטנסיבית, אלא אם כן הידע מגבה את החשיבה. שום רעיון של הנפש לא יכול להיות משנה. הרעיון של המוצר לא יכול להפוך למוצר. יתר על כן, אין ביטוי של דבר בטבע הוא הרעיון שהוא מבטא.
תוצר של רעיון הוא לא הרעיון שהוא מדמה. הרעיון הוא קוסמי ואינו יכול להיות מיוצר בחומר. הרעיון חייב להיוולד במוח לפני שניתן יהיה לדמות אותו כמוצר. התפיסות שייכות אך ורק לאלוהות המגנטיות של האל ולא להיות משנה.
מנוף, למשל, נע על נקודת המשען שלו, מבטא את הרעיון של כוח על ידי תנועה, אבל את הרעיון של כוח הוא עדיין את מקור המשען של כוח. הוא לא נמצא במנוע הנע. הידית תהיה חסרת אונים וחסרת תנועה אם לא היה לה נקודת המשען שממנה תוכל להאריך את הדמיון של הכוח.
שעון מבטא את רעיון הזמן, אבל השעון אינו הזמן. כמו כן הוא מבטא את הרעיון של עקרונות מכניים, אבל השעון הוא לא הרעיון אשר באה לידי ביטוי על ידי אותם עקרונות מכניים.
השיר המודפס אינו הרעיון שהביע השיר. לשיר המודפס הזה אין כל משמעות למישהו שאינטליגנציה שלו אינה מספקת כדי לשקף את הרעיון ממוחו של המלחין לשלו. שום רעיון של המוח לא הופך להיות משנה.
כמו כן לא ההרכב המוסיקלי על הדף המודפס, ולא אמנות המוזיקה המופיעה כצלילים מכלי נגינה, היא רעיון השראה של המוסיקאי. השראה לעולם לא יכול להיות מיוצר. זה יכול לבוא לידי ביטוי רק מתוך מוח אחד השראה אחרת מזהה. רעיון והשראה עשויים להיות מהדהדים מ רוח לרוח אבל הם אף פעם לא יכול להיות מוצר של חומר בתנועה.
"ראייתו של האדם בעיניו מחייבת אותו לאשליה של" החשיבה הכפולה שלי ", שכן אני בונה אשליה עם החשיבה הכפולה שלי על חוש הראייה שלו. 
"ראייה חכמה מחברת את האדם לצורות ולדברים, בעוד שידע-דעת פותח דלתות של תהילה על חוטי האור המנוגדים, שבהם אני מארגנת את כל המחשבות של המוח לתוך צורות של דברים מרגשים רבים. 
"ראיית המפרשים אל הרחוק ביותר של היקום שלי, ורואה את כל הצורות כמו אחד. 
"בעיניו רואה האדם רואה אור כחומר אנרגיה, אבל הוא לא מרגיש כי האנרגיה של החומר הוא האור של המחשבה שלי מחולק. בעיניו הרוחניות של האדם, הוא מכיר את האור שלי, את המקור, ויודע שהוא כבול בי כאדם, ואני בתוכו. 
"הנה בי אלוהים האהבה שלך, אחד, בלתי נפרד".

8 - חשיבה לעומת חישה

האדם הוא עדיין פרימאטים עם מעט מאוד יוצאים מן הכלל. הוא עדיין לא למד לחשוב בעוצמה על ידע.הוא רק מתחיל לחשוב כמו הרחבה של ידע.
אנו חשים חשמלית וטעות כי חישה חשמלית של ההשפעות הנצפות על חשיבה חישה לא חושב סנסציה היא אלא מודעות חשמלית של תנועה גל על ​​ידי גלים אחרים.
אנו טועים את הרישומים החשמליים של המידע שהמוח שלנו רשם כתחושה, לחשיבה ולידע.
מידע שנרכש על ידי החושים הוא לא ידע, עם זאת. אדם יכול להיות מידע עצום ומיומנות אבל יש מעט מאוד ידע.
המדענים הגדולים של היום, למשל, מודעים היטב. הם יודעים לעשות דברים נפלאים, אבל האם הם יודעים למה הם עושים?
מידע מן ההשפעות שנצפו, ואת הכישורים לשים את ההשפעות האלה למטרות שימושיות, יש להכפיל הרבה מאז האדם הראשון ציין תופעות טבע. תחושת התצפית שלו סיפרה לו איך לעשות סירה; ואז מפרש לסירה. ואז הוא גילה את הגלגל ואת האש. המודעות האלקטרונית להשפעות התנועה, בתוספת הזיכרון, בתוספת הכוח להיגיון באופן אובייקטיבי, נתנה לו את היכולת לעשות זאת. מעט מאוד מזה נובע מחשיבה או ידע.
לכן אנו מבלבלים בין חישה לחשיבה ויודעים מתי, למעשה, היינו מתפקדים אך ורק באמצעות מודעות חשמלית חשמלית שנרכשה ממידע.
ה"ידע" שהולך כך הוא חשמלי, לא נפשי. הודעת הטלגרף העוברת על כל חוט אינה המחשבה המועברת על ידי המסר הזה. אפילו המברק המודפס אינו המחשבה המועברת על ידו. הסמלים שלה מלמדים את המחשבה על המחשבות המועברות על ידיה, אבל זו לא המחשבה.
לפיכך, היקום המכניסטי המכריע שלנו, המונע על ידי מוטיבציה חשמלית, הוא רגיש, במטרה להודיע ​​לכל גנגליון עצבי בכל תא בכל חלק אורגני ואי-אורגני בו, ממצבו של כל חלק אחר.

חמשת החושים כביכול שלנו

כשמדובר במודעות חשמלית שאנו קוראים לה תחושה, אנו חושבים על החושים שלנו כחמישה במספר.אלה הם חושי הראייה, השמיעה, הטעימה, הריח וההרגשה.
כל חמשת החושים האלה הם רק תחושה אחת של הרגשה. אין לנו חמישה חושים. ראייה היא תחושה של תחושה של גלי אור מבעד לעינינו. שמיעה היא תחושה של תחושה של גלי אור דרך האוזניים. טעם וריח הם תחושות של הרגשת גלי אור המגיבים על הפה והנחיריים.
כל וריאציה בתחושת ההרגשה נובעת מהפרש של מיזוג חשמלי בחומר גל פועם. אם חומר גל פועם הוא רק שיא גל חשמלי של מחשבה, גם התחושה היא רק שיא גל חשמלי של מחשבה. לאף אחד מהם אין מציאות.אף אחד מהם אינו המחשבה שהם מקליטים.
זה גם נובע כי אם החומר, תנועה החומר הם רשומות חשמליות של מחשבה, אז התחושה אין מציאות - תחושה היא אלא מודעות חשמלית של תנועה גל על ​​ידי גלים אחרים.
כמו כן, אם החומר, החומר והמהות הם הקלטות גלי חשמליות של מחשבה, אזי חשמל שמחבר את המחשבה, וחושב עצמו, אינו קיים.
אין דבר אחד ביקום הזה - אור - האור הדומם של כל הידיעה. האור היחיד שהוא אלוהים. אלוהים לבדו חי. החשיבה שלו ואת הדמיון הוא לדעת; היקום לדעת הוא כל מה שהוא:
היכרות עם המוח עדיין. אין פעילות כלשהי ביקום של רוח או חומר.

ידע אמפירי

הציוויליזציה הנוכחית של האדם בנויה על יסוד הידע האמפירי המתקבל באמצעות חושיו. מהו ידע אמפירי? ההגדרה במילון היא: "מסקנות המבוססות על ניסוי ותצפית בלבד".
במילים אחרות, מה שמכונה "ידע" שעליו מסתמך האדם מבוסס על ראיות חושיו, או פשוט יותר, על גלי התנועה הבלתי קיימים של חומר שאינו קיים.
עובדה זו היא התשובה מדוע האנושות יש, עדיין, כמעט שום ידע. בימי אמבה וימי הג'ונגל שלו הוא חי בקיום טהור. תאי הגוף שלו נשלטו כולו על ידי חוטי אור אינסטינקטיביים של אור שנמשכו אליו ישירות מן הבורא.

האדם עדיין חדש

מתוך מיליוני שנים כאלו, היו לו אלפי שנים בלבד מאז התעורר בו שחר התודעה, חשד קלוש ביותר בנחלתו הרוחנית.
התקדמותו של האדם מאז שליחי האל הראשונים הופיעו על פני האדמה כדי להצית ניצוץ מתעורר בתוכו, התבססה על מידע שנרכש על ידי חושיו ומאוחסנים במוחו החשמלי כרשומות זיכרון של תצפיות חשות.תצפיות אלה הוא הניח למסקנות חשות על ידי מוח רגיש לחשמל.
כל המסקנות הללו, המבוססות על ראיות החושים, כוללות בתוכם את מרכיבי ההונאה המאפיינים את כל השפעות התנועה ביקום תלת-ממדי זה של אשליה.
האדם מודע לחלק מן האשליות האלה, כמו אלה של הפרספקטיבה. הוא מודע לכך שמסלולי הרכבת אינם נפגשים באופק, אך הוא אינו מודע לכך שכל תופעות התנועה אינן מה שהן נראות. הוא מטעה בכך שהוא יוצר מסקנות שאין להן קשר לטבע. לא ניתן לדעת דבר, שכן כל הידע טמון. חוקי היסוד החדשים שלנו צריכים להיות מבוססים על ידע של סיבה.

חוקים על בסיס אשליה

ניוטון, למשל, לא ידע בביטחון מהו כוח הכבידה, אך כתב חוקים הנוגעים לו על סמך התבוננות שלו לגבי מה שהכבידה עשתה לתפוח. כמו כן, הוא הגיע למסקנה כי הירח ייפול על כדור הארץ אם זה לא היה עבור ההצעה שלה. הוא אפילו הוכיח זאת מבחינה מתמטית, מבלי להיות מודע לעובדה שאותן נוסחאות מתמטיות יחולו על כל לוויין, כוכב לכת וכוכב בשמים, כמו גם על כל אלקטרונים בכל אטום, שאף אחד מהם אינו נופל לפריימריס שלהם.
משקיפים בתופעות טבעיות עדיין מחושבים את גיל היקום ואת המשקל של כדור הארץ.
היקום הוא חסר גיל. לא היתה לו התחלה גם לאדמה אין משקל ביחס לכל דבר אחר ביקום. כל גלגל השמים נמצא באיזון מושלם עם כל כדור אחר.

שליחי האור

הידע המועט שרכש במהלך אלפי השנים האחרונות, נמסר לו על ידי הגאונים, הנביאים, המיסטיקנים ושאר השליחים של האור שבאו לחדש את האנושות בעזרת הידע שלהם.
מעטים אלה, ראשיתו של התרבות שלנו צצו. בלעדיהם לא תהיה הבנה של היופי בעולם. ללא יופי האדם עדיין יהיה ברברי. דרך היופי לבדו הוא בהדרגה להיות מודע מודע של אחדות שלו עם האור.
כאשר האדם מכיר את האור הוא יידע את כל הדברים. היום האור כה עמום בכל האנושות, עד שאיש עדיין לא הבין את סוד האור, או כוח הכבידה, הקרינה, החשמל, הצמיחה, החיים, גלגול נשמות או גל.
היום כבר הבנתי מתי הוא יידע את הדברים האלה. זוהי הירושה של האדם לעידן החדש הזה.
"הנה בי האור היחיד שממנו נראה שני אורות מופיעים כמו זוגות של ניגודים ניגודים קצבי. אלה שלי שליחים אור. הם העובדים שלי אשר בונה צורות שלי הדמיה ולתת להם בחזרה ללא טופס. 
"(...) הם פעימות הלב הפועמות של גופי, יצרני מחזורי האימה לנצח של דמיוני בצורות של דברים. 
"השניים הם שווים שווים של אחד. הם אף פעם לא יכולים להיות אחד. הם מחליפים לנצח כדי לדמות אחדות מאוזנת שהם אף פעם לא מוצאים כי הם אף פעם לא יכול להיות aught אבל שניים. 
"מתוך לי אחד אור streteth לתת צורה לדמיון שלי, ולתת להם pulsebeat לדמות חיי נצח בהם אשר בתוכי. אור אחר dissolveth כי טופס ונותן אותו בחזרה unkickened עבור תחיית המתים בשאר שלי לחזור על הדמיונות שלי. 
"אם כן, אתה אומר שהחיים הם נצחיים באדם דרך נצחיות של תחייתו בתוכי. ותאמר גם שתחייתו היא שלו, כי הוא אחד אתי. 
"(...) כך הוא היקום האור הדמיוני שלי נולד, מומס מחדש; מרוכזים, מרוכזים ומרוכזים; משולבת, מתפוררת ומתחדשת לעד ולתמיד ביקומי המדומה של הזמן והמרחב הדמיוניים. 
"והנה, כל זוג שלי של ביטויים מנוגדים ממני מחדש מחדש אותי כמו השני. שוב אני אומר, אין שום דבר אבל לידה מחדש בי. אין מוות. 
"(...) לך ואומר לאדם כי גם החיים והמוות הם רק מראות של כל אחד מהם becometh אחד את השני שלהם לנצח interpassing דרך אחד על נקודת המשען שלהם עדיין בידיעה שלי, שממנו שניהם צץ לתוך לכאורה להירשם צורות של החשיבה שלי ".

9 - חישה מחברת את כל הדברים

הרגישות החשמלית בין שני הרחבות האור הפועלות של האור האחת עדיין היא לצורך הקלטת דפוסי חשיבה בחומר.
המוח יודע רק רעיון אחד בכללותו. המחשבה היא רעיון שנפרק ופטפט כרעיון נפרד.
המחשבה היא רעיון מטושטש שהובעה חשמלית, שנרשמה בחשמל בחומר על ידי שני אורותיו המתחלפים.
היקום הזה של חומר בתנועה הוא רק המחשבה החשמלית של המחשבה. תהליך השיקום הוא לקחת את הרעיון האוניברסלי האחיד, ולבטא אותו כמספר רב של חלקים מחולקים לכאורה. זה נותן צורה וריבוי לחלקים רבים לכאורה דברים של היקום של דבר אחד בלבד.
חשמל הוא משרתו של אלוהים, המוח. חשמל מבטא את הרצון של אלוהים, המוח עבור ביטוי יצירתי על ידי לכאורה מחלק את אחד עדיין אור לתוך גלים ארעיים של ספקטרום מחולק צבעי positivenegative של אור.
כל היקום הזה של מהותיות לכאורה מורכב אך ורק מגלי אור חולפים בתנועה נראית.
התנועה עצמה היא אשליה.

שנראית נפרדת

כל היצירות המחושבות של אלוהים או האדם הן היצירות של צבעי הספקטרום של שני ניגודים חשמליים של גלי אור אל הדוגמאות המעוצבות של המחשבות האלה.
הבריאה עשויה להיות משולה לארוג השטיחים שמכיר את הרעיון כולו בכללותו, אחר כך חושב עליו לחלקים, ואז מקליט את החלקים הללו על ידי שילוב בין צבעי הספקטרום שלהם לצורות רבות, המביאות יחד את כל הרעיון.
כדי להמחיש את המשמעות שלנו, לשקול כל חלק אחד של הרעיון כולו של הבריאה - ברזל, למשל. הברזל הוא חלק נפרד מהשלם.
אנחנו חושבים על ברזל כמו מתכת קשה, קרה עם מאפיינים מסוימים המאפשרים לנו לייצר אותו למוצרים רבים. כאשר ברזל הוא במצב קפוא, אנחנו לא חושבים על זה כמו אור, אבל אנחנו יכולים לצלם על ידי אותו אם אנחנו לחמם אותו כדי להט.
לא רק אז זה האור אבל כל המאפיינים שהופכים אותו לרשותנו כמו ברזל יש אז יצא מזה. נדמה שהאורג השמימי של האריג שחרר את כל חוטי הברזל ומין אותם לצבעי הספקטרום שלהם, חוט בחוט.
הפיזיקאי יכול להגיד לך איזה אלמנטים אלה יהיו חוטי האור אם יקפאו. כשהביט בהם היה אומר, "זהו ברזל, "אבל זה לא יהיה צורת הברזל כפי שאנו מכירים אותה - זה יהיה הרעיון חסר הברזל של ברזל כמו שהשמש יודעת זאת.

אין הפרדה

ב השמש ליבון הוא כל הרעיון כי כדור הארץ יודע. הרעיון של תפוח האדמה הוא בשמש, כמו גם העץ של העץ ואת סגול באחו. כמו כן, הארץ קריר יש, עם נהרות והרים.
כל הרעיון הוא רעיון אחד לאור השמש. אור השמש לעולם אינו מחולק לרעיונות הנפרדים הרבים שלו עד שהוא מורחב בחשמל מן השמש, והרחבות אלה מהדהדות אליו בחשמל.
השמש היא כור היתוך אשר ממיס את כל הרעיונות לתוך אחד, ואז מגדיר אותם לחלל כדי להתקרר ולהפריד ליחידות רבות של אחד.
כמו כן רעיון של המוח לא הופך את הרעיונות רבים של הבריאה עד חשמל מחלק את הרעיון הזה לחלקים נפרדים רבים.
אור אחד לא יכול להיות מחולק, אבל הרחבות של אור אחד יכול להיראות לחלק אותו. כתמי אור השמש על רצפת הקתדרלה הם רבים, אבל הם כולם הרחבות של האור היחיד של המקור שלהם בשמש. כמו כן כל האנושות היא הרחבה של רעיון אחד של האדם עבור האדם הוא אחד באור של המקור שלו.
כמו כן כל הרחבות נעות של אחד עדיין אור, מתבטאים באור הלבן של השמשות ואת האור השחור של המרחב הסובב שלהם, הם רק הרחבות של מקור אחד.

כל הרעיון הוא עדיין

הקולנוע מדגים את המשמעות הזאת. על המסך יש רעיונות רבים ומפורמרים בתנועה אלימה ורועשת. עם זאת, אנו יודעים שכל תנועה של רעיונות נפרדים, וכל הקולות הנובעים מאותם טפסים נעולים, נעלמים מיד, אם מקור האור הדומם שממנו נראות התמונות והצלילים האלה הופסק.
אנו יודעים שהסיבה של כל החלוקה הארעית הזאת לאפקט חיובי ושלילי היא זו שבכל זאת היא עדיין מוקרנת. אנו יודעים כי הצלילים שאנו שומעים נובעים מן הדממה, אך נראה שאנחנו לגמרי לא מודעים לעובדה שכל היקום הפועם שלנו הוא רק הרחבה של אחד עדיין אור של המוח אוניברסלי, מוקרן באמצעות אור חיובי ושלילי על המסך האוניברסלי של החלל.
קשה להעלות על הדעת את כדור הארץ ואת כל תופעותיו של תנועה, צליל, אנשים, בעלי חיים, ואת החיים הצומח, כמו הקרנת קולנוע מן השמש שלנו. אבל כל הרעיונות הנפרדים של כדור הארץ נמצאים באותו אור מתלהט של השמש. כל דבר אחד, אור.
לכבות את השמש ואת כל הרעיונות שלה פטפטן על כדור הארץ היה להפסיק מיד. הרעיון הדומם המורחב לתנועה אינו נמצא בתנועה אלא בדממה שממנה הוא מורחב.
"כי אני אומר שהאדם החושש, אבל החימר של כדור הארץ בתוכו, כבול לכדור הארץ כתמונה מעוותת של כדור הארץ. 
"תמונות של Clayed של שלי לדמיין מי יודע לא אני בהם הם רק תושבי השחור של כדור הארץ. כדי לחוש את האדם הדלתות של הממלכה שלי הם חסומים על ידי החושך עד אור אותי בו ידוע על ידי אותו כמוני. 
"עד אז הוא רק מזיז חומר, לא מפגין אותי בו בזמן שהוא חש בחסרון, בלי לדעת את תהילת האור שלי בתוכו. 
"לכן, אני אומר לך, לרומם את עצמך מעבר לחישה שלך. דע אותי כמו נקודת המשען של חשיבה שלך. להיות לי טוב כמו של הידיעה שלך. "

10 - תפקוד של המוח

מודעות חשמלית של ההשפעות הנצפות של החומר בתנועה רשום במוח.
מקובל לחשוב שהמוח חושב ויודע.
המוח לא חושב, וגם לא יודע. זה רק מחסן של תחושות מוקלט. המוח "זוכר" את הרישומים האלה לשימוש האדם כפי שהוא זקוק להם, ולמילוי הדרישות של גופו.
המוח הוא מצב מורכב של תנועה לידי ביטוי על ידי גלים של אור פועם במחזורים.
מדינות של תנועה לא יכולות לדעת שום דבר, וגם הם לא יכולים לחשוב על שום דבר.
המוח הוא חלק ממכונה, מכונה אנושית.
מכונות יכולות לבטא מחשבות אשר מוקרנות חשמלית באמצעותן, אך המכונות אינן מסוגלות לחשוב על המחשבות.
כמו כן, מכונות יכולות להביע ידע, אך הן אינן יכולות לקבל ידע.
כמו כן מכונות יכול לעשות דברים נפלאים כאשר דפוסי נשלט על ידי ידע, אבל הם לא יכולים לדעת מה הם עושים.
המיינד המודע של הנפש של האדם - יהיה לבד חושב על ידי הקרנת תשוקה לביטוי יצירתי דרך מכונת המוח.
תשוקה בראש היא הביע חשמלית. חשמל הוא הכוח המניע אשר מעביר את האור השני של המוח שתי דרכים ליצור מחזורים של גלי אור לצורך הבעת מחזורי המחשבה.
התשוקה לא נמצאת במוח. הוא נמצא בתוך העצמי המודע. התשוקה היא הסיבה לכל תנועה.

המוח רושם רגשות

המוח הוא רק מנגנון ההקלטה החשמלית של המוח המודע לחשוב זה גם מחסן האחסון של האדם של רשומות חשמליות של זיכרונות ומחשבות מאז תחילתו.
זה המשרת של המודיעין האוניברסלי. מטרתו בהקשר זה היא לשמור על הגוף הודיע ​​באופן אלקטרוני על מצב הגוף, באמצעות מסרים חשמליים.
מסרים אלה אינם נפשיים. הם חשמליים לחלוטין. הם מייצרים תחושה. המוח חשים ומתעד כל הודעה. הוא שולח מסרים נגד חלקים אחרים של הגוף.
הגוף הוא מנגנון עצום ומורכב. המוח הוא מקליט חשמלי, מפיץ, שדרן ומקלט עבור כל החלקים התפעוליים של המכונה מרובת התאים, אך פעולותיו אינן קשורות למודיעין.
המוח רושם תחושות של חוויות ותצפיות שהחושים מעבירים לו. תחושות כאלה טועות לחשיבה ולידיעה.התחושה הנובעת מתנועה חשמלית היא אוטומטית בלבד.
הטעות בהנחה שהמוח חושב ויודע היא בשל העובדה שהאדם מאמין לעצמו שהוא חושב כשהוא רק חשה.האדם גם סבור שהוא רוכש ידע באמצעות התבוננות חשויה באפקט המורגש, כאשר הוא מקליט רק תחושות חשמליות המודיעות לו על טבע הדברים שנצפו על ידי חושיו.
הגוף הוא מכונה בדוגמת שנועדה לעשות הרבה דברים מוטיבציה חשמלית דרך חוטי עצב קובעת כל תנועה.
כאשר תחושות כאלה פועלות יחד עם המודעות המודעת שלו לאור אשר מרכז אותו כאדם, הוא חושב אז כמו גם חישה.
התודעה המרכזת של האדם, האדם, הופכת מידע שנתקבל על ידי החושים לידע עד כמה הוא מסוגל לזהות את הסיבה ברוח, האחורי של האפקט שבו החושים שלו להקליט.
עד שהשינוי מתרחש, האדם הוא ללא ידיעה, לא משנה באיזו מידה החושים שלו עשויים להודיע ​​לו, כי המידע אינו ידע.
אדם יכול להיות אנציקלופדיה אמיתית של מידע. הוא אולי קיבל תואר אקדמי רבים על היותו הודיע ​​היטב ועדיין להיות ללא ידע מספיק כדי ליצור משהו.
למשל, אנחנו לא יכולים לחוש את הרעיון של נבל בזמן שהוא עדיין, אבל אנחנו יכולים לדעת את הרעיון של הנבל.
אנחנו יכולים לדעת את אפשרויות הביטוי השונות שלה, למרות שהחוטים שלה אינם רוטטים. כמו כן אנו יכולים לדמיין אינספור מורכבויות של מקצבים שלא נבלעו בתוך אותם מיתרים.
לעומת זאת, אנחנו לא יכולים לדעת את הרטט שמגיע מחוטים אלה כאשר אנו מניעים אותם בתנועה. אנחנו יכולים רק לחוש את התנודות האלה באמצעות המודעות החשמלית שלנו.
"המקור של כל הדברים הוא בתוך כל הדברים, ומרכז אותם כמו מנוחה, שממנו התנועה שלהם springeth. זה גם בלי כל הדברים, שליטה על האיזון שלהם עם כל הדברים האחרים. 

"היקום של האדם הוא עדיין מורכב הרבה דברים, דברים נפרדים רבים, וניתן להפריד. "כן, אין דבר אחד בעולם היקום שלי, שהוא חוץ ממני, וגם לא לבד. 

"כן, אני מדריך את הדברים שלי borning מזרע מאוד על ידי חישוקים חשים של הרחבות האור של החשיבה שלי עד שהם עצמם יכולים להנחות את עצמם. לא לפחות של אלה שאינם קשורים לי באור. 

"תמונות של הדמיונות שלי שצומחים מכדור הארץ, ואלה הנעים בחופשיות, כל הדברים האלה גדלים ועוברים דרך האור המורחב של החשיבה הדינאמית שלי עד שהם עצמם יכולים לחשוב איתי".

11 - מודעות חשמלית

זה חומר ביקום של חלקים נפרדים לכאורה לכאורה חשמלי.
כל היקום של חלקים אינספור הוא חוטית יחד על ידי השטף חשמלי של "עצבים" אשר מודיעים כל חלק של היקום של המצב המשתנה של כל חלק אחר.
אין "תחושה" בין חלקים מאוזנים או תנאים מאוזנים של חומר. על ידי "תחושה" אנו מתכוונים לתחושה של זרם חשמלי אשר מעביר את המסר. הזרם החשמלי אינו אפשרי במצב שיווי משקל, ולכן איננו יכולים להרגיש שום תחושה כאשר גופנו, או חלקים מהם, נמצאים במצב מאוזן.
המודעות החשמלית נחוצה ליקום ממוכן אלקטרונית. מכונה מבוקרת חשמלית במפעל של אחד יש בדיוק את אותה מודעות חשמלית שיש לאדם. מערכת העצבים הקווית שלה מעבירה מסרים חשמליים לחלקים שלה למטרה כפולה של המניע אותם, כמו גם עבור התאמת כל החלקים זה לזה בהמשכיות.
מכונות חשמליות עושות מה שמודעות החשמל דורשות מהן באמצעות התחושה. כך גם האדם, העץ, מערכת השמש וכל ערפילית השמים.
תאי הגוף של האדם מודעים חשמלית למטרותיהם המכניסטיות ומגיבים למסרים חשמליים שנשלחו אליהם. יש להם זיכרון תא חשמלי של הפרט שלהם ואת מטרות הקבוצה. הם פועלים באופן אוטומטי כאשר רפלקסים חשים הם מוטיבציה חשמלית.
תפקודים גופניים, כגון פעימות הלב, העיכול, התמרת הבלוטות הכימיות, הנשימה והליכה, מופעלים באופן אוטומטי על ידי רפלקסים של זיכרון התא.
הזיכרון התאי והאינסטינקט גורמים לציפורים להגר, העכבישים מסתובבים ברשתים וגידולי ירקות מסוימים כדי להיסגר על זבובים ודגים.
פעולות אינסטינקטיביות ופעולות רפלקס זיכרון התא אינן נפשי. הן מכניות ואוטומטיות.

המודעות החשמלית היא אוניברסלית

עקרון זה של מודעות חשמלית, באמצעות תחושה, אינו מוגבל לחיי בעלי חיים בלבד. זה אופייני באותה מידה של מינרלים וירקות הממלכות. הוא משתרע על החלקיקים האלקטרוניים המהירים ביותר ועל הגלקסיה האדירה ביותר.
לא רק כל חלקיק בכל מסה מודעת לחשמל, אלא כל חלקיק בכל היקום מגיב בתגובה למסרים חשמליים הנשלחים אליה מכל חלקיק אחר ביקום.
היקום הפיזי הזה נשלט אך ורק על ידי תחושה חשמלית אשר נמדדת ומאוזנת על ידי האור המגנטי הדומם, ומרכזת את כל הדברים.
"הנה, לומר את אוניברסלי אחד, אני בתוך כל הדברים מרוכז אותם; ואני ללא כל הדברים השולטים בהם ".
כל היקום החשמלי של התנועה הוא כל כך מותנה באופן מושלם על ידי שני עובדים חשמליים אשר בונה את היקום לקרוע אותו בנפרד ברצף לבנייה מחדש, כי כל הדברים נעים בו להרגיש את כל הדברים נעים אחרים בו.
כמו כן, כל הדברים המותנים אחרת ביקום להתאים את ההתניה שלהם לכל שינוי במצב של כל דבר אחר ביקום.
יש תהליך מתמיד של הפרדה בטבע, אשר מבטא לעד את הרצון האוניברסלי לשינוי ורב, ויש גם תהליך פילוס קבוע, אשר מבטא לעד את הרצון האוניברסאלי לאחדות.
"אני, עם האדם, יוצר אדם בצלם האוניברסלי שלי. 

"מה שאני, האדם. 

"אני חושבת שזה רעיון; וצורה של הרעיון שלי מופיעה בתבנית החשיבה שלי." 

"אני חושבת שהאדם! והאדם מופיע בתבנית החשיבה שלי. 

"האדם חושב על האדם; והאדם מופיע בדמות מחשבת האדם. "המחשבה של האדם היא המחשבה שלי. 

"כל מחשבה חושבת על החשיבה שלי. 

"כל יצירת דברים נוצרת בדימוי של דמיונות המחשבה שלי כדי להפגין את דמיוני המחשבה. 

"היקום הוא הדימוי שלי, יצור דמיוני".

12 - אינסטינקט

עניין אורגני מייצר אך ורק את הרצון של הנפש כדי להפגין רעיון בחומר. הרצון הקוסמי ליצור צורה מייצר את הצורה הרצויה. התשוקה היא הכוח המניע של הבריאה כולה.
האדם מתחיל להביע את הרעיון של האדם כתא יחיד. כל הרעיון של האדם נמצא בתא היחיד. לאחר מכן הוא מתפתח בזמן ומרחב מסודר על פי החוק הקוסמי. כמו כן כל הרעיון של הבריאה נמצא בתא היחיד. כל הרעיון הוא בכל מקום. אין חלקים של שלמה.
כל צעד בהתפתחותו של רעיון האדם נובע מן הרצון המתמיד להתגלגל. זיכרון התא של מטרה ניתנת לכל תא כפי שהוא מתפתח. דפוס של רעיון הבא ברצף כמו הרצון אלוהים המוח ותשוקה הרעיון הגוברת לעבוד יחד כדי לבטא את הרעיון בצורה.
כל פעולה של התגלמות האדם היא חלק מן ההתגלמות של רעיון האדם כפי שהוא קיים בכללותו במוחו של אלוהים. כל רצון האדם הוא אפוא הרחבה דו-כיוונית של אור הרעיון הזה מאלוהים לאדם.
מה אלוהים רוצה להביע באדם הוא יבטא, כי הוא הבורא של האדם.
לא משנה מה האדם רוצה, אלוהים בו יהיה ליצור. האדם חייב, עם זאת, ליצור עם אלוהים על פי החוק האוניברסלי של אלוהים. אם האדם מפר את החוק הזה, החוק ישבור אותו במידה שווה.

החיים הם רצף של חוויות

כל ביטויי התשוקה בהתפתחותו של רעיון כלשהו הם חלק מהרעיון. הם חוויות בהחלטות. כל החוויות הן חלק מההתפתחות של כל רעיון.
יהיו אשר יהיו ההחלטות האלה, אך הן נרשמות על האדם כעל פרשנותו האישית לרעיון האדם. כמו כן הם נרשמים בכל גזע האדם כאדם סך כל התשוקות והחוויות של כל הרעיון של האדם.
כמו הרעיון של דבר אחד, אז גם את החלקים של הרעיון הם אחד.

תקשורת אינסטינקטיבית

אלמלא האינסטינקט, חיי בעלי החיים לא יכלו לשרוד או להתפתח.
האינסטינקט גורם לפעולות מכניות להתרחש בכל הגוף כדי לענות על הצרכים של הקיום.
אינסטינקט מגן על חיי בעלי חיים מפני אויבים. זה אומר את האוכל הנכון לאכול, איך לבנות קנים, איך לטפל הצעירים שלה, איך לחזור הביתה כאשר נלקח מרחקים גדולים, כמו יונה המוביל עושה, ועוד אינספור דברים נפלאים בעלי חיים לעשות.
סלמון, שנולד בנהר מסוים, עוזב אינסטינקטיבית את הנהר הזה ועושה את דרכו אל הים עד בגרות. בזמן המתאים להזדווגות ולהשרצה, היא חוזרת, על פני אלפי קילומטרים נטולי מסלול, אל הנהר שבו נולדה.
זה אינסטינקט אשר אומר ציפורים לטוס דרומה לפני החורף. האינסטינקט אומר להם את כיוון דרום.
האינסטינקט אומר להם שזה חם יותר בכיוון הזה. האינסטינקט משלים גם את הגירת החותמות, את בניית סכר הבונה ואת אריגת רשת העכביש.
האינסטינקט יכול להיות מוגדר כזיכרון זיכרון התא של כל הפעולות של הגוף, ועל כל התחושות שנגרמו על ידי פעולות אלה.

תחילת האינסטינקט

ללא אינסטינקט בכל החיים של בעלי חיים וירקות, האבולוציה שלהם לא תהיה אפשרית. כל היצירות של הבורא הן תוצאה של הקלטות גלים חשמליים של המחשבה של הבורא. הם חלקים של כל רעיון להפריד ולהרכיב יחד לאט לאט. הם תוצאה של החוק האוניברסלי, של סיבה ותוצאה.
אף אחת מיצירותיו של הבורא אין להן בהתחלה את הכוח לחשוב. זה לוקח מיליוני שנים עבור אורגניזמים מורכבים להכיר את הרוח בתוכם מספיק כדי לחשוב בכלל.
במהלך הגילאים הארוכים האלה, הם מונחים כמעט לחלוטין על ידי הרפלקסים האינסטינקטיביים שלהם.האדם לבדו התחיל לחשוב, לחשוב, לדמיין, ליצור ולהמציא, ואז רק במהלך אלפי השנים האחרונות.

האינסטינקט הוא שליטה אלוהים

האינסטינקט הוא, אם כן, אלוהים שליטה על פעולות של יצירותיו. פעולות רצונית של הגוף, כגון פעימת הלב, או פעולה של גופים לבנים, לא יודעים את מטרתם בתהליך הריפוי של הגוף, אבל אלוהים מרכז ושולט בכל אטום של הבריאה שלו וכל אחד חייב למלא את מטרתו.

אינסטינקט הבניין על ידי אלוהים ואדם

דוגמה טובה לאופן שבו אלוהים ואדם פועלים יחד לביטוי יצירתי היא האישה המוכרת לסריגה. סריגה היא חלק מרעיון האדם הדורש מיומנות. האישה שרוצה לסרוג חייבת לרצות לרכוש את המיומנות הזאת.תשוקה חייבת להקדים כל ביטוי של רצון זה.
לאט היא לוקחת תפירה אחת בכל פעם. כל כוח הריכוז שלה נדרש כדי לקחת את התפרים הראשונים. כל תפר נלקח, עם זאת, יש בתוכו את הרצון לקחת את התפר הבא.
לאט לאט היא interlaces חוטים לתוך הדפוס הנדרש. תאי אצבעותיה רוכשים בהדרגה זיכרונות תאיים של מטרתם. תאים אלה מתואמים עם תאים אחרים של הגוף בפיתוח של המיומנות כולה.
בהדרגה היא לומדת לסרוג אינסטינקטיבית. מוחה משוחרר מן הריכוז והיא עלולה לחשוב על דברים אחרים ולשוחח בחופשיות. תאי הגוף שלה לבדם יעבדו מזיכרון המטרה שניתנה להם.
מיומנויות אינסטינקטיביות מוקנות לגופי אדם על ידי המאמצים המשותפים של אלוהים ושל האדם.הפסנתרן מלמד את אצבעותיו לעבוד אינסטינקטיבית כדי לשחרר את מוחו לחשוב על מוסיקה. אלוהים עובד איתו. ללא שיתוף פעולה מיידי זה עם אלוהים, הוא לא יכול לעשות דבר.
אלוהים, בורא כל הדברים, יודע את כל הדברים ויש לו כל כוח.
האדם ואלוהים הם אחד. האדם יודע את כל הדברים ויש להם את כל הכוח עד כמה הוא רוצה לדעת את כל הדברים יש את כל הכוח. המודעות של האור באדם ייתן לו את כל הידע והעוצמה. האדם לא יכול להיות מלבד אלוהים בכל עת. כמו כן, כל חלק של הבריאה יכול להיות בנפרד מאלוהים בכל עת.
"כל הדברים באים והולכים מחשיבה מפולגת שלי. 

"כל הדברים הולכים מלב לי מאוד לתוך היקום שלי צילמו; וכשהם נעלמים משם אני גם מחזיר אותם ללב שלי. 

"דע לך כי כל יצירת דברים קמים לתחייה דברים, שוב מפגין את החיים שלי דרך החשיבה שלי מחולק. 

"האדם מחלק את חשיבתו בגילויי. 

"הגוף של האדם ישן, כי הוא עשוי להתעורר בתוכי, כדי להפגין אותי. 

"גופו של האדם מת, כי הוא עשוי לקום לתחייה בי, כדי להפגין אותי. 

"הגוף של האדם נעלם, כי זה עשוי להופיע מחדש כדי להפגין אותי. 

"האדם שישן או מת או נעלם הוא רק דמות האדם, על עצמי של האדם לא ישן, לא מת, ולא נעלם; עבור עצמי של האדם הוא אותי. 

"שוב אני אומר שאני אחד, והאדם הוא אחד בתוכי כאשר הוא יודע שאני הוא."

13 - חוסר הכרה, שינה וכאב

יש בלבול רב לגבי המצב האפשרי כביכול המכונה "להיות מחוסר הכרה".
כשאנחנו ישנים, או מורדמים, אנחנו אומרים שאנחנו "לא מודעים".
אנחנו לא יכולים להיות מחוסרי הכרה. תמיד היינו מודעים ללא מודעות קלה לכך.
הבלבול שלנו מבחינה זו טמון בטעות בתחושה ובחשיבה לתודעה.
כאשר אנו מפסיקים לחשוב, בין אם ישנים או ערים, אנחנו לא מפסיקים להכיר, וגם לא מפסיקים להיות מודעים להוויה שלנו. אנחנו רק מפסיקים להגדיר את הידע שלנו בתנועה להביע את הרעיון באמצעות פעימות החשיבה.
המוח מודע אינו ישן. השינה היא רק המחצית השלילית של מחזור הגל של המודעות החשמלית של התחושה. ערנות היא מחצית חיובית.
כל הטבע ישן כאשר השמש מפחיתה את היכולת של כל הדברים כדי להפגין את החיים. השינה היא מחצית המוות של מחזור החיים-מוות.
אפשר לומר: "אני לא מודע לזה ולא לזה", אבל אי אפשר לומר "אני מחוסר הכרה" כאשר אדם תמיד מודע.
המודעות המודעת יודעת. אי-ודאות פירושה שאדם עדיין לא יודע.
הידע הוא בתוכו שהוא יכול לדעת מתי הוא רוצה לדעת.
שינה וערות הם חיובי גלים שליליים של מחזור גל, בדיוק כמו הלידה והמוות הם הקצוות המנוגדים של מחזור החיים.
השינה אינה אלא הרדמה. שינה יכולה להיגרם כימית, או לכל הגוף או כל חלק ממנו על ידי הסרת התאים שלו. כאשר הגוף או חלקים של כך הם "לישון", הם לא נעשו "מחוסר הכרה"; המתח שלהם רק הוריד.
רופא השיניים אינו מתייחס להרדמה מקומית כמי שהביאה לאי-הכרה; הוא מתייחס אליה כאל מצב מפחית, אבל כאשר המנתח מפחית את הגוף, הוא אמור להיות "לא מודע". אנו מניחים שהמוח הפסיק לחשוב. המוח אינו חושב, ולכן הוא אינו יכול להפסיק לעשות את מה שהוא לעולם לא עושה. אנו מניחים שהגופים מפסיקים להיות מודעים, אבל התודעה לעולם אינה בגופים.
הרדמה מקומית מפסיקה כאב. הכאב הוא זרם חשמלי חזק מדי. המתח הוא גדול מדי עבור חוטי העצבים לעמוד בלחץ. הם שורפים, ואת יתר תשלום שריפה החוצה גורם לכאב.
כאשר העצבים של הגוף מרגיש זרם חשמלי רץ דרכם, הגוף מודע לכך שמשהו קורה לזרוק אותו מתוך איזון. כאשר הגוף הוא איזון, אין לו תחושה.
כאשר הגוף הוא לא מאוזן, תחושה מודיע אותו מתי והיכן, אחרת זה לא יכול לתפקד.
ערנות ושינה הם רק טעינה ופריקה של סוללות החשמל החשמלי של הגוף. אם הסוללות הללו נשמרו כל הזמן, לא יהיו תנאים כאלה לסירוגין כמו שינה וערות.
הפלנטה הזאת נושאת אותנו במסע הגבעה שלנו אל הפסגה שלנו. השמש היא גנרטור אשר מטענים הסוללות שלה. השמש היא הגנרטור הזה, אבל כדור הארץ פונה אל הגנרטור שלו ומתרחק ממנו.
כשאור הטעינה של השמש נעלם מקצה שפתו של כוכב הלכת, הכל הולך לישון. לעומת זאת, כל הדברים מתעוררים עם שחר. הסוללות של כל הדברים על פני כדור הארץ הם להיות טעון לנצח מדי יום משוחרר מדי לילה.
"אני מרכז את הפיר הנע של היקום שלי, אבל אני לא זז, אם כי כוחו לזוז springeth ממני. 
"אני מרכז מערכות ההולכות וגדלות, ומשנה תאים של מערכות ההולכות וגדלות, אבל אני לא משנה, אף על פי שהדפוסים המשתנים שלהן נובעים ממני. 
"אני מרכז את החיים המביאים לידי ביטוי את חיי, אך הם אינם חיים. אני לבד. 
"דברים הולכים וגדלים מניעים דברים בחוש האדם, אם כי הם אינם נעים בידיעת האדם. 
"דברים נעים משנים דברים בחוש האדם, אך הם משתנים לא בידיעת האדם. 
"אף על פי שזריזים במהירות את מהלך החישה של האדם במהירות, הם מדמים את השאר, תוך כדי תנועה, שממנו הם זינקו לתנועה נראית".

- תנועה סימולציה תנועה

זה היקום חשמלי של תנועה לנצח עובר למצוא מנוחה, אבל אף פעם לא מוצא את זה. עניין בתנועה אלימה מדמה מנוחה ואיזון באמצעות תנועה אלימה. ככל שהתנועה אלימה יותר, כך גדלה האשליה של המנוחה והאיזון. תנועה יכולה להפסיק, אבל זה אף פעם לא יכול לנוח.

זה היקום להאמין

כל גל היקום הדינמי של חומר חשמלי הוא לא מה שזה נראה. כל מה שנראה במנוחה תלוי בתנועה אלימה כדי להאמין שהיא נמצאת במנוחה.
גיליון תיל עשוי להיראות כאילו הוא דיסק פלדה אם הוא מספיק מהר. ככל שהוא יסתובב מהר יותר, כך הוא ייראה יותר.
כוכב הלכת הזה, לכאורה במנוחה, נמצא בתנועה אלימה סביב נקודת המרכוז של המנוחה, ממנה הוא מורחב חשמלית. לכאורה, עננים חסרי תנועה, מרחפים מעל פני האדמה, מסתובבים איתה במהירות עצומה של אלף מייל לשעה בקו המשווה, או פי ארבעה מהר יותר ממטוס.
כל כוכבי הלכת הם מסתובבים במהירות סביב השמש המרכזית שלהם, אשר לכאורה עומד עדיין בשמים של שטח, אבל למעשה הוא נע במהירות מדהימה.
כמו כן, כל כוכבי הלילה, המדמה מנוחה, נעים במהירויות אדירות כדי להתאים את חוסר האיזון ההדדי ביקום כפול זה של לחץ מחולק.
העיפרון שבידו, השולחן שעליו כתוב, החדר המלא חפצים חסרי תנועה, נראה כאילו הוא נמצא במנוחה, אלא מדמה את המנוחה על ידי תנועה אלימה של חלקיהם הרבים. ויברציות עצומות עשויות להיות במשקל נייר.
דבר אחד לא יכול להמחיש את השאר הוא מדמה אם זה לא היה במהירויות מדהימות של אטומים אלה אשר מסתובבים ללא הרף כל כך סובבים כדי להפוך את זה נינוחות לכאורה.

אפילו דברים שקטים עדיין לא

כל מה שנראה עדיין חשוב הוא מפגין מנוחה להאמין על ידי תנועה להאמין.
התנועה עצמה היא אשליה. לתנועה שחשים במוחו של האדם אין יותר מציאות מאשר התנועה שחשים בתנועה.
תנועה לכאורה של הקולנוע נגרמת על ידי רצפים של שינוי צורות pterened מוקרן על המסך אשר נותנים את הרושם של תנועה בגלל שינוי מהיר של דפוס שליליות.
אותה אשליה עצמית חלה על היקום החומרי.
"ללא שינוי מחזה הבריאה שלי לא ניתן לשחק, ולא השחקנים שלה להיות. הנה, אפוא, היקום המשתנה של דמיוני, היקום הנראה של חשיבתי. 
"(...) ושוב אני אומר כי אין שינוי בי, ללא שינוי, כך, גם, אין שינוי בעולם היקום שלי של זוגות של דברים מנוגדים אשר לנצח להחליף להחליף את היקום שלי של שינוי. 
"אפילו השינוי המסתמן של היקום המחשבה שלי אינו משתנה, אלא רק לחושים של דברים חשים המחוברים לזוגות של חלקים. 
"כל זוג מתפתל דרך הלחצים המשתנים של המסע החשמלי שלו. כל differeth, ואז נעלם, כדי להופיע שוב. 
"למרות שחושים של דברים חשים חשים משתנים בכל הדברים, הם אינם משתנים לידיעה מודעת. 
"מדוע אתה צריך לחוש? התרוממו מעל חושיכם. להיות לי בידיעה שלך. "

15 - אשליה של שינוי

שינוי הוא אשליה של החושים עקב תנועה.
אין שינוי כלשהו ביקום המודע של הידיעה. יש רק אשליה של שינוי שנקבעה על ידי שני אורות המחלפים המחולקים כדי לחלק את רעיון אחד שלם לרעיונות נפרדים רבים ולתעד אותם בחומר נע.
החושים הם הקהל עבור פעימות מחשבה אלה. החושים הם חלק מאשליה זו. החושים הם חשמליים. הם שייכים ליקום המחשבה של התנועה ואינם מגיבים לשקט. כמו ההצעה עצמה אינה קיימת
החושים הם רק תיעוד דמיוני של תנועה דמיונית, חומר ושינוי. ככזה הם מוגבלים להציץ חור חור לתוך המרחבים המשתרעת מעבר החישה שלהם. החושים אינם יודעים מה הם חשים. הם רק להקליט תנועה.
החושים מגיבים לתנועה בכיוון אחד בלבד. הם חשים את הזרם הקדמי של הזמן, אך לא את זרימתו לאחור.אם הם יכלו לרשום את שני הכיוונים, הם היו מודעים לדומיית היקום אפס זה של תנועה נראית.
האוניברסליות תכננה זאת כך, אחרת לא היתה יכולה להיות שום תופעה רציפה של מחשבה המהווה את היקום היוצר.
כאשר הידיעה שלנו עולה על החישה שלנו, אנחנו כבר לא יהיה שולל על ידי אשליות החושים שלנו.
אדם שראה את סרטו הטכניקולור בפעם הראשונה וללא ידיעה על השפעות חשמליות כאלה יחשוב שהוא מביט מבעד לחלון בהתרחשויות אמיתיות, בלי לדעת שזה רק אשליה שנוצרה על ידי הקרנת אור חיובי דרך שליליות מקוטעות. זה כל מה הבריאה היא: שני האורות מוקרנים זה בזה כדי לדמות תנועה, צורה ושינוי.
החושים שלנו הם כמו נוסעים ברכבת המהירה. הם חשים חלקים של הנוף כשהם ממהרים קדימה, בעוד, לחושים שלהם, הנוף רץ לאחור. החושים לפרש את ההשפעות האלה כחומר בתנועה מהירה אשר משתנה במהירות. אדם, שראה את אותה רכבת מהר, יחוש באותה תנועה מהירה ובשינוי מהיר כמו שינוי ודומם.
כאשר האדם מתגלגל מאדם חושי לאדם רוחני, הוא נעשה בהדרגה מודע לתנועה הדו-כיוונית של כל האפקט; כי שתי דרכים להיות אפקט גלוי אשר מגיב החושים שלו ואת ההשפעה הבלתי נראית אשר הוא יודע אבל לא מרגיש.
בהדרגה מגיע הזמן להתגלגל, כאשר מודעותו המלאה לסיבה מחוסלת כל הסתמכות על תחושה. ואז הוא מתרומם מעל חישתו. אז הוא יודע את היקום של תנועה על מה זה במקום מה זה נראה.
"לא תראה יותר עם העיניים החיצוניות לבד כי אתה יודע עיניים כדי לבטל את האשליות של החישה שלך. 
"לאורך כל עידנים ארוכים האיש הלך את כדור הארץ שלו בעיניים של ראייה חיצונית, נותן אמונה לאותו כדור הארץ של חישה של הגוף. לאורך כל העננים החדשים שלו הוא חייב ללכת על פני האדמה הפנימית ולדעת גברים זה כמו לראות את זה באור אותי ואת האור של אותו. 
"כי אני חושב כדור הארץ, Earthetheth, נעלם reappeareth במקצבים מאוזנים של החשיבה שלי. לכן, אני אומר, כדור הארץ של האדם והאדם הם רק הדמיון שלי.זה לא אני, וגם הוא לא; וגם לא זה מה שהוא נראה לו. 
"ולא יהיה אדם יותר מקום כדור הארץ לפניי, צובר aught של כדור הארץ ושום אותי. 
"כי אני אלוהים חולה. אני ממתין בסבלנות לאדם מתעורר. 
"האדם המתעורר הוא מי שיודע את אורו בתוכי. אדם יכול לבחור את העידנים שלו על ההתעוררות שלו, אבל יודע מי הוא חייב. עד אותו יום ייסורי האדם של היכרות יהיו האדם בלבד. הידע שלו חייב להיות הרצון שלו. 
"הידיעה היא אדם קוסמי נלהב. הוא מי מתחיל להכיר אותי בו, כן, גם אותו מי חשד אותי בו הוא ממהר להתגלגל שלו קוסמי אדם של כל ידע. "

16 - החושים שולל

תארו לעצמכם גלגל חסר תנועה לחלוטין וזבוב מסתובב סביב שפתו, נע קדימה פעם על פני הקרקע המשתנה, והגלגל נעה לאחור לאחור, במהלך המשכיות הזמן שבו הרגיש הזבוב שינוי מתמיד בגלגל חסר ההשתנות.
בכל פעם שהזבוב חזר לאותה נקודה, הוא יחשב את זמן העבר שנצרך על המסע ואת הזמן הקדמי הדרוש למעגל הבא.
ההגה עדיין דומם, תנועה, שינוי וזמן נוצרים על ידי זבוב עצמו כפי שהוא לוקח את כל הרעיון של ההגה זה מזה על ידי נסיעה סביב זה ולבדוק את זה לאט לאט.
הזבוב חש תנועה על ידי שינוי מיקומו על ההגה. הוא חש שינוי על ידי מציאת הבדל של מצב נראה בכל תנועה קדימה. הוא חש זמן על ידי יצירת רצפים הדרושים לקחת את הרעיון אחד של ההגה זה מזה לחלק אותו לרעיונות נפרדים רבים.
אנלוגיה פשוטה זו היא סמל טוב לבריאה. כוכב הלכת הזה, כמו הזבוב על ההגה, נע לנצח מסביב למסלולו חסר התנועה. המסלול הוא נוקשה ודומם כמו הגלגל שעליו זבוב זז.
כאשר הכוכב נע על גלגל מסלולו, הוא חש תנועה קבועה ושינוי. הוא חש שינויים של ימים לתוך הלילות, של האביב מתמזגת בקיץ, בסתיו לחורף. כל השינויים האלה לכאורה הם בתנועה של הפלנטה ולא בהגה של מסלולו. כל שינוי הוא כולו בשל תנועת הכוכב ולא למסלול חסר השינוי. הכוכב עצמו רושם את השינוי על הגלגל חסר הגלגל שלו שינוי ולכן טמון תנועה לבד. החושים הם תנועה, ולכן החושים מרגישים רק את מה שהם עצמם.

אי-נכונות החושים

האדם גובר על חושיו. הוא מעמיד עליהם תלות רבה מדי ללא הצדקה, שכן הם אינם מקליטים את כל התופעות של סביבתו. הוא גם סומך עליהם יותר מדי בלי הצדקה, כי הם כל הזמן שולל אותו.
בעוד חושיו מקליטים את הדממה ואת שאר הטבע באחר צהריים עצל, הם אינם מצליחים לרשום את התנועה האלימה של כל הסביבה שלו, מתוך להב הדשא אל העננים בשמים שמעליו.
אותם עננים חסרי תנועה נעים במהירות של אלף מייל לשעה בקו המשווה, ללא כל רמז לכך שהתנועה המהירה מוקלטת על חושיו. כדור הארץ גם נע קילומטרים רבים לשנייה בשני כיוונים; אחד הסיבוב על הציר שלו והשני של המהפכה סביב מסלולו. חושיו רושמים דממה.
הם אינם מודעים לחשמל.
הטעיה זו היא כפי שהיא צריכה להיות, בדיוק כמו אותה הטעיה בקולנוע היא כפי שהיא צריכה להיות.היקום של אלוהים הוא רק הקלטה חשמלית של הידיעה שלו, המתבטאת בחשיבתו כדי לרשום את הרעיון של הידיעה שלו בשני אורות החשיבה שלו, היקום תלת ממדי הוא הכרחי. אם החושים יוכלו לזהות ולתעד את כל התנועה, במקום להיות חלק ממנה, האשליה תיעלם. החושים היו רואים מאחורי האשליה ומגלים כי כל תנועה חלפה עצמה. חלוקת השלם לחלקים גורמת לאשליה. אם הסרט יוסר ממקרן הסרט, אשליה של תנועה ושינוי תבוטל.
זה מה הבריאה, האור היחיד של הידיעה מחולק לחלקים המודפסים של חישה חישה היא אלא מתח חשמלי שהוקם על ידי חלוקה לכאורה של אחד לתוך רבים אשר "מתח" כדי להגשים את שאיפתם האחדות.
כאשר מתממשת אחדות המצב, חדלה התחושה בין החלקים הללו, שכן המתח נפסק. החושים, אלא המתח של הרצון לאחדות בין חלקים מפוצלים, אין קיום.
החושים הם חוטי השטף החשמלי של האור המחבר כל חלקיק ביקום עם כל חלקיק אחר. הם העצבים המתנגשים של הגוף האוניברסלי האחת.
כאשר מתיחות של תשוקה לאיזון, מנוחה או אחדות מפסיקה, תחושה חדלה.
ביקום החשמלי הזה, התחושה היא המתח של ההתנגדות להפרדה הקיימת בין כל ההמונים המופרדים. כל העניין הוא אחד. חלקיקים נפרדים רוצים למצוא את האחדות.
זה חלק מתוכניתו של אלוהים כי החושים מוגבלים לחלוטין להקלטת חלק קטן מאוד של השפעה. החושים אינם יכולים לחוש את השלם, אבל המוח המודע יכול לדעת את השלם.
"המילים האלה אני אומר עכשיו על האדם החדש מבין את המחזור החדש שלו. 
"אהבו אחד את השני כל הגברים. כי אתם אחד בתוכי. 
"מה אתה עושה אחד מהם אני עושה לכל; כי כל אחד בתוכי. 
"אהבת את אחיך כמוך. לשרת את אחיך לפני עצמך. הרם את אחיך הגבוה, הרם אותו לפסגות גבוהות, כי אחיך הוא עצמך. 
"למען האמת, אני אומר, אהבת העצמי, או האומה של עצמי, turneth השכן נגד השכן, ואת האומה נגד האומה. האהבה העצמית מייצרת שנאה וזורעת את זרעיה בכל הרוחות כדי לפוצץ היכן היא תעשה. 
"למה אומרים אני, אהבת השכן עבור השכן, ואומה לאומה, unitth כל הגברים כאחד. 
"שלח את אחיך הראשון. כואב את עצמך במקום את השכן שלך. ללא שם: להרוויח ממנו לא מאוזן על ידי נתינה שלך. להגן עליך חלש עם כוחך, כי אם אתה משתמש כוחך נגדו חולשתו תנצח נגדך, ואת כוחך יעזור לך כלום. 
"מי נותן אהבה משגשגת בעוצמה; אבל הוא מי לוקח aught aeth לא כלום. 
"למה לאבד את כל כדי לזכות בעולם, השגת כלום? 
"אשר הוא לא הניח אוצר בשמים לאוצר שווה שנצברו של כדור הארץ חיפש את החושך. 
"בשבילו האור רחוק".

17 - המחזור החדש של האדם

הגיל הבא יראה התקדמות עתידית באבולוציה של האדם אל מטרתו של כל ידע וכל יכול.
האדם הופך להיות גבוה יותר עם כוח רב יותר כשהוא רוכש ידע. ב ידע לבד שקרים כוח. רק באמצעות ידע האדם יכול להיות יוצר עם אלוהים.
הידע ניתן להשיג על ידי האדם רק באמצעות מודעות של הרוח בתוכו. חוסר מודעות זו הוא הטרגדיה של הציוויליזציה של היום.
במאה האחרונה של ההתקדמות המדעית הגדולה ביותר בהיסטוריה של האדם, עמים גדולים של העולם הרגו, שדדו ושעבדו אנשים אחרים כדי לבנות אימפריות משלהם.
גם היום האדם הורג על ידי מיליונים, מתבטא הרג שלו כנדרש לשימור העצמי שלו. עכשיו הוא קוצר את זרע הזריעה שלו. מי שחי בחרב ימות בחרב.
איש אינו יכול לפגוע באדם אחר מבלי לגנות את עצמו לפגיעה גדולה יותר.
הפחד שולט בעולם של היום. בעוד הפחד הוא האהבה בעולם לא יכול להיות גם. אהבה לעולם לא תוכל לשלוט בעולם עד שהאדם יחדל לחיות בקיומה של חישה ומכיר את אור הרוח שבתוכו.
עידן חדש זה מביא את האדם צעד אחד קרוב יותר ליקום של ידע רב יותר באמצעות הבנה עמוקה יותר של היחס של האדם לאדם, ואל אלוהים.
כל מחזור שעבר בצמיחת האדם לעבר רמות גבוהות יותר הוקרן על ידי שליחים מעטים של השראה של האור אשר ידעו את אלוהים בעצמם.
שליחים חדשים השראה שיודעים אלוהים בעצמם יהיה גם לתת את האור למחזור החדש הזה.
ואלה השליחים המעטים של האור חייבים להתרבות לגיונות, שכן הצורך בהתעוררות רוחנית הוא גדול.
הסיבה השלמה של האדם להוויה היא בהדרגה לעבור מיליוני שנים של חישה פיזית לתוך המטרה הסופית של הידיעה הרוחנית. האדם הגיע עתה לנקודת מעבר בהתגלמותו, שם עליו להיות בעל הידע הזה. הוא יכול לרכוש את הידיעה רק באמצעות מודעות רבה יותר לאור העצמי האוניברסלי שמרכז אותו כאחד עם אלוהים.

Comments

Popular posts from this blog

Curacao UTS : The following were discussed: 1. Existing (older) telecommunications systems are copper based, but all new development is done with fiber optics. 2. Fiber optics are run to the curb in existing developed areas and run all the way to the home in new developments. 3. Fiber optics are installed underground simultaneously with electric. 4. UTS􀁰 concession mandates that they bring service to the home.

Do you like Chinese products? Why?