АНГЛІЙСЬКА: ПОВІДОМЛЕННЯ БОГОСЛОВНОГО ІЛІАДУ, Вальтером Расселом 26 лютого 2018 р


Послання Божественного Іліаду, WALTER RUSSEL

"Я - Світло; Я один AM. 
"Який ти такий?" Ти Світло Ти єдина з Мною. 
"Людина може пізнати мене, бажаючи пізнати Мене. 
"Знати Мене, щоб бути Мені". Тільки через Моє Світло може людина знати Я 
"Людина - це світло, коли він знає, що він Світло". 
"Людина - це Мене, коли він знає, що він є Я 
"Усі люди прийдуть до Мене своєчасно, але їхнє агонія чекає".

"Хто я?" 
"Що я?" 
"Чому я?" 
"Куди я зв'язаний?" 

"Що таке моє відношення до Всесвіту, до людини і до Бога?" 

"Що таке правда? Як я знаю Істину? " 

"Звідки прийду моя влада? Що є джерелом моєї влади? " 
"Як мені знайти баланс? У моїх стосунках з моїми товаришами, як я знаю, що баланс у нашому обміні, який збагатить його і мене? " 
"Незліченні релігійні вчення, і багато хто - заповіді добра, але добрість все ще закрита від моїх очей, як товстий туман, який приховує Твоє Світло, яке марно шукає. Я спотикаюсь у своїй темряві.Неврівноважений я падаю ". 
"Ти, невидимий, відірвеш від моїх очей осліплюючу завісу, яка приховує шлях до Світу Твого, щоб я знайшов дорогу до Тебе".

"Я - Єдине ціле, ВСІ. 
"Прославляй Мене, Той, Кого Я, бо Я все, і ніхто інший". "Я, безстатевий один, є єдність". 
"Який ти такий, що ти є мені; ти є цілим. 
"Слава Тобі Сам, бо ти робиш, що Ти прославляєш Мене". 
"Я, Єдине Ціле, Я знаю Розуму, я існую, щоб думати.
Все мислення - Світло Моє знання, але Моє мислення не Мене. 
"Я - Творець, створивши з Моїм мисленням. 
"З мого світла пізнання мої два світла мислення, народжені як сексуальні пара протилежностей для повторення, як сексуальні пара протилежностей. 
"Думати, це створити. Я створюю з Світом. Ніщо не є світлом. 
"Я думаю, ідея. Легко зареєстрована Моя ідея в двох сексуальних вогнях Моє мислення, і форма народжується в образі Моє мислення. 
"Форма не існує і не має Мої уявлення. Вони не існують, бо вони не Мене. Я єдиний існує; Я, ВСІ. 
"Я створюю своє зображення тіла з диханням моєї пульсуючої всесвіту Мене. "Моя всесвіт - це образ Моя; але Мій образ не Мене. 
"Все це Моє зображення, але вони не Мене, хоч Я в них, а вони в Мені".

"Все, що є, має все, що є. Всі речі є нерозривно об'єднаними ".

"Скажи ці слова словами про знання людини, бо, поправді кажу, я в усьому, без усього, і в усьому займаюсь, бо я всюди. 
"Все в усьому найвищому стані, бо всі речі проходять від розуму від Мене, і я є в усьому місті. 
"Всі в усьому світі все знають, тому що я в них, і я всезнаючий. Коли свідомість людини розповідає йому про мою присутність всередині і без нього, тоді він пізнає все, бо я знаю все, і я це. 
"Всі мислячі речі проявляють всю владу, коли свідомість усередині них визнає їх всемогутність. До цих пір все є нічим, крім речей, які не проявляють мене, але є порожніми смугами, на яких я можу писати Мої могутні думки для сліпих очей. 
"Бо я всемогутній. Я даю всю силу тому, хто просить, але ніхто не може попросити про Мене, який не знає Мене. Подивіться, що це добре знає людина, і виявляєш ти сам принцип сили у своїх творах. 
"Бо я кажу всім уявленим формам Моїм уявленням, що сила полягає в них, щоб проявити збалансоване Світло, яке центувало їх, зробивши Одне Світло таким, як два несбалансовані вогні, які обмінюються послідовно, але однаково. 
"(...) І знову я кажу, що всі речі, які людина має сенс, - це лише хвилі подвійного світла, які записують Моє електричне мислення у уявних формах Моє уявлення. 
"І також я кажу, що уявні форми Моє уявлення не мають Буття, бо я один є Буття".

"Один чоловік з усіх моїх творінь почав чути про Моє шепотіння. З моменту свого зачарування Мої маленькі голоси прошепотіли в Ньому, що Я - він і він Мені; але навіть тепер варварський чоловік на твоїй маленькому новому світі чутно, і робить кумирів, які він рятує перед Мною, бо він все ще є новим. Він все ще залишається в заваді його ранньому заварюванню. 
"Бо я кажу, що все, що випливало із Життя Мого, живе через Мене, що проходить через них, аж до найменшого з них; але я кажу, що, хоч Моє Світло безсмертної Житомирщини протікало через ці смертні символи Моє мислення, Він не торкнувся їх у своєму проході. 
"Коли вони пізнають Світло Мого в них, то вони будуть Мені та Я ними".

"Той, хто інтерпретує мій ритм у мистецтві, повинен пройти шлях у екстазі, не відвернутий відхиленнями, щоб він міг бачити Мене тільки і почути нічого, окрім мене. 
"Скажи людині ці слова: 
"Я джерело натхнення. Того, хто шукає натхнення через Мене, я кажу: навчившись міцно ходити мою дорогу в світлі, бо в темряві ти не можеш знайти собі дорогу до Мене. Шлях до Мене - це Світло, і через нього ти можеш добре побачити твій шлях до Мене. 
"Я душа мистецтва. Тобі, чия душа торкнеться моєї душі і відчує серцебиття його могутнього ритму, я кажу: якщо ти знаєш себе Світом, ти будеш знати Мене, як Світло. 
"Я - краса". У красу людина повинна народжувати нову. Через Красу треба знати, як людина захопленаЛюдина 
"Той, хто додасть екстазу своїм знанням, я кажу:" Шукайте Мене в Правді "; бо тільки в ритмі правди ти знайдеш екстаз. 
"Поправді кажу, творіння екстатичної людини - це Мої твори, бо вони збалансовані речі, і я балансую. 
"Той, хто створив би дисбаланс, я кажу: Нема правди існує в моєму домі. Я один тримаю баланс; і очі тих, хто бачить через Мене, недоторкані від усіх, крім балансу. 
"Бо я баланс". І я Енергія, і я відпочиваю. Я Світло Любові та Істини. На цьому фундаменті я заклав наріжний камінь Моєї всесвіту ".

"Всі знання існують. Всі знання приходять людині в його сезон. Космічні посланці періодично дають людині такі знання про Моєму космосі, як людина здатна зрозуміти, але те, що він може носити, схожий на перший з могутнього океану, бо людина тільки починає розуміти. 
"Коли людина знає Світло, то він не буде знати ніяких обмежень, але людина повинен знати Світло для себе, і ніхто не може бути тим, хто може це зробити, бо Світло знає Світло, і слова не повинні бути".

"Я світло, але Світло, яке є Мною, - це не відчуття світла почутної всесвіту Мого творіння. 
"Я, Творець, думаю". Я думаю, що в двох вогнях, простягнутих від Одного Світла Мене, ці два вогні не Мене, а також Моє, що думають про Мене. 
"Поправді кажу я: Я віддаю від Мене, і Я забираю; бо я - іміджера, який створює форми зображень, щоб розірвати їх, щоб будувати заново. 
"Я думаю, Розум, вічно думаючи про зміну образу мого незмінного себе. 
"Моє зображення постійно змінюється, коли змінюються два вогники мого мислення, через я, моє самоврядування, зміни немає. 
"Все змінюється, і їхні зміни змінюють зображення Мене, але вони не Мене".

"Людське почуття сприйняття його очі прив'язує його до ілюзії мого подвійного мислення, бо я будую ілюзію з моїм подвійним мисленням для його почуття. 
«Сприйняття бачення зв'язує людину з формами та речами, тоді як Розумне знання відкриває двері слави протилежним ниткам Світла, з яким я тчуть уявлення про Розуму у форми багатьох рухомих речей. 
"Поміркуючи, гідні ставки на найдальшій частині Моєї всесвіту Мене, і бачать всі форми, як Єдиний. 
"Бачачи очі, що люди бачать, людина бачить Світло як напружений матерії, але не вважає, що енергія матерії є Світлом Моє розділене мислення. З незримими очима духу людини він знає Світло Мене, Джерело, і знає, що він зв'язаний у Мене як один, а я в ньому. 
"Ось в Мені, твій Бог любові, єдиний, невіддільний".


"Ось в Мене Одне Світло, з якого два яскраві вогні з'являються як пара ритмічно мінливих протилежностей. Це Мої світлі посланці. Вони - Мої робітники, які будують Мої уявлені форми і віддають їх Мені позбавленим форми.

"(...) вони - це пульсуючий серцебиття мого тіла, створені вічно ернінгові цикли Моїх уявлень у формах речей.

"Ці два рівні половини одного. Вони ніколи не можуть стати такими. Вони назавжди обмінюються, щоб імітувати збалансовану єдність, яку вони ніколи не знаходять, бо вони ніколи не можуть бути жорсткими, крім двох.

"Від Мене одне світло поширюється, щоб дати форму моїм уявленням, і дати їм імпульсний потік, щоб імітувати вічне життя в них, що в Мені. Інший світло розчинився у формі і віддав його назад Мене, не оживив для воскресіння в Моєму відпочинку, щоб повторювати Мої уявлення.

"Тому ти кажеш, що життя вічне в людині через віки воскресіння Його в Мені". І скажеш і те, що воскресення Його є його, бо він один з Мені.

"(...) Таким чином, Моє уявне подвійне Світло Всесвіт народжується, розчиняється і перероджується;концентровані, гідно оцінені та знову зосереджені; інтегрований, роз'єднаний і реінтегрований назавжди і назавжди у Моєму уявному всесвіті уявного часу і простору.

"І ось, кожен з Моїх пар протилежних виразів Мого переродився через Мене як інший. Я знову кажу, що в Мені немає нічого, крім відродження. Немає смерті.

"(...) іди і скажи людині, що і життя, і смерть - це дзеркала один одного, які стають одне від одного, коли вони вічно переплітаються один до одного до своєї постійної опори у Моєму пізнанні, звідки і виникли, як кажуть, буття образні форми Моє мислення ".

"Бо я кажу, що той, хто почує, а земна глина в ньому, зв'язана землею, як глина його землі. 
"Клейові образи Моє уявлення, які не знають Мене в них, є лише мешканцями земної темряви. Людям, що відчувають, двері Мого Царства є самообмеженими в темряві, поки Світло Мені в ньому не відоме Він як Мене. 
"До цього він лише рухається глиною, проявляючи в ньому не Мене, коли відчуває нічого, крім того, що рухається з нього глини; не знаючи слави Свого Світла в Ньому. 
"Тому то, кажу тобі, ти підносиш себе за рамки твого чуття". Знай Мене, як опору твого мислення.Будь Моїм, як глибоко добре знаєш ти ".

"Джерело всього сущого полягає в усьому, зосереджуючи їх як" Відпочинок ", від яких рухається їх рух.Це також без всього, контролюючи їх рівновагу з усіма іншими речами. 
"Всесвіт Людини все ще складається з багатьох речей, багатьох окремих речей і сепарабельних. "Так, в Моїй зображеній всесвіті, яка відрізняється від Мене, а не сама по собі, нема єдиної речі. 
"Так, я керую Моє народжених речей з самого насіння відчутими ступками світлих розширень Моїх уявлень, поки вони самі не зможуть самі керуватися. Не навіть найменше з тих, які не прив'язані до Мене у світлі. 
"Зображення моїх уявлень, що ростуть від Землі, і тих, які вільно рухаються, все це зростає і просувається завдяки розширеному світлу Моє динамічне мислення, поки вони самі не можуть думати зі мною".

"Бо ось, сказав Вселенський, я в усьому, зосереджуючи їх; і я без всього контролюю їх ".

"Я, з людиною, створюю людину в моєму загальному образі". 
"Що я, людина є. 
"Я думаю, ідея; і форма Моєї ідеї з'являється у схемі Моє мислення ". 
"Я думаю, чоловік; і людина з'являється у схемі мого мислення. 
"Людина думає чоловіка; і людина з'являється в образі людського мислення. "Думка людини - це моє мислення. 
"Всі мислення думають про моє мислення. 
"Всі створені речі формуються за образом Моїх уявних уявлень, щоб проявити Моє уявне уявлення. 
"Всесвіт - це Моє зображення, створіння Моїх уявлень".

"Все відбувається і йде від мого розділеного мислення. 
"Все йде від самого серця Мене до Моєї зображення всесвіту; і коли вони зникнуть звідти, я поверну їх до самого серця Мене. 
"Знайте, що всі створені речі є воскреслими речами, знову виявляючи життя Мене через моє розділене мислення. 
"Людина ділить свій розум на проявлення Мене. 
"Тіло людини спить, щоб він прокинувся в Мені, щоб проявити Мене. 
"Тіло людини помирає, щоб воскреснути в Мені, щоб проявити Мене. 
"Тіло людини зникає, щоб вона знову з'явилася, щоб проявити Мене. 
"Людина, яка спить, або помирає або зникає, є лише образ людини, бо людина Свого не спише, ані не вмирає, ані зникає; бо Само собою людина є Мене. 
"Я знову кажу, що Я - Один, і в Мені є людина, коли він знає, що я".

"Я орієнтую рухливий вал Моєї всесвіту, але я не рухаюся, хоча його сила рухатись від Мене. 
"Я центрую системи вирощування та міняючою клітиною систем, що розвиваються, але я не міняю їх, навіть якщо їх зміна моделей випливає з мене. 
"Я центром живих істот, які проявляють Моє життя, але вони не живуть. Я живу один. 
"Зростаючі речі рухають речі в сенсі людини, хоча вони рухаються не в знанні людини. 
"Рухомі речі змінюють речі в сенсі людини, але вони змінюються не через знання людини. 
"Незважаючи на те, що швидко рухаються речі людської чутливості рухаються швидко, вони імітують решту, під час переміщення, з якої вони виникають у щось схоже".

"Без змін Моя гра творчості не могла бути відтворена, ані її актори. Ось, таким чином, зміна всесвіту Моє уявлення, здається, Всесвіту Моє мислення. 
"(...) І знову я кажу, що в Мені, незмінному Єдиному немає змін, тож у моїй мисленій всесвіті пари протилежних речей, які назавжди обмінюються, щоб імітувати Мою всесвіт змін, не відбувається. 
"Навіть, здавалося б, зміна моєї думки Всесвіту не є зміною, крім почуттів відчутних речей, які пов'язані з парами частин цілих. 
"Кожна пара пройшла шлях через зміну тиску електричного шляху. Кожен з'явився, потім зник, щоб знову з'явитися. 
"Навіть якщо почуття змінних почуттів змінюються у всьому, вони змінюються не на свідоме знання. 
"Чому ти повинен бути рабом до відчуття? Підніміться над чуттям. Будь ти мене, знаючи про тебе ".

"Тільки більше дивіться з зовнішніми очима, бо ти знаєш очі, щоб позбутися ілюзій чуття твого. 
"Протягом довгих Еонів людина ходила своєю землею очима зовнішнього бачення, даючи віру в цю землю відчуття свого тіла. У всьому новому Еоні він повинен пройти землю внутрішнього бачення і знати Людей, як це, а бачити це в Світі Мене та Світлі Його. 
"Бо я думаю, що земля, і земля з'явилася, зник і знову з'явився в збалансованому ритмі Моє мислення.Тому, я кажу, земна людина і людина - це лише Моє уявлення. Це не Мене, і це не він; ні навіть того, що йому здається. 
"І людина не буде більше розміщувати землю перед обличчям Моїм, набравши землю і не маючи нічогоЯ 
"Бо я терпеливий Бог. Я терпеливо чекаю пробудження людини. 
"Пробуджуюча людина це той, хто знає Світло Мого в Ньому. Людина може вибирати свої еони для його пробудження, але знає Мене, він повинен. До цього дня агонія несвідомого чоловіка повинна бути однією людиною. Його знання має бути його бажанням. 
"Знаючи людину, це екстатична космічна людина. Той, хто починає знати Мене в ньому - так, навіть той, хто підозрює Мене в ньому, має свою розгортання до космічної людини, що знає все ».

"Сьогодні я кажу ці слова для того, щоб зрозуміти людину нового циклу. 
"Люби один одного всіх людей; бо ви один в Мені. 
"Що так робите ви в одне в Мені, ви робите для всіх; бо всі в Мені один. 
"Люби свого брата, як самого себе". Служіть своєму братові перед собою. Підніміть брата свого, підніміть його на високі верхівки, бо твій брат тобі сам. 
"Бо, по правді кажу, любов до себе чи до народу, зближуй сусід з сусідом і народ проти нації.Самолюбні породи ненавидять і посіяли насіння у всіх вітрах, щоб подутити, де це буде. 
"Де скажеш: любов до ближнього до ближнього, і народ за націю, об'єднує всіх людей як одного". 
"Служіть спочатку своєму братові". Порань собі перше, ніж твій ближній. Не отримуйте нічого від нього, незбалансоване твоєю подачею. Захищай ти слабим силою твоїми, бо якщо ти будеш силою своєю проти нього, то слабкість його переможе над тобою, і сила твоя не допоможе тобі. 
"Той, хто дає любов процвітання потужно; але той, хто візьме на себе, здобув нічого. 
"Чому загубити всіх, щоб отримати світ, здобувши нічого? 
"Той, хто не склав скарб на небесах, щоб дорівнювати багатства землі, шукав темряви". 
"Для нього Світло далеко".

Comments

Popular posts from this blog

Curacao UTS : The following were discussed: 1. Existing (older) telecommunications systems are copper based, but all new development is done with fiber optics. 2. Fiber optics are run to the curb in existing developed areas and run all the way to the home in new developments. 3. Fiber optics are installed underground simultaneously with electric. 4. UTS􀁰 concession mandates that they bring service to the home.

Increasing Number Of Countries Banning & Dismantling Rothschild Central Banks