ЕНГЛЕСКИ: ПОРУКА РАЗНО ИЛИАДА, Валтер Русселл 26. фебруар 2018



Порука Божанске Илиаде, Би ВАЛТЕР РУССЕЛ

"Ја сам Светлост; Ја сам сам АМ. 
"Оно што сам ја сам. Ти си Светлост. Ти си Један са мном. 
"Човек ме може знати желећи да ме упозна. 
"Да ме знате јесте бити Ја. Само мој свет може човјека да зна Ја. 
"Човек је светлост када зна да је светлост. 
"Човјек је ја када зна да јесте Ја. 
"Сви људи долазе код мене у право време, али њихова је агонија чекања."

"Ко сам ја?" 
"Шта сам ја?" 
"Зашто сам?" 
"Кога ја везујем?" 

"Какав је мој однос према универзуму, човеку и Богу?" 

"Шта је истина? Како да знам истину? " 

"Одакле моја снага? Који је извор моје моћи? " 
"Како да нађем равнотежу? У мојим односима са мојим колегама, како да сазнам ту равнотежу у нашој размени која ће обогатити и њега и мене? " 
"Безброј су религиозна учења, а многи су заповести добробити, али доброта је и даље закривљена од мојих очију као густа магла која сакрије Твоју Светлост која тразе заувек. Ја се појављујем у његовој тами. Неуравнотежено падам. " 
"Не видиш Једног, сруши од мојих очију заслепљујуће вео које сакрива пут до Твоје Светлости, да ћу пронаћи свој пут до Тебе".

"Ја сам Једина Цела, АЛЛ. 
"Ослободите ме, Оног кога ја, јер сам СВИ, а ниједан други није. "Ја, без секса, сам Јединство. 
"Оно што сам ја си, јер си ти ја; ти си цела. 
"Ослободите се своје своје, тако да ме славите. 
"Ја, Једина цела, знам с умом да размишљам.
Све размишљање је светлост мога сазнања, али моје размишљање није ја. 
"Ја сам Креатор, стварајући са својим размишљањем. 
"Из мог Светлости знају да су моја два светла размишљања рођена као секси парови супротности за понављање као секси парови супротности. 
"Да размишљамо је да створимо. Ја креирам са Светлом. Ништа није светло. 
"Мислим да идеја. Светлост је регистровала моју идеју у две полне светлости мога размишљања, а облик је рођен у слици Мојог размишљања. 
"Форма нема постојање, нити има моје имагинације. Они не постоје, јер они нису Ја. Ја сам сам; Ја, АЛЛ. 
"Ја креирам своје тело са снимљеним дисањем Ми Пулсинг Универсе оф Ме. "Мој универзум је мој лик; али моја слика није Ја. 
"Све је моја слика, али нисам ја, иако сам у њима и они су у мени."

"Све што јесте, је од свега другог што јесте. Све ствари су несвакидашње уједињене. "

"Реци те ствари речима човјека, знајући, јер, заиста, кажем, ја сам у свему, без свега и укључен у све ствари, јер сам свуда. 
"Све је свеприсутно, јер се све ствари проширују од Ума од мене, и ја сам све присутан. 
"Све свеприсутне ствари су свезнајуће, јер сам у њима, а ја сам свезнајући. Кад му човекова свест речи о свом присуству у њему и без њега он ће тада знати све, јер знам све ствари, а ја сам он. 
"Све мислеће ствари показују сву моћ када је свест у њима препознала своју свемогућност. До тада, ствари су ничле, али ствари које се не манифестују, будући да су празни листови на којима да пишем Моје мисли за слепе очи. 
"Јер сам свемогући. Ја поклањам сву моћ ономе ко тражи, али нико не може тражити од Мене који није свестан Мене. Видите да то човек то добро зна и показати себи тај принцип моћи у својим радовима. 
"Јер кажем свим снимљеним облицима мог замишљања, та моћ лежи у њима да би показала уравнотежену Светлост која их је усредсредила, стварајући Једно Светло као две неуравнотежене светлости које се међусобно мењају једнако и једнако. 
"(...) и опет кажем да све ствари које човек осећају су само таласи двоструког светла који снимају Моје електрично размишљање у замишљеним облицима мог замишљања. 
"И такође кажем да замишљени облици Моје замишљености немају Бити, јер ја сам сам бити Бити."

"Човек сам од свих Мојих стварања ствари почело је да чује Моје шаптање. Од његовог почетка, у њему је шапутао још један мој мали глас, да сам ја он и ја ја; али чак и сада варварски човек на твом малом новом свету чује мудро и прави идоле које он чува пред Мном, јер је и даље нов. Још увек је у ферменту његовог раног пива. 
"Јер кажем, да су све ствари које потичу из Животом од мене имале Живот од мене, чак и најмање од њих; али, кажем, иако је Моја светлост бесмртног Жива пролазила кроз те смртне симболе мога размишљања, дотакла их је не у свом пролазу. 
"Кад ће у њима знати Светлост Мене, онда ће они и ја и ја они."

"Онај који би тумачио ритам Мене у уметности мора ходати својим путем у екстази, не преусмерен одступањима, да ће он само мене видети и чути ништа осим мене. 
"Реци човеку ове речи: 
"Ја сам извор инспирације. За онога који тражи инспирацију кроз мене, кажем: Научите да ходите мој пут снажно у Светлости, јер у мраку не можете пронаћи свој пут према мени. Пут према мени је светлост, а тиме и видиш пут свој пут до мене. 
"Ја сам душа уметности. Ономе чија душа би додирнула Моју душу и осјетила срце његовог снажног ритма, кажем: Све док се познајете као Светлост, да ли ћете ме препознати као Светлост. 
"Ја сам лепотица. У лепоти мора се човек родити новим. Кроз лепоту мора знати да човек постане екстатичан Човек. 
"Ономе који би додао екстазију његовом знању рекао:" Тражи ме у истини; јер само у ритму истине наћи ћеш екстазу. 
"Заиста, кажем, креације Ецстатиц Ман су Моје креације, јер су балансиране ствари, а равнотежа сам. 
"Ономе ко би створио неуравнотеженост кажем: Не-истина не постоји у мојој кући. Ја само држим равнотежу; а очи оних који виде кроз мене су имуни од свих, али равнотежа. 
"Јер сам Баланс. И ја сам Енергија, а ја сам Одмор. Ја сам Светлост Љубави и Истине. На тој темељи сам поставио камен темељац Мојог универзума. "

"Своје знање постоји. Своје знање долази човеку у својој сезони. Космички гласници повремено пружају човеку такво знање о Мојој космосу као што је човек у стању да схвати, али оно што он може да поднесе је као некаквог из могочног океана, јер човек тек почиње да схвата. 
"Кад човјек зна Светлост онда неће знати никаква ограничења, али човјек мора да зна Светлост за себе и нико не може бити ко може да прави речи о томе, јер Светлост зна светлост и не треба речи."

"Ја сам СВЕТЛА, али Светлост која је Ја није осетљива светлост осетљивог универзума мога стварања.
"Ја, Створитељ, мислим. Мислим да су се у два светла проширила из Једне светлости мене, али та два светла нису Ја, нити је мислио на мене. 
"Заиста, кажем, дајем од мене и ја узети; јер ја сам Имагинер који гради образац за обарање како би се поново градио. 
"Ја размишљам Ум, заувек размишљам о променљивој слици Моје непроменљиве јаза. 
"Мој имиџ се мијења увијек промјеном двије свјетиљке мог размишљања, кроз И, Моје Себе, не мијењају се. 
"Све се мења, и њихова промена стоје слике, али они нису Ја."

"Човеково гледање његових очију га везује за илузију мог двоструког размишљања, јер ја стварам илузију са својим двоструким размишљањем за његово осећање. 
"Сенсе-сееинг повезује човека са облицима и стварима, док Минд-кновинг отвара врата славе супротстављеним нитима Светлости, са којим ћу сву идеју о уму уплетати у облике многих покретних ствари. 
"Видјети пристојне стопе до најудаљенијих достигнућа мог Моја свемира, и види све облике као Један.
"Гледајући своје очи, човјек види Светлост као материју која је енергична, али не осећа да је енергија материје светлост подијељеног размишљања. Са људским невјероватним очима духа он познаје Светлост Мене, Извор и зна да је везан у Мени као Једном, а ја у њему. 
"Видите у Мене, твог Бога љубави, Јединице, нераздвојне".


"Видите у мени Једна светлост из које се појављују два светла која се појављују као парови ритмичког преклапања супротности. Ово су Моје светлосни гласници. То су Моји радници који граде своје образоване облике и враћају Ме без образаца.

"(...) они су пулсирајућа срчана срца мога тела, ствараће заувек хорни циклуса мог замишљања у облицима ствари.

"Два су једнака половина једне. Они никад не могу постати један. Оне заувек размјењују како би симулирале уравнотежено јединство које никада не пронађу јер никад не могу бити ништа, али два.

"Од мене једна светлост проширује се да дају форму својој имагинацији и дају им пулсе да би симулирали вечни живот у њима који је у мени. Друга светлост се раствара која се формира и вратила је мени не убрзана за васкрсавање у Мој мир да поновим Моју замисао.

"Реците, дакле, да је живот вечан у човеку кроз вечности његових васкрсења у Мени. А реци ти, такође, да је његово васкрсење његово, јер је он ЈЕДАН са мном.

"(...) тако је мој замишљен дуал лигхт универсе рођен, растворен и поново рођен; концентриран, пристојан и поново концентрисан; интегриран, дезинтегрисан и реинтегрисан заувек и заувек у Мој замишљен свемир замишљеног времена и простора.

"И, ево, сваки од мојих парова супротних израза Мене се преображава преко мене као другог. Поново кажем, у мени нема ничега, већ поновног рођења. Нема смрти.

"(...) иди и реци човеку да су и живот и смрт само огледала једни друге у њиховом вечном међусобном међусобном пролазу у њихову још увек окретање у Моје знање, од које су се обојица појавили како би рекли приказане облике мог размишљања. "

"Јер ја кажем да човјек који осети али глина земље у њему је везан за земљу као глинасту слику своје земље. 
"Глинене слике Моје замисли који не знају мене у њима, су само становници Земљине мраине. Да осећам човека врата мојег краљевства су сами забрањена тамом све док ми светлост у мени не познаје њега као ја. 
"До тада је само покретна глина, не показујући ме у њему док сам осјетио ниједну, али помјерајући глине од њега; не познајем славу Светлости у њему. 
"Због тога, кажем ти, увећај себе изван твоје сензације. Знаш ме као тачку твоје мисли. Буди тако дубоко добро од твојег знања. "

"Извор свих ствари је у свему, усредсређујући их на Одмора, одакле се њихово кретање пролеће.Такође је без свега, контролише равнотежу са свим осталим стварима. 
"Човеков универзум и даље се састоји од многих ствари, многих одвојених ствари и одвојених. "Да, не постоји ниједна ствар у Мојем свемиру који је поред мене, ни сам од себе. 
"Да, ја водим Моје рођене ствари из самог семена осетљивим газећим светлима проширења мог размишљања док се они не могу сами водити. Ни најмање од оних који нису везани за мене у Светлости. 
"Слике мојих имагинација које расте са Земље, а они који се слободно крећу, све те ствари расте и пролазе кроз проширену свјетлост мог динамичког размишљања све док они не могу сами да размишљају са мном."

"Јер, ево, рекао је Универзумски, ја сам у свим стварима усредсређујући их; и ја сам без свега што их контролишем. "

"Ја, са човеком, стварам човека у Мој универзални имиџ. 
"Ја сам, човјече. 
"Мислим да идеја; и облик моје идеје се појављује у образцу Моје мисли. " 
"Мислим да је човек; и човек се појављује у обрасцу мог размишљања. 
"Човек мисли човека; и човек се појављује на слици човековог размишљања. "Човеково размишљање је моје размишљање. 
"Све мислеће ствари мисле на моје размишљање. 
"Све стварање ствари се формирају на слици моје замишљене имагинације да испољавају Моју замишљену имагинацију. 
"Универзум је моја слика, створење мојих имагинација."

"Све ствари долазе и одлазе из Раздвојеног размишљања. 
"Све ствари иду из самог срца у мене у мој имиџ универзум; и када нестају оданде, ја их такође враћам у срце мене. 
"Знаш да све ствара ствари васкрснуте ствари, опет манифестујући живот мене кроз моје подељено размишљање. 
"Човек дели своје размишљање у манифестовању мене. 
"Човек човека спава, да се пробуди у мени, да ме манифестује. 
"Умрло је тело човека, да би могло бити васкрсло у Мени, да ме манифестује. 
"Тело човека нестаје, да се може поново појавити да би се манифестовао Мене. 
"Човек који спава или умре или нестаје је само човекова слика, јер Сопство човјека не спава, нити умире нити нестаје; за себе од човека је Ја. 
"Поново кажем да сам ја Један и човјек је Један у мени када зна да сам ја".

"Средим покретну осовину Мој универзум, али не померам се, иако се његова моћ помера из Мене. 
"Центрирам системе раста и мењам ћелије растућих система, али ипак не мењам, иако се њихови промјењиви узорци крећу од мене. 
"Средим животне ствари које показују Мој живот, али не живе. Ја само живим. 
"Узгајање ствари помиче ствари у човековом сензингу, иако се не померају у човековом знању. 
"Помицање ствари мења ствари у човековом сензингу, али се не мењају у човековом знању. 
"Иако се брзо крећу ствари човјечјег осећаја брзо крећу, они симулирају остало, док се крећу, одакле су се појавили у привидном покрету."

"Без промене Моје представе о стварању не могу се одиграти нити његови глумци. Ево, стога, мијењани универзум Моје замисли, наизглед универзум мога мишљења. 
"(...) и опет кажем да у мени нема промене, без измене, тако да, такође, нема промене у Мојој мисли универзума парова супротних ствари које заувек размјењују да симулирају Мој универзум промјена. 
"Чак и наизглед промена свјежине Ми тхоугхт није промјена, осим чула осјетених ствари које се везују за пар делова целина. 
"Сваки пар је пролазио кроз притиске за измјењивање свог електричног путовања. Сваки се појавио, затим нестао, да би се поново појавио. 
"Иако чула чулних ствари чине се променама у свим стварима, оне не мењају свесно знање. 
"Зашто си рођена да осјетиш? Устани изнад твоје сензације. Будите ми у свом знању. "

"Не видиш више само с вањским очима, јер си знао оеи да празне илузије о твојој сензацији. 
"Кроз дугачке Еоне човек је прошао своју земљу очима спољног гледања, дајући уверење овој земљи о његовом телесном осјећању. Током свог новог Еона он мора ходати земљом унутрашњег гледања и знати га као да га гледа у Светлост Ја и Светлости од њега. 
"Јер мислим да су се земља и земља појавили, нестали и поново појавили у балансираним ритмовима мог размишљања. Због тога, кажем, човекова земља и човјек су само замишљали. То није Ја, нити је он; нити је то онакав какав му се чини. 
"Нити ће човек више постављати земљу пре мене, постајући земља од ничег Ја. 
"Јер сам болесник Бог. Ја стрпљиво чекају човека који се пробудио. 
"Човек буђења је онај који зна у себи Његову Светлост. Човек може изабрати сопствене еоне за његово буђење, али зна ме да мора. До тог дана човекова незгода ће бити човек сам. Његово знање мора бити његова жеља. 
"Знајући човек је екстатични космички човек. Онај који је почео да ме познаје у њему - да, чак и онај ко ме сумња у њега, развија се за космичког човека свестраног. "

"Ове речи сада кажем за новог разумљивог човека његовог новог циклуса. 
"Волите једни друге све људе; јер сте један у Мени. 
"Шта год да радите ономе у мени које радите свима; јер су сви они у мени. 
"Волите свог брата као себе. Пружите брату свом пред сопственом душом. Подигните брата свог, подигните га до високих врхова, јер је твој брат твој. 
"Зато што верујем, кажем, љубав према себи или самој себи, окрену комшију против суседа и народа против нације. Сопствена љубав узгаја мржњу и сијева своје сјеме у свим вјетровима како би дувао гдје год хоће. 
"Гдје кажем ја, љубав према ближњем за суседом и народ за нацију, ујединити све људе као једно. 
"Прво служи свом брату. Прво повредите себе, а не сусед. Набавите га од њега небалансираним својим давањем. Заштитите сиромашне снаге твоје, јер ако користиш своју снагу против њега, његова слабост ће превладати над тобом, а твоја снага ће те искористити. 
"Онај ко даје љубави просперио је моћно; али онај ко узима њу, није стигао. 
"Зашто изгубити све да стекне свет, стичући ниста? 
"Онај који није положио благо на небесима за једнако благо стечено на земљи тражио је мрак. 
"За њега је светлост далеко."

Comments

Popular posts from this blog

Curacao UTS : The following were discussed: 1. Existing (older) telecommunications systems are copper based, but all new development is done with fiber optics. 2. Fiber optics are run to the curb in existing developed areas and run all the way to the home in new developments. 3. Fiber optics are installed underground simultaneously with electric. 4. UTS􀁰 concession mandates that they bring service to the home.

Increasing Number Of Countries Banning & Dismantling Rothschild Central Banks