Die boodskap van die goddelike Iliad, deur Walter Russell

"Ek is die Lig; Ek alleen AM. 
"Wat ek is, is jy. U is die Lig. U is een met my. 
"Die mens kan my ken deur My te leer ken. 
"Om My te ken, is om My te wees. Deur My Lig alleen kan mens weet My. 
"Die mens is lig wanneer hy weet dat hy lig is. 
"Die mens is ek wanneer hy weet dat hy is My. 
"Alle mense sal betyds na My toe kom, maar hulle is die hartseer om te wag."

"Wie is ek?" 
"Wat is ek?" 
'Hoekom is ek?' 
"Waarheen is ek gebind?" 

"Wat is my verhouding met die heelal, die mens en God?" 

"Wat is die waarheid? Hoe moet ek die waarheid ken? " 

"Waar kom my krag uit? Wat is die bron van my krag? " 
"Hoe kan ek balans vind? In my verhouding met my medemense, hoe kan ek daardie balans in ons wisselaar ken wat beide hom en ek sal verryk? ' 
"Ontelbare is die godsdienstige leerstellings, en baie is die gebooie tot goedheid, maar goedheid is nog uit my oë bedek soos 'n dik mis wat jou Lig verberg wat vergeefs soek. Ek struikel in sy duisternis. Ongebalanseerd val ek. " 
"U, ons onsigbare, skeur die verblindende sluier wat die pad na u lig wegsteek, om my weg na U te vind."

"Ek is die Een Hele, die ALLE. 
"Verheerlik My, die Een vir wie Ek is, want EK is ALLE, en niemand anders nie. "Ek, die sekslose Een, is Eenheid. 
"Wat is jy, want jy is My; U is die hele. 
"Verheerlik jou self, omdat jy My verheerlik. 
"Ek, die een geheel, ken die gedagte dat ek bestaan ​​om te dink.
Alle denke is lig van my weet, maar my denke is nie ek nie. 
"Ek is Skepper, skep met My denke. 
"Uit my lig van kennis is my twee denkliggame as geslagspare van opposiete gebore vir herhaling as geslagspare van teenoorgestelde. 
"Om te dink is om te skep. Ek skep met Lig. Niks is wat nie lig is nie. 
"Ek dink idee. Ligte geregistreerde My idee in die twee geslagsligte van My denke en vorm is gebore in die beeld van My denke. 
"Vorm het geen bestaan ​​nie, en ook nie my verbeelding nie. Dit bestaan ​​nie, want hulle is nie Ek nie. Ek alleen bestaan; Ek, die ALLE. 
"Ek skep my afgebeelde liggaam met die asemhaling van My pulserende heelal van My. "My heelal is My beeld;maar my beeld is nie ek nie. 
"Alles is my beeld, maar hulle is nie ek nie, alhoewel ek in hulle is en hulle in My."

"Alles wat is, is van alles wat dit is. Alle dinge is onlosmaaklik verenig. "

"Sê hierdie dinge in woorde van die mens se wete, want voorwaar Ek sê, ek is in alle dinge, sonder alle dinge, en betrokke by alle dinge, want ek is oral. 
"Alle dinge is alomteenwoordig, want alle dinge strek van die Gees van My, en ek is alomteenwoordig. 
"Al die alomteenwoordige dinge is alwetend, want ek is binne hulle, en ek is alwetend. Wanneer die mens se bewussyn hom vertel van My teenwoordigheid binne en sonder hom, sal hy dan alles weet, want ek weet alles en ek is hy. 
"Alle denkagtige dinge openbaar alle mag wanneer bewussyn in hulle hul almag erken het. Tot dan toe is dinge niks, maar dinge wat my nie openbaar nie, maar net leë skyfies om My magtige gedagtes vir blinde oë te skryf. 
"Want ek is almagtig. Ek gee alle krag aan hom wat vra, maar niemand mag van My vra wat nie van My bewus is nie. Sien tog dat die mens dit goed ken, en openbaar jy daardie kragsbeginsel in hulle eie werke. 
"Want ek sê aan al die beeldvorms van My verbeelding, dat die mag in hulle lê om die gebalanseerde Lig wat hulle sentreer, te manifesteer deur die Een Lig te laat verskyn as twee ongebalanseerde ligte wat opeenvolgend maar ewe wissel. 
"(...) En weer sê ek dat alle dinge wat mense voel, maar net twee golwe van dubbele lig is wat my elektriese denke in die verbeelde vorms van My verbeelding opneem. 
"En ek sê ook dat die verbeelde vorms van My verbeelding geen wese het nie, want ek alleen het die wese."

"Die mens alleen van al my skeppende dinge het my fluistering begin hoor. Sedert sy begin fluister my nogal klein stem in hom, dat ek hy is en hy my; Maar selfs die barbaarse man in jou klein nuwe wêreld hoor dolly en maak drekgode wat hy voor my skat, want hy is nog steeds nuut. Hy is nog steeds in die gisting van sy vroeë brouery. 
"Want ek sê dat alles wat uit die lewe van my voortvloei, die lewe van my vloei deur hulle, tot die minste hiervan; maar ek sê dat selfs al het My Lig van die onsterflike lewe deur die sterflike simbole van My denke vloei, het dit hulle nie in die verbygaan geraak nie. 
"Wanneer hulle die Lig van My in hulle sal ken, dan sal hulle vir My en Ek hulle wees."

"Hy wat die ritme van My in die kuns moet interpreteer, moet sy pad in ekstase loop, nie afgelei deur afwykings nie, sodat hy My net kan sien en niks anders as My kan hoor nie. 
"Sê jy moet hierdie woorde man: 
"Ek is die bron van inspirasie. Aan hom wat deur My inspirasie soek, sê ek: Leer jy om my pad sterk in die Lig te wandel, want jy kan jou weg nie in die donker kry nie. Die pad na My is Lig, en daardeur kan jy jou weg na My sien. 
"Ek is die siel van kuns. Vir hom wie se siel my siel aanraak en die hartklop van sy magtige ritme voel, sê ek: Vir sover jy jou as Lig ken, sal jy My as Lig ken. 
"Ek is skoonheid. In Beauty moet die mens 'n nuwe gebore word. Deur skoonheid moet die mens bewus word van ekstase Man. 
"Vir hom wat ekstase aan sy wete sal voeg, sê ek: Soek my in die waarheid; Want slegs in die ritme van die waarheid sal jy ongemak vind. 
"Voorwaar Ek sê, die skeppings van die Ekstatiese Man is My skeppings, want hulle is gebalanseerde dinge, en ek is balans. 
"Vir hom wat onbalans sou skep, sê ek: 'n Waarheid bestaan ​​nie in My huis nie. Ek alleen hou balans; en die oë van diegene wat deur My sien, is immuun van alles behalwe balans. 
"Want ek is 'n balans. En ek is energie, en ek is rus. Ek is die Lig van Liefde en Waarheid. Op daardie fondament het ek die hoeksteen van My heelal gelê. "

"Al die kennis bestaan. Alle kennis kom tot die mens in sy seisoen. Kosmiese boodskappers gee van tyd tot tyd aan die mens soveel kennis van My kosmos soos die mens dit kan verstaan, maar wat hy kan dra, is soos 'n donderende uit die magtige oseaan, want die mens begin eers verstaan. 
"Wanneer die mens lig ken, sal hy geen beperkinge ken nie, maar die mens moet die lig vir homself ken en niemand kan daar wees wat woorde daarvan kan maak nie, want lig weet lig en daar moet geen woorde wees nie."

"Ek is LIG, maar die Lig wat My is, is nie die verligte lig van die gemene heelal van My skepping nie. 
"Ek, die Skepper, dink. Ek dink in twee ligte verleng van die Een Lig van My, maar daardie twee ligte is nie My nie, en My dink nie. 
"Voorwaar Ek sê, Ek gee van My en ek neem weg; want ek is die Imaginer wat beeldvorms bou om van mekaar af te breek om opnuut te bou. 
"Ek dink gedagte, dink vir altyd aan die veranderende beeld van My onveranderlike self. 
"My beeld verander altyd met die verandering van die twee ligte van My denke, deur My, My Self, verander nie. 
"Alle dinge verander, en hulle veranderende stilprente, My, tog is hulle nie My nie."

"Die mens se gesindheid met sy oë bind hom tot die illusie van My tweeledige denke, want ek bou maar illusie met My dubbele denke vir sy verstand. 
"Sense-seeing bind man tot vorms en dinge, terwyl Geeskennende die deure van glorie oopmaak vir die teenoorgestelde liggings van Lig waarmee ek alle gedagtegang in allerhande bewegende dinge weef. 
"Om verstandige tariewe na die verste bereik van My heelal van My te sien, en sien alle vorme as een. 
"Met sy sienende oë sien die mens Lig as materie, maar sintuie nie dat die energie van materie die Lig van My verdeelde denke is nie. Met die mens se onuitspreeklike oë van gees ken hy die Lig van My, die Bron, en weet dat hy in My as Een gebind is, en ek in Hom. 
"Kyk, in My, u God van Liefde, die Een, onafskeidbaar."


"Kyk in My, die Een Lig, waaruit 'n skynbare twee ligte verskyn as pare wat ritmies teenstrydig is. Dit is My ligte boodskappers. Hulle is My werkers wat My beeldevorms bou en hulle aan My sonder vorm gee.

"(...) Hulle is die pulserende hartklop van My liggaam, die Makers van ewighorende siklusse van My verbeelding in vorms van dinge.

"Die twee is gelyke helftes van een. Hulle kan nooit een word nie. Hulle wissel vir ewig om 'n gebalanseerde eenheid te simuleer wat hulle nooit vind nie, want hulle kan nooit iets anders as twee wees nie.

"Van My verlig een lig om My verbeelding te vorm en gee hulle 'n polsslag om die ewige Lewe te simuleer in hulle wat in MY is. Die ander lig het daardie vorm ontbind en dit aan My oorgegee om vir My opgewek te word vir opstanding om My verbeelding te herhaal.

"Sê dus dat die lewe ewig in die mens is deur ewigheid van opstanding van Hom in My. En sê ook dat sy opstanding sy eie is, want hy is EEN by My.

"(...) so is my verbeelde dubbele lig heelal gebore, opgelos en wedergebore; gekonsentreer, ordentlik gegradeer en weer konsentreer geïntegreer, disintegreer en herintegreer vir ewig en vir altyd in My verbeelde heelal van verbeelde tyd en ruimte.

"En kyk, elkeen van My pare teenoorgestelde uitdrukkings van My word deur My as die ander wedergebore.Weer sê ek, daar is niks meer as wedergeboorte in My nie. Daar is geen dood nie.

"(...) gaan jy en vertel vir die mens dat beide lewe en dood net spieëls van mekaar is wat mekaar in die ewige tussenkoms deurmekaar slaan, tot hul stilte in My wete, waaruit albei in 'n skynbare wese opgetree het. die beelde van My denke. "

"Want ek sê dat die mens wat die aarde se klei in hom sintuie, gebind is op die aarde as kleibeeld van sy aarde. 
"Klei beelde van My verbeel wie nie My in hulle ken nie, maar inwoners van die aarde se donker. Om die mens te voel, is die deure van My Koninkryk selfversperd deur die duisternis totdat die Lig van My in Hom deur Hom as My bekend is. 
"Tot dan is hy maar besig om klei te beweeg, wat My nie in hom manifesteer terwyl ek niks besef nie, maar van hom klei beweeg; om nie die glorie van my lig in hom te ken nie 
"Daarom sê Ek vir jou, verhef jou bo jou verstand. Ken My as 'n aanvulling op jou denke. Wees my so goed van jou kennis. "

"Die bron van alle dinge is in alle dinge, sentreer hulle as rus, waaruit hul beweging spring. Dit is ook sonder om alles in balans te bring met alle ander dinge. 
"Die mens se heelal bestaan ​​steeds uit baie dinge, baie verskillende dinge en skeidbaar. "Ja, daar is nie een ding in My beeldende heelal wat van My of vanself alleen is nie. 
"Ja, ek lei my gebore dinge uit baie saad deur die gevoelige trappe ligte uitbreidings van My denke totdat hulle hulself kan lei. Nie eers die minste van hierdie wat nie aan My in die Lig gebind is nie. 
"Beelde van My verbeelding wat van die Aarde groei, en diegene wat vrylik beweeg, groei al hierdie dinge en beweeg deur verlengde lig van My dinamiese denke totdat hulle self met my kan dink."

"Want kyk, sê die Universele Een, ek is binne alles wat hulle sentreer; en ek is sonder om alles te beheer. "

"Ek, met die mens, skep die mens in My universele beeld. 
"Wat ek is, die mens is. 
"Ek dink idee; en die vorm van my idee verskyn in die patroon van my denke. 
"Ek dink die mens; en die mens verskyn in die patroon van my denke. 
"Die mens dink die mens; en die mens verskyn in die beeld van die mens se denke. "Die mens se denke is My denke. 
"Alle denkagtige dinge dink aan my denke. 
"Al die skep van dinge word gevorm in die beeld van My gedagtebeeldings om My gedagtebeeldings te manifesteer. 
"Die heelal is My beeld, skepsel van My verbeelding."

"Alles kom en gaan van My verdeelde denke. 
"Alle dinge gaan van my harte na My beeldende heelal; en wanneer hulle daarvandaan verdwyn, neem ek hulle ook terug na my hart. 
"Weet jy dat alles wat dinge skep, opstandige dinge is, weer die lewe van My deur My verdeelde denke manifesteer. 
"Die mens verdeel sy gedagtes om My te manifesteer. 
"Die menslike liggaam slaap, sodat dit in My kan wek, om My te manifesteer. 
"Die liggaam van die mens sterf, sodat dit in My opgewek kan word om My te manifesteer. 
"Die liggaam van die mens verdwyn, sodat dit my weer kan manifesteer. 
"Die mens wat slaap of sterf of verdwyn, is maar die mens se beeld, want die mens van die mens slaap nie en sterf nie en verdwyn nie; Want Self van die mens is Ek. 
"Weer sê ek dat ek Een is, en die mens is een in my wanneer hy weet dat ek hy is."

"Ek sentreer die bewegende skag van My heelal, maar ek beweeg nie, alhoewel sy krag om die lente van My te beweeg. 
"Ek sentreer groeiende stelsels, en verander selle van groeiende stelsels, maar ek verander nie, selfs al verander hul veranderende patrone van my af. 
"Ek sentreer lewende dinge wat My lewe openbaar, maar hulle leef nie. Ek alleen leef. 
"Groeiende dinge beweeg dinge in die mens se verstand, alhoewel hulle nie in die mens se wete beweeg nie. 
"Om dinge te beweeg, verander dinge in die mens se waarneming, maar hulle verander nie in die mens se wete nie. 
"Alhoewel vinnig bewegende dinge van die mens se sensasie vinnig beweeg, simuleer hulle die res, terwyl hulle beweeg, waaruit hulle in skynbeweging gespring het."

"Sonder verandering kan my drama van die skepping nie gespeel word nie, en ook nie sy akteurs nie. Kyk dus, die veranderende heelal van My verbeelding, die skynbare heelal van My denke. 
"(...) En weer sê ek dat daar geen verandering in My is nie, die onveranderlike Een, so ook, is daar geen verandering in My gedagte-heelal van pare van die teenoorgestelde dinge wat vir ewig uitruil om My heelal van verandering te simuleer nie. 
"Selfs die skynbare verandering van My gedagte-heelal is nie verander nie, behalwe vir die sintuie van verstandige dinge wat aan pare dele van heeldele gebind is. 
"Elke paar het deur die wisselende druk van sy elektriese reis gegaan. Elkeen het verskyn, dan verdwyn, om weer te verskyn. 
"Alhoewel sintuie van verstandige dinge in alle dinge verander, verander hulle nie na bewustelike kennis nie. 
"Hoekom is jy 'n slaaf om te voel? Staan bo jou verstand. Wees my in u kennis. "

"Sien jy nie meer met die buitenste oë alleen nie, want jy het oë geweet om die illusies van jou verstand te ontneem. 
"Deur die lang eeue het die mens sy aarde geloop met die oë van die buitenste sien, en hy het die aarde geglo van die lig van sy liggaam. Gedurende sy nuwe Eone moet hy die aarde van innerlike siening loop en die mense dit ken as om dit in lig en lig van hom te sien. 
"Want ek dink die aarde en die aarde verskyn, verdwyn en verskyn weer in gebalanseerde ritmes van My denke. Daarom sê ek, die mens se aarde en die mens is maar My verbeelding. Dit is nie Ek en dit is Hy nie; En dit is ook nie eens wat dit vir hom lyk nie. 
En die mens sal die aarde ook nie meer voor my aangesig hê nie, omdat hy van die aarde en die natuur niks verkry het nie My. 
"Want ek is 'n geduldige God. Ek wag geduldig op die ontwaakende man. 
"Ontwaking man is hy wat die lig van my ken in hom. Die mens kan sy eie eone kies vir sy ontwaking, maar ken My moet hy. Tot op daardie dag sal die mens se ongerymdheid die mens alleen wees. Sy kennis moet sy eie begeerte wees. 
"Die wete is 'n ekstase kosmiese man. Hy wat My in Hom begin ken - ja, Hy wat My in Hom verdag, het sy uitverkiesing tot 'n kosmiese man van almal wat weet. "

"Hierdie woorde sê ek nou vir die nuwe begrypende man van sy nuwe siklus. 
"Lief vir mekaar, alle mense; want julle is een in my. 
"Wat julle ook al doen, aan een in My, doen julle aan almal; want almal is een in My. 
"Lief vir jou broer as jou self. Dien jou broer voor jou self. Hef jou broer op, hef hom op hoë boeie, want jou broer is jou self. 
"Want van 'n waarheid, sê ek, liefde van self of nasie van self, draai buurman na buurman en nasie teen nasie.Self liefde broei haat en saai sy saad in al die winde om te blaas waar dit wil. 
"Waarvoor sê ek, liefde vir naaste vir buurman en volk vir nasie, verenig alle mans as een. 
"Dien eers jou broer. Juig eers jou self, eerder as jou naaste. Verkry niks van hom wat ongebalanseerd is deur jou gee nie. Beskerm die swakkes met jou sterkte; want as jy jou krag teen hom gebruik, sal sy swakheid teen jou heers, en jou krag sal jou niks benut nie. 
"Hy wat liefde gee, het met groot krag vooruit gegaan; maar hy wat iets verrig, het niks gekry nie. 
"Hoekom verloor alles om die wêreld te wen, om niks te wen nie? 
"Hy wat nie 'n skat in die hemel opgehef het tot 'n gelyke skat wat van die aarde verkry is nie, het die duisternis gesoek. 
"Vir hom is die Lig ver."

Comments

Popular posts from this blog

Curacao UTS : The following were discussed: 1. Existing (older) telecommunications systems are copper based, but all new development is done with fiber optics. 2. Fiber optics are run to the curb in existing developed areas and run all the way to the home in new developments. 3. Fiber optics are installed underground simultaneously with electric. 4. UTS􀁰 concession mandates that they bring service to the home.

Do you like Chinese products? Why?