NORSK: MELDINGEN AV DEN DIVINE ILIAD, Av Walter Russell 26. februar 2018




Melding om den guddommelige Iliad, av Walter RUSSEL

"Jeg er Lyset; Jeg er alene AM. 
"Hva er du, du er?" Du er Lyset. Du er en med meg. 
«Mannen kan kjenne meg ved å ønske å kjenne Meg. 
"Å kjenne meg, er å være meg. Gjennom Mitt Lys kan man bare vite Meg. 
"Mann er Lys når han vet at han er Lys. 
"Menn er meg når han vet at han er Meg. 
"Alle menn vil komme til meg i rett tid, men deres er den venter på å vente."

"Hvem er jeg?" 
"Hva er jeg?" 
"Hvorfor er jeg?" 
"Hvor er jeg bundet?" 

"Hva er mitt forhold til universet, til mennesket og til Gud?" 

"Hva er sannhet? Hvordan skal jeg vite sannhet? " 

"Hvor kommer min makt? Hva er kilden til min makt? " 
"Hvordan skal jeg finne balanse? I min sammenheng med mine medmennesker, hvordan skal jeg vite den balansen i vårt utveksling som vil berike både han og meg? " 
"Uteløse er de religiøse læresetningene, og mange er budene til godhet, men godhet er fremdeles slukket av mine øyne som en tykk tåke som skjuler ditt Lys som forgjeves søker. Jeg snubler i sitt mørke. Ubalansert jeg faller. "
"Du er usynlig, rive av øynene mine det blendende slør som skjuler veien til ditt lys, så jeg kan finne veien til deg."

"Jeg er den hele, det hele. 
«Forher meg du, den jeg er, for jeg er ALL, og ingen andre er. "Jeg, den sexløse, er Enhet. 
"Hva er du, for du er Meg; du er den Hele. 
«Forher deg ditt selv, for du gjør det herliggjort meg. 
"Jeg, den Hele, er å vite at jeg eksisterer for å tenke.
All tenkning er lys av min kunnskap, men min tenkning er ikke meg. 
"Jeg er Skaper, skaper med min tenkning. 
"Ut av mitt vitnesbyrd er mine to tenningsløsninger født som kjønnsfulle par motsetninger for gjentagelse som seksuelle motparter. 
"Å tenke er å skape. Jeg lager med lys. Ingenting er som ikke er Lys. 
"Jeg tror ideen. Lysregistrert Min idé i de to kjønnslysene i min tenkning og form er født i bildet av min tenkning. 
"Skjemaet har ingen eksistens, og heller ikke Mine fantasier. Disse eksisterer ikke, for de er ikke Meg. Jeg eksisterer alene; Jeg, ALLE. 
"Jeg lager min bildebehandlede kropp med å puste My Pulsing Universe of Me. "Mitt univers er mitt bilde; men mitt bilde er ikke meg. 
"Alt er mitt bilde, men de er ikke meg, selv om jeg er i dem og de i meg."

"Alt som er, er av alt annet som er. Alle ting er uoppløselig forenet. "

"Si disse ting i ord av menneskets kjennskap, for sannelig sier jeg at jeg er i alle ting, uten alle ting og involvert i alle ting, for jeg er overalt. 
"Alle ting er allestedsnærværende, for alt går ut fra sinnet til meg, og jeg er allestedsnærværende. 
"Alle allestedsnærværende ting er allvitende, for jeg er innenfor dem, og jeg er allvitende. Når menneskets bevissthet forteller ham om Min tilstedeværelse innenfor og uten ham, vil han da kjenne alle ting, for jeg vet alt, og jeg er han. 
"Alle tenkende ting manifesterer all makt når bevisstheten i dem anerkjente deres allmektighet. Inntil da er ting ikke noe, men ting som ikke manifesterer meg, er bare tomme skifer som skal skrive Mine mektige tanker for blinde øyne. 
"For jeg er allmektig. Jeg gir all makt til ham som spør, men ingen kan spørre om meg som ikke er klar over meg. Se til den mannen, vet det, og manifester deg selv dette maktprinsippet i sine egne gjerninger. 
"For jeg sier til alle de bildede bildene av Min forestilling, ligger den kraften i dem for å manifestere det balansert Lys som sentrert dem, ved å gjøre det ene lyset til å virke som to ubalanserte lys som veksler i rekkefølge, men likevel. 
"(...) Og igjen sier jeg at alt som menneskefornemmelsen er, er bølger av dobbeltlys som registrerer Min elektriske tenkning i de forestillede formene til Min forestilling. 
"Og jeg sier også at de forestillte formene av Min forestilling ikke har noe, for jeg er alene."

"Menn alene av alle mine skaper ting har begynt å høre min hvisking. Siden begynnelsen har min lille stemme, hvisket, hvisket i ham, at jeg er han og han Meg; Men selv nå barbarisk mann i din lille nye verden hører dully og gjør avguder som han skatter for meg, for han er fortsatt ny. Han er fortsatt men i gjæringen av hans tidlige brygging. 
"For jeg sier at alt som strømmer fra livet av meg, har livet av meg som strømmer gjennom dem, til de minste av disse; men jeg sier at selv om mitt lys av det udødelige liv strømmet gjennom de dødelige symbolene i min tenkning, berørte de dem ikke i dens forbigående. 
"Når de skal kjenne lyset av meg i dem, da skal de være meg og jeg dem."

«Den som vil tolke min rytme i kunsten, må gå sin vei i ekstase, undiverted by deviations, at han bare ser Meg og hører ingenting, men Meg. 
"Si at du skal bemanne disse ordene: 
"Jeg er inspirasjonskilden. Til den som søker inspirasjon gjennom meg, sier jeg: Lær du å gå min vei sterkt i lyset, for i mørket kan du ikke finne veien til Meg. Veien til Meg er Lys, og ved det kan du vel se din vei til Meg. 
"Jeg er kunstens sjel. Til ham hvis sjel ville røre Min sjel og føle hjerteslaget i sin mektige rytme, sier jeg: For så vidt du kjenner deg som Lys, skal du kjenne Meg som lys. 
"Jeg er skjønnhet. I skjønnhet må mennesket bli født en ny. Gjennom skjønnhet må man vite at man blir ekstatisk Mann. 
"Til ham som vil legge ecstasy til hans vite, sier jeg: Søk meg i sannheten; For bare i sannhetens rytme skal du finne ekstase. 
"Sannelig sier jeg, kreasjoner av ekstatisk mann er mine kreasjoner, for de er balansert ting, og jeg er balanse. 
"Til ham som ville skape ubalanse sier jeg: Un-sannhet eksisterer ikke i mitt hus. Jeg holder alene balanse; og øynene til dem som ser gjennom meg, er immune mot alt annet enn balanse. 
"For jeg er balanse. Og jeg er energi, og jeg er hvile. Jeg er Lyset av kjærlighet og sannhet. Ved det grunnlaget har jeg lagt hjørnesteinen i Mitt univers. "

"All kunnskap eksisterer. All kunnskap kommer til mann i sin sesong. Kosmiske budbringere gir jevnlig mennesket slik kunnskap om Min kosmos som mennesket er i stand til å forstå, men det som han kan bære, er som en timbleful ut av det mektige havet, for mennesket er bare begynt å forstå. 
"Når mennesket kjenner Lys, da vil han ikke vite noen begrensninger, men mennesket må kjenne Lyset for seg selv, og ingen kan være hvem som kan lage ord av det, for lyset vet lys og det trenger ikke ord."

"Jeg er LYS, men lyset som er meg, er ikke det senserte lyset av det oppfattede universet i min skaperverk. 
"Jeg, Skaperen, tenker. Jeg tror i to lys forlenget fra det ene lyset av meg, men de to lysene er ikke meg, og det er heller ikke meg som tenker meg. 
"Sannelig sier jeg, jeg gir av meg og jeg tar bort; for jeg er Imaginer som bygger bildeskjemaer for å rive fra hverandre for å bygge på nytt. 
"Jeg tenker Mind, for alltid tenker på det skiftende bildet av mitt uforanderlige selvtillit. 
"Mitt bilde endres noensinne med forandringen av de to lysene i min tenkning, gjennom jeg, mitt selv, forandrer ikke. 
"Alle ting forandrer seg, og de skifter stillbilder meg, men de er ikke Meg."

«Menneskefornemmelsen med øynene binder ham til illusjonen om min dobbelte tenkning, for jeg, men bygger illusjon med min dobbelte tenkning for sin følelse. 
"Sense-seeing binder mann til former og ting, mens Mind-Knowing åpner dørene til ære for de motsatte lysstrengene som jeg vever all tankegang om, i form av mange bevegelige ting. 
"Å tenke på anstendig priser til de ytterste rekkevidder av mitt univers av meg, og ser alle former som en. 
«Med sine synlige øyne ser mennesket lys som materiell energi, men sanser ikke at materiellets energi er Lyset av min delte tenkning. Med menneskets usynlige øyne av ånd kjenner han Lyset av meg, kilden, og vet at han er bundet i meg som en, og jeg i ham. 
"Se i Meg, din Kærlighets Gud, Den ene, uadskillelig."


"Se i meg det ene lyset som et tilsynelatende to lys ser ut som par av rytmisk vekslende motsetninger. Disse er Mine lyse budbringere. De er mine arbeidere som bygger Mine bildede former og gir dem tilbake til meg uten form.

"(...) de er pulserende hjerteslag i Min kropp, Makere av evig horende sykluser av Min forestilling i form av ting.

"De to er like halvdeler av en. De kan aldri bli en. De forveksler for alltid for å simulere en balansert enhet som de aldri finner for de kan aldri være noe annet enn to.

"Fra meg utvide et lys for å gi form til Mine forestillinger, og gi dem pulsslag for å simulere evig liv i dem som er i meg. Det andre lyset løste den formen og gir det tilbake til meg, og jeg ble levendegjort for oppstandelse i min hvile for å gjenta mine forestillinger.

"Si derfor at livet er evig i mennesket gjennom evigheter av oppstandelser av ham i Meg. Og si også at hans oppstandelse er hans egen, for han er Én med meg.

"(...) Således er mitt forestillede dual light univers født, oppløst og gjenfødt; konsentrert, anstendig karakter og re konsentrert; integrert, disintegrert og reintegrert for alltid og for alltid i mitt forestillede univers av forestillet tid og rom.

"Og se, hvert av mine par motsatte uttrykk for Meg blir gjenfødt gjennom Meg som den andre. Igjen sier jeg det er ingenting, men gjenfødelse i meg. Det er ingen død.

"(...) går du og fortell til mannen at både liv og død er bare speil av hverandre som blir hverandre i deres evig inter og passerer gjennom hverandre til deres stillhet i mitt kjennskap, hvorfra begge sprang inn i tilsynelatende å registrere de avbildede formene av Min tenkning. "

"For jeg sier at mannen som sanser, men jordens leire i ham, er bundet til jorden som et leirebilde av sin jord. 
"Clay bilder av Min fantasi som ikke kjenner meg i dem, er bare dypere av jordens mørke. Til følsom mann er dørene til Mitt Rike selvforsynt av mørket til Lyset av Meg i ham er kjent av ham som Meg. 
"Inntil da er han bare bevegelse av leire, og manifesterer ikke Meg i ham mens han føler seg intet, men flytter leire av ham; Å vite ikke mitt Lyss herlighet i ham. 
"Derfor sier jeg deg, opphøyer deg selv uten din følelse. Kjenn meg som en følelse av din tenkning. Vær meg så dyp av din kunnskap. "

"Kilden til alle ting er innenfor alle ting, sentrere dem som resten, som deres bevegelse vår. Det er også uten ting å kontrollere balansen med alle andre ting. 
"Menneskets univers er fortsatt sammensatt av mange ting, mange separate ting og separerbare. "Ja, det er ikke noe i My Imaged Universe, som er bortsett fra meg, og heller ikke alene. 
"Ja, jeg veileder mine fødte ting fra veldig frø av sansete tråder med lyse forlengelser av min tenkning til de selv kan lede seg selv. Ikke engang de minste av disse som ikke er bundet til Meg i Lys. 
"Bilder av mine forestillinger som vokser fra jorden, og de som beveger seg fritt, alle disse tingene vokser og beveger seg gjennom utvidet lys av min dynamiske tenkning til de selv kan tenke med meg."

"For se, sa den universelle, jeg er i alle ting som senterer dem; og jeg er uten kontroll over dem. "

"Jeg, med menneske, skaper menneske i Mitt universelle bilde. 
"Det jeg er, mannen er. 
"Jeg tenker på ideen; og formen på Min ide kommer fram i mønsteret av Min tenkning. " 
"Jeg tror mannen; og mannen kommer fram i mønsteret av min tenkning. 
"Man tenker mannen; og mannen dukker opp på bildet av menneskets tenkning. "Menns tenkning er min tenkning. 
"Alle tenker ting tenker min tenkning. 
"Alle skaper ting er dannet i bildet av Mine tanker, fantasier, for å manifestere Mine tankeforestillinger. 
"Universet er Mitt bilde, skapning av Mine forestillinger."

"Alle ting kommer og går fra min delte tenkning. 
"Alle ting går fra mitt hjerte til My Imaged Universe; og når de forsvinner derfra, tar jeg dem også tilbake til hjertet av meg. 
"Vet du at alle å skape ting er oppstandne ting, som igjen manifesterer livet av meg gjennom min delte tenkning. 
"Man deler sin tankegang i å manifestere meg. 
"Menneskets kropp sover, for at den kan vekke i Meg, for å manifestere meg. 
"Menneskets kropp dør, for at det kan oppstå i meg, for å manifestere meg. 
"Menneskets legeme forsvinner, for at det må komme til å manifestere meg. 
«En mann som sover eller dør eller forsvinner, er bare menneskets bilde, for det er ikke et menneske som sover eller dør eller forsvinner; for menneskehet er meg. 
"Igjen sier jeg at jeg er Én, og mannen er Én i meg når han vet at jeg er han."

"Jeg senterer den bevegelige akselen til Mitt univers, men jeg beveger meg ikke, selv om dets kraft til å bevege våren fra Meg. 
"Jeg senterer voksende systemer og bytter celler i voksende systemer, men jeg endrer ikke, selv om deres skiftende mønstre kommer fra meg. 
"Jeg senterer levende ting som manifesterer livet mitt, men de lever ikke. Jeg lever alene. 
"Voksende ting beveger seg i menneskets følelse, selv om de ikke beveger seg i menneskets kjennskap. 
"Flytte ting skifter ting i manns følelse, men de forandrer seg ikke i menneskers kjennskap. 
"Selv om de raskt bevegelige tingene av menneskets følelsesmessige bevegelse beveger seg raskt, simulerer de resten, mens de beveger seg, hvorfra de sprang inn i tilsynelatende bevegelse."

"Uten forandring kan ikke mitt skuespillspill spilles, heller ikke dets skuespillere. Se derfor det forandrende universet av Min forestilling, det tilsynelatende universet i min tenkning. 
"(...) Og igjen sier jeg at det ikke er noen forandring i meg, den uendelige, så er det heller ingen endring i mitt tankeuniverse av par motsatte ting som for alltid utveksler for å simulere mitt univers av forandring. 
"Selv den tilsynelatende forandringen av mitt tankeunivers er ikke forandring, lagre for sanser av avdekte ting som er bundet til par av deler av helheter. 
"Hvert par gikk sin vei gjennom det vekslende presset av sin elektriske reise. Hver dukket opp, forsvant da, for å dukke opp igjen. 
"Selv om sanser av avanserte ting forandrer seg i alle ting, forandrer de seg ikke til bevisst kjennskap. 
"Hvorfor er du slave til å føle? Stig opp over din følelse. Vær meg i din kjennskap. "

«Se du ikke lenger med ytre øyne alene, for du har kjenne øyne for å forkaste dine følelses illusjoner. 
"Gjennom lang eoner har mennesket gått sin jord med øyne med ytre syn, og han tror på den jorden av kroppens følelse. Gjennom hans nye eoner må han gå inn i indre indre og kjenne Menn det som å vise det i lys av meg og lys av ham. 
"For jeg tror at jorden og jorden dukket opp, forsvant og dukket opp igjen i balansert rytmer av min tenkning.Derfor sier jeg at menneskets jord og mann er bare min forestilling. Det er ikke Meg, og det er han heller ikke;og det er heller ikke det som synes å være for ham. 
«Man skal heller ikke legge jorden lenger for meg, og få noe av jorden og intet av Meg. 
"For jeg er en tålmodig Gud. Jeg venter tålmodig oppvåkende mann. 
"Awakening mann er han som kjenner Lyset av meg i ham. Man kan velge sine egne eoner for sin oppvåkning, men kjenner meg, må han. Frem til den dagen skal menneskets smerte av uvitende være mannens alene. Hans kunnskap må være hans eget ønske. 
"Å vite mann er ekstatisk kosmisk mann. Han som begynner å kjenne Meg i ham - ja, han som mistenker Meg i ham, har sin utfoldelse til kosmisk mann av allvitende. "

"Disse ordene sier jeg nå for nybegynnere mannen av sin nye syklus. 
"Elsk dere hverandre hverandre; for dere er en i meg. 
"Hva som helst du gjør med en i Meg, gjør dere for alle; for alle er en i meg. 
«Elsk din bror som deg selv. Tjene din bror for deg selv Løft din bror opp, løft ham til høye tenner, for din bror er deg selv. 
"For en sannhet sier jeg, kjærlighet til mig selv eller nasjon av meg selv, vend nabo mot nabo og nasjon mot nasjon. Selv kjærlighet raser hater og sådde sitt frø i alle vindene for å blåse der det vil. 
"Hvor sier jeg, kjærlighet til nabo til nabo og nasjon for nasjon, forene alle menn som en. 
«Tjen først din bror. Hurt først ditt selv, enn din neste. Få ingenting fra ham ubalansert ved din gi. Beskytt de svake med din styrke, for hvis du bruker din styrke mot ham, vil hans svakhet vinne mot deg, og din styrke vil ikke hjelpe deg. 
"Den som gir kjærlighet, blomstrer seg kraftig; men den som tar noe, oppnår ingenting. 
"Hvorfor for å miste alt for å vinne verden, få ingenting? 
"Den som ikke har lagt en skatt i himmelen til lik skatt som er oppnådd av jorden, har søkt mørket. 
"For ham er lyset langt."

Comments

Popular posts from this blog

Curacao UTS : The following were discussed: 1. Existing (older) telecommunications systems are copper based, but all new development is done with fiber optics. 2. Fiber optics are run to the curb in existing developed areas and run all the way to the home in new developments. 3. Fiber optics are installed underground simultaneously with electric. 4. UTS􀁰 concession mandates that they bring service to the home.

Do you like Chinese products? Why?