הודעת השליחים, מאת וולטר ראסל 26 בפברואר 2018




המסר של האיליאדה האלוהית, מאת וולטר ראסל

"אני האור; אני לבד. 
"מה אני. אתה האור. אתה אחד איתי. 
"האדם מכיר אותי על ידי רצון להכיר אותי. 
"כדי לדעת אותי הוא להיות אני. דרך האור שלי לבד האדם יכול לדעת לִי. 
"האדם הוא קל כאשר הוא יודע שהוא אור. 
"האיש הוא אני כשהוא יודע שהוא לִי. 
"כל הגברים יבואו אלי בזמן, אבל שלהם הוא סבל של מחכה."

"מי אני?" 
"מה אני?" 
"למה אני?" 
"איפה אני קשור?" 

"מה הקשר שלי ליקום, לאדם ולאלוהים?" 

"מה האמת? איך אוכל לדעת את האמת? " 

"מתי בא כוחי? מהו מקור הכוח שלי? " 
"איך אני יכול למצוא איזון? במגעתי עם אחי, איך אני יכול לדעת את האיזון במחלף שלנו, שיעשיר אותו ואת אותי? " 
"אין ספור התורות הדתיות, ורבות מהן המצוות לטוב, אבל הטוב עדיין מוסווה מעיני כמו ערפל סמיך שמסתיר את אורך אשר מחפש לשווא. אני מעידה בחושך. לא מאוזן אני נופל ". 
"הו אתה לא נראה אחד, דמעה מעיני את המסך המסנוור אשר מסתיר את הנתיב אל האור שלך, כי אני עלול למצוא את הדרך אלייך."

"אני שלמה, הכל. 
"להלל אותי, את מי אני, כי אני כל, ולא אחר. "אני, האחד חסר המין, הוא אחדות. 
"מה אני אתה, כי אתה לי; אתה כולו. 
"להלל את עצמך על כך כל כך אתה מאדיר אותי. 
"אני, אחד שלם, אני יודע המוח אני חושב לחשוב.
כל החשיבה היא האור של ידיעה שלי אבל החשיבה שלי היא לא אני. 
"אני בורא, יוצר עם החשיבה שלי. 
"מתוך האור שלי של הידיעה הם שני אורות החשיבה שלי שנולדו כזוגות מנוגדים של היפוכות לחזרה כמו זוגות מנוגדים של סקס. 
"לחשוב הוא ליצור. אני יוצר עם אור. אין דבר שאינו אור. 
"אני חושבת שזה רעיון. אור רשום הרעיון שלי בשני האורות המיניים של החשיבה שלי, ואת הטופס נולד בתמונה של החשיבה שלי. 
"טופס לא יהוה קיום, וגם לא הדמיונות שלי. אלה לא קיימים, כי הם לא אני. אני לבד; אני, כולם. 
"אני יוצר את הגוף הדמיה שלי עם הנשימה של היקום שלי פועם שלי. "היקום שלי הוא הדימוי שלי; אבל התמונה שלי היא לא אני. 
"כל הדברים הם הדימוי שלי, אבל הם לא אני, למרות שאני בהם והם בתוכי."

"כל מה שיש, הוא של כל דבר אחר. כל הדברים מאוחדים באינסוף. "

"אתה אומר את הדברים האלה של ידיעת האדם, שכן, אני אומר אני, אני בתוך כל הדברים, ללא כל הדברים, מעורב בכל הדברים, כי אני בכל מקום. 
"כל הדברים הם בכל מקום, על כל הדברים להרחיב מ Minds אותי, ואני בכל מקום. 
"כל הדברים הלא מוכרים הם כל-יודע, כי אני בתוכם, ואני יודע הכל. כאשר התודעה של האדם מספרת לו על נוכחותי בתוך ו בלעדיו הוא יידע את כל הדברים, כי אני יודע את כל הדברים, והוא הוא. 
"כל הדברים חושבים כל כוח כאשר התודעה בתוכם זיהה את יכולתם. עד אז הדברים אינם אלא דברים, אינם מפגינים אותי, אלא רק לוחות ריקים שעליהם לכתוב את מחשבותי האדירות על עיניים עיוורות. 
"כי אני כל יכול. אני נותן לו את כל הכוח לשאול, אבל אף אחד לא יכול לשאול אותי מי לא מודע לי. אתה רואה את זה כי האדם יודע היטב את זה, ואת המניפסט את עצמך כי העיקרון של כוח ביצירות שלהם. 
"כשאני אומר לכל הצורות המצויות של הדמיון שלי, הכוח הזה מונח בתוכו כדי להפגין את האור המאוזן שמרכז אותם, בכך שהוא הופך את האור היחיד לשני אורות לא מאוזנים המתחלפים ברצף, אבל באותה מידה. 
"(...) ושוב אני אומר שכל הדברים שחשים האדם הם רק גלים של אור כפול, אשר מתעדים את החשיבה החשמלית שלי בצורות הדמיוניות של דמיוני. 
"וגם אני אומר שלצורות הדמיוניות של הדמיון שלי אין שום ישות, כי אני לבד".

"האדם לבדו של כל הדברים שלי היצור התחיל לשמוע את הלחש שלי. מאז תחילתו הקול הקטן שלי עדיין לוחש בתוכו שאני הוא והוא הוא; אבל גם עכשיו איש ברברי על העולם החדש הקטן שלך לשמוע בעוז, ולעשות אלילים שהוא אוצרות לפני, כי הוא עדיין חדש. הוא עדיין תוסס בהתבגרותו המוקדמת. 
"כי אני אומר, כי כל הדברים אשר זרמו החיים של החיים שלי יש לי חיים זורמים דרכם, אפילו לכל הפחות אלה; אבל, אני אומר, שלמרות שאור חיי האלמוות זרם דרך הסמלים התמותה של חשיבתי, הוא נגע בהם לא בעולמו. 
"כאשר הם ידעו את האור אותי בהם, אז הם יהיו אני ואני אותם."

"מי שיפרש את הקצב של אותי באמנות חייב ללכת את דרכו באקסטזה, ללא סטייה על ידי סטיות, כי הוא עשוי לראות אותי רק לשמוע כלום אבל אני. 
"תגיד את המילים האלה: 
"אני מקור ההשראה. לו המבקש השראה דרכי, אני אומר: למד לך ללכת דרכי חזק באור, כי בחושך אתה canst לא למצוא את הדרך שלך אלי. הדרך לי היא אור, ועל ידי זה אתה יכול לראות את הדרך שלך אלי. 
"אני נשמה של אמנות. לו, אשר נשמתו היתה נוגעת בנשמתי, ומרגישה את פעימת לב מקצב האדיר שלה, אני אומרת: עד כמה שאתה יודע את עצמך כמו אור, אתה מכיר אותי כמו אור. 
"אני יופי. ביופי חייב האדם להיוולד חדש. דרך היופי חייב לדעת אדם להיות אקסטטי איש. 
"לו שיוסיף אקסטזה לידיעתו אני אומר: לחפש אותי האמת; כי רק בקצב האמת תמצא אקסטזה. 
"אני אומר, היצירות של האדם האקסטטי הן היצירות שלי, כי הם דברים מאוזנים, ואני איזון. 
"לו שייצור חוסר איזון אני אומר: לא אמת קיימת לא בבית שלי. אני לבד להחזיק איזון; ואת העיניים של אלה שרואים דרכי הם חסינים מכל אבל איזון. 
"כי אני איזון. ואני אנרגיה, ואני מנוחה. אני אור האהבה והאמת. על יסוד זה הנחתי את אבן הפינה של היקום שלי. "

"כל הידע קיים. כל הידע בא לאדם בעונה שלו. שליחים קוסמיים מעת לעת נותנים לאדם את הידע הזה על היקום שלי, כפי שהאדם מסוגל להבין, אבל את מה שהוא יכול לשאת הוא כמו אל האצבע מתוך האוקיינוס ​​האדיר, כי האדם הוא רק מתחיל להבין. 
"כאשר האדם יודע אור אז הוא לא יודע שום מגבלות, אבל האדם צריך לדעת את האור לעצמו ואף אחד לא יכול להיות מי יכול לעשות מילים של זה, אור יודע אור ואין צורך מילים."

"אני אור, אבל האור אשר אני הוא לא האור החושני של היקום החושים של הבריאה שלי. 
"אני, הבורא, חושב. אני חושב בשני אורות המורחבת מן האור היחיד אותי, אבל אלה שני האורות הם לא אני, וגם לא חושב לי. 
"אני אומר, אני נותן ממני ואני לוקח; כי אני Imaginer אשר בונה צורות תמונה כדי לקרוע כדי לבנות מחדש. 
"אני חושבת על המוח, חושבת לנצח על הדימוי המשתנה של עצמי הבלתי משתנה. 
"הדימוי שלי משתנה פעם עם שינוי של שני האורות של החשיבה שלי, דרך אני, עצמי, לשנות לא. 
"כל הדברים משתנים, ואת התמונות שלהם משתנים עדיין אותי, אבל הם לא אני."

"ראייתו של האדם בעיניו מחייבת אותו לאשליה של" החשיבה הכפולה שלי ", שכן אני בונה אשליה עם החשיבה הכפולה שלי על חוש הראייה שלו. 
"ראייה חכמה מחברת את האדם לצורות ולדברים, בעוד שידע-דעת פותח דלתות של תהילה על חוטי האור המנוגדים, שבהם אני מארגנת את כל המחשבות של המוח לתוך צורות של דברים מרגשים רבים. 
"אכפת לראות שיעורי הגון אל הרחוק ביותר של היקום שלי, ורואה את כל צורות כמו אחד. 
"בעיניו רואה האדם רואה אור כחומר אנרגיה, אבל הוא לא מרגיש כי האנרגיה של החומר הוא האור של המחשבה שלי מחולק. בעיניו הרוחניות של האדם, הוא מכיר את האור שלי, את המקור, ויודע שהוא כבול בי כאדם, ואני בתוכו. 
"הנה בי אלוהים האהבה שלך, אחד, בלתי נפרד".


"הנה בי האור היחיד שממנו נראה שני אורות מופיעים כמו זוגות של ניגודים ניגודים קצבי. אלה שלי שליחים אור. הם העובדים שלי אשר בונה צורות שלי הדמיה ולתת להם בחזרה ללא טופס.

"(...) הם פעימות הלב הפועמות של גופי, יצרני מחזורי האימה לנצח של דמיוני בצורות של דברים.

"השניים הם שווים שווים של אחד. הם אף פעם לא יכולים להיות אחד. הם מחליפים לנצח כדי לדמות אחדות מאוזנת שהם אף פעם לא מוצאים כי הם אף פעם לא יכול להיות aught אבל שניים.

"ממני אור אחד להרחיב כדי לתת צורה לדמיון שלי, ולתת להם הדופק לנצח לדמות חיי נצח בהם אשר בתוכי. האור השני התמוסס בצורה זו ולתת אותו בחזרה לא מיהר תחיית המתים בשאר שלי לחזור על הדמיון שלי.

"אם כן, אתה אומר שהחיים הם נצחיים באדם דרך נצחיות של תחייתו בתוכי. ותאמר גם שתחייתו היא שלו, כי הוא אחד אתי.

"(...) כך הוא היקום האור הדמיוני שלי נולד, מומס מחדש; מרוכזת, הגון מדורגת ריכוז מחדש; משולבת, מתפוררת ומתחדשת לעד ולתמיד ביקומי המדומה של הזמן והמרחב הדמיוניים.

"והנה, כל זוג שלי של ביטויים מנוגדים ממני מחדש מחדש אותי כמו השני. שוב אני אומר, אין שום דבר אבל לידה מחדש בי. אין מוות.

"(...) לך ואומר לאדם כי החיים והמוות הם רק מראות של כל אחד אחר אשר הופכים זה לזה שלהם לנצח עובר אחד את השני על נקודת המשען שלהם עדיין בידיעה שלי, שממנו שניהם צץ לתוך לכאורה להירשם הצורות החזותיות של החשיבה שלי ".

"כי אני אומר שהאדם החושש, אבל חימר האדמה בתוכו, כבול לכדור הארץ כתמונת חימר של כדור הארץ שלו. 
"דימויי חרס של דמיוני, מי יודע לא אני בהם, הם רק שוכני החושך של האדמה. כדי לחוש את האדם הדלתות של הממלכה שלי הם חסומים על ידי החושך עד אור אותי בו ידוע על ידי אותו כמוני. 
"עד אז הוא רק מזיז חומר, לא מפגין אותי בו בזמן שהוא חש בחסרון, בלי לדעת את תהילת האור שלי בתוכו. 
"לכן, אני אומר לך, לרומם את עצמך מעבר לחישה שלך. דע אותי כמו נקודת המשען של חשיבה שלך. להיות לי טוב כמו של הידיעה שלך. "

"המקור של כל הדברים הוא בתוך כל הדברים, ומרכז אותם כמו מנוחה, שממנו התנועה שלהם באביב. זה גם בלי כל הדברים, שליטה על האיזון שלהם עם כל הדברים האחרים. 
"היקום של האדם הוא עדיין מורכב הרבה דברים, דברים נפרדים רבים, וניתן להפריד. "כן, אין דבר אחד בעולם היקום שלי, שהוא חוץ ממני, וגם לא לבד. 
"כן, אני מדריך את הדברים שלי נולד מזרע מאוד על ידי חישוקים חשים של הרחבות האור של החשיבה שלי עד שהם עצמם יכולים להדריך את עצמם. אפילו לא המעט מבין אלה שאינם קשורים אלי באור. 
"תמונות של הדמיונות שלי שצומחים מכדור הארץ, ואלה הנעים בחופשיות, כל הדברים האלה גדלים ועוברים דרך האור המורחב של החשיבה הדינאמית שלי עד שהם עצמם יכולים לחשוב איתי".

"הנה, אמר אוניברסלי, אני בתוך כל הדברים מרוכז אותם; ואני ללא כל הדברים השולטים בהם ".

"אני, עם האדם, יוצר אדם בצלם האוניברסלי שלי. 
"מה שאני, האדם. 
"אני חושבת שזה רעיון; וצורת הרעיון שלי מופיעה בתבנית החשיבה שלי ". 
"אני חושב שהאדם; והאדם מופיע בתבנית החשיבה שלי. 
"האדם חושב על האדם; והאדם מופיע בדמות מחשבת האדם. "המחשבה של האדם היא המחשבה שלי. 
"כל מחשבה חושבת על החשיבה שלי. 
"כל יצירת דברים נוצרת בדימוי של דמיונות המחשבה שלי כדי להפגין את דמיוני המחשבה. 
"היקום הוא הדימוי שלי, יצור דמיוני".

"כל הדברים באים והולכים מחשיבה מפולגת שלי. 
"כל הדברים הולכים מלב לי מאוד לתוך היקום שלי צילמו; וכשהם נעלמים משם אני גם מחזיר אותם ללב שלי. 
"דע לך כי כל יצירת דברים קמים לתחייה דברים, שוב מפגין את החיים שלי דרך החשיבה שלי מחולק. 
"האדם מחלק את חשיבתו בגילויי. 
"הגוף של האדם ישן, כי הוא עשוי להתעורר בתוכי, כדי להפגין אותי. 
"גופו של האדם מת, כי הוא עשוי לקום לתחייה בי, כדי להפגין אותי. 
"הגוף של האדם נעלם, כי זה עשוי להופיע מחדש כדי להפגין אותי. 
"האדם שישן או מת או נעלם הוא רק דמות האדם, על עצמי של האדם לא ישן, לא מת, ולא נעלם; עבור עצמי של האדם הוא אותי. 
"שוב אני אומר שאני אחד, והאדם הוא אחד בתוכי כאשר הוא יודע שאני הוא."

"אני מרכז את הפיר הנע של היקום שלי, אבל אני לא זז, אם כי כוחו לזוז באביב ממני. 
"אני מרכז מערכות ההולכות וגדלות, ומשנה תאים של מערכות ההולכות וגדלות, אבל אני לא משנה, למרות שהדפוסים המשתנים שלהן נובעים ממני. 
"אני מרכז את החיים המביאים לידי ביטוי את חיי, אך הם אינם חיים. אני לבד. 
"דברים הולכים וגדלים מניעים דברים בחוש האדם, אם כי הם אינם נעים בידיעת האדם. 
"דברים נעים משנים דברים בחוש האדם, אך הם משתנים לא בידיעת האדם. 
"למרות שדברים מהירים במהירות של תנועת החישה של האדם מהר, הם מדמים את השאר, תוך כדי תנועה, שממנו הם זינקו לתנועה נראית".

"ללא שינוי מחזה הבריאה שלי לא ניתן לשחק, ולא השחקנים שלה להיות. הנה, אפוא, היקום המשתנה של דמיוני, היקום הנראה של חשיבתי. 
"(...) ושוב אני אומר כי אין שינוי בי, ללא שינוי, כך, גם, אין שינוי בעולם היקום שלי של זוגות של דברים מנוגדים אשר לנצח להחליף להחליף את היקום שלי של שינוי. 
"אפילו השינוי המסתמן של היקום המחשבה שלי אינו משתנה אלא לחושים של דברים חשים המחוברים לזוגות של חלקים. 
"כל זוג עבר את דרכו בין הלחצים המשתנים של המסע החשמלי שלו. כל אחד מהם הופיע, ואז נעלם, כדי להופיע שוב. 
"אף שחושים של דברים חשים חשים משתנים בכל הדברים, הם אינם משתנים לידיעה מודעת. 
"מדוע אתה צריך לחוש? התרוממו מעל חושיכם. להיות לי בידיעה שלך. "

"לא תראה יותר עם העיניים החיצוניות לבד כי אתה יודע עיניים כדי לבטל את האשליות של החישה שלך. 
"במשך כל העידנים הארוכים האיש הלך את כדור הארץ שלו בעיניים של ראייה חיצונית, נותן אמונה לאותו כדור של חישת גופו.במשך כל עידניו החדשים הוא חייב ללכת על כדור הארץ של ראייה פנימית ולדעת גברים זה כמו אבל חזון זה באור אותי ואת האור של אותו. 
"כשאני חושב כדור הארץ, והארץ הופיע, נעלם והופיע שוב במקצבים מאוזנים של המחשבה שלי. לכן, אני אומר, כדור הארץ של האדם והאדם הם רק הדמיון שלי. זה לא אני, וגם הוא לא; וגם לא זה מה שזה נראה לו. 
"ולא יהיה אדם יותר מקום כדור הארץ לפניי, להשיג aught של כדור הארץ ושווא לִי. 
"כי אני אלוהים חולה. אני ממתין בסבלנות לאדם מתעורר. 
"האדם המתעורר הוא זה שיודע את האור שבי בתוכו. אדם יכול לבחור את עידנים שלו עבור ההתעוררות שלו, אבל יודע מי הוא חייב.עד אותו יום ייסורי האדם של היכרות יהיו האדם בלבד. הידע שלו חייב להיות הרצון שלו. 
"הידיעה היא אדם קוסמי נלהב. הוא אשר מתחיל להכיר אותי בו, כן, אפילו מי שחושד בי בו יש את ההתגלמות שלו לאדם קוסמי של כל ידע. "

"המילים האלה אני אומר עכשיו על האדם החדש מבין את המחזור החדש שלו. 
"אהבו אחד את השני כל הגברים. כי אתם אחד בתוכי. 
"מה כל כך אי פעם לעשות אחד בי אני עושה לכל; כי כל אחד בתוכי. 
"אהבת את אחיך כמוך. לשרת את אחיך לפני עצמך. הרם את אחיך הגבוה, הרם אותו לפסגות גבוהות, כי אחיך הוא עצמך. 
"למען האמת, אני אומר, אהבת העצמי, או האומה של עצמי, להפוך את השכן נגד השכן, ואת האומה נגד האומה. האהבה העצמית מייצרת שנאה וזרעת את זרעיה בכל הרוחות כדי לנשוף היכן שהיא תהיה. 
"היכן שאמרת אני, אהבת השכן לשכן, ואומה לאומה, לאחד את כל הגברים כאחד. 
"שלח את אחיך הראשון. כואב את עצמך במקום את השכן שלך. ללא שם: להרוויח ממנו לא מאוזן על ידי נתינה שלך. להגן עליך חלש עם כוחך, כי אם אתה משתמש כוחך נגדו חולשתו תנצח נגדך, ואת כוחך יעזור לך כלום. 
"מי שנותן אהבה שגשג בעוצמה; אבל הוא שלקח אואט לא זכה לשום דבר. 
"למה לאבד את כל כדי לזכות בעולם, השגת כלום? 
"אשר הוא לא הניח אוצר בשמים לאוצר שווה שנצברו של כדור הארץ חיפש את החושך. 
"בשבילו האור רחוק".

Comments

Popular posts from this blog

Curacao UTS : The following were discussed: 1. Existing (older) telecommunications systems are copper based, but all new development is done with fiber optics. 2. Fiber optics are run to the curb in existing developed areas and run all the way to the home in new developments. 3. Fiber optics are installed underground simultaneously with electric. 4. UTS􀁰 concession mandates that they bring service to the home.

Do you like Chinese products? Why?