MAGYAR: A DIVINE ILIAD ÜZENETE, Walter Russell 2018. február 26


 
Az isteni Iliad üzenete, WALTER RUSSEL

"Én vagyok a Fény; Én egyedül vagyok. 
"Amit te vagy, te vagy. Te vagy a Fény. Te vagy velem. 
"Az ember ismerhet engem, ha szeretne ismerni engem. 
"Tudni, hogy én vagyok én. Az én Fényemmel egyedül tudja az ember Nekem. 
"Az ember világos, amikor tudja, hogy ő a Fény. 
"Az ember az, amikor tudom, hogy ő az Nekem. 
"Minden ember időben eljő hozzám, de az övék a várakozás fájdalma."

"Ki vagyok én?" 
"Mi vagyok én?" 
"Miért vagyok?" 
- Hová kötöttem? 

"Mi a kapcsolatom az univerzummal, az emberhez és az Istennel?" 

"Mi az igazság? Hogy ismerjem az Igazságot? 

"Honnan jön a hatalom? Mi a hatalom forrása? 
- Hogy találhatom meg az egyensúlyt? A társaimmal folytatott kapcsolataimban hogyan tudnám megismerni az egyensúlyt a mi csomópontunkban, ami gazdagítja mind őt, mind nekem? " 
"Számtalan a vallásos tanítás, és sokan a parancsolatok a jósághoz, de a jóság még mindig fátylat a szememből, mint egy vastag köd, amely elrejti a te fényedet, amely hiúan keres. Sötétségbe ütköznék. Kiegyensúlyozatlanul esik. " 
"Ó, te láthatatlan ember, a szemeidből a vakító fátyolról, amely a Fényed felé vezető utat fedezi le, hogy megtaláljam az én módomat.

"Én vagyok az egész, az ALL. 
"Csodálj meg engem, az én vagyok, mert én vagyok MINDEN, és nincs más. "Én, a nemtelen Egy, az Egység. 
"Amit te vagy, mert te vagy én; te vagy az egész. 
"Dicsérjétek a te Istenedet, mert így dicsőítesz engem. 
"Én, az egész, ismerem a tudatot, hogy létezik gondolkodni.
Minden gondolkodás az én tudatom fénye, de a gondolatom nem Én vagyok. 
"Teremtő vagyok, a saját gondolkodásommal teremtve. 
"A tudásomból fakadó fényem az, hogy a gondolkodásmódom két egymásnak szomszédos párjából születik, hogy ismételten szétválasztott párokkal párosuljon. 
"Azt gondolni, hogy meg kell teremteni. Fényt teremtek. Semmi sem, ami nem könnyű. 
"Azt gondolom, ötlet. Fény regisztrálta Saját gondolatom a gondolkodásom két szenzoros fényében, és a forma gondolkodásom képén született. 
"Az Űrtartalomnak nincs létezése, sem az én elképzeléseim. Ezek nem léteznek, mert õk nem Én. Egyedül vagyok; Én, az ALL. 
"Megalkotom a képzelt testemet a Me pulzáló univerzumom lélegzetvételével. "Az univerzumom a képem; de a képem nem én vagyok. 
"Minden dolog az én képmásom, de õk nem én vagyok, még ha én is benne vagyok, és ők bennem."

"Minden, ami van, minden másról van szó. Mindent elválaszthatatlanul egyesítettek. "

"Mondjátok ezeket a dolgokat az ember tudásának szavaival, mert valójában azt mondom: mindenben vagyok, minden nélkül, és mindenben részt veszek, mert mindenütt vagyok. 
"Minden dolog mindenütt jelen van, minden dolog kiterjeszti az Én Mindent, és mindenütt jelen vagyok. 
"Minden mindenütt jelenlévő dolog mindenütt tudatos, hiszen én vagyok benne, és mindent tudok. Amikor az ember tudata elmondja neki a jelenlétemet belülről és nélküle, akkor minden dolgot tud, mert mindent tudok, és én vagyok ő. 
"Minden gondolkodó dolgok minden hatalmat kifejeznek, amikor a bennük levő tudat felismeri mindenható képességüket. Addig a dolgok csakis a dolgok, de a dolgok nem nyilvánítanak meg nekem, hanem csak üres lapok, amelyekre a hatalmas gondolataimat vak szemmel írhatom. 
"Mert én mindenható vagyok. Minden erőt adok neki, aki kérdez, de senki nem kérhet tőlem, aki nem tud rólam. Nézd meg, hogy az ember jól tudja ezt, és önmagában fejezze ki a hatalom elvét a saját munkáikban. 
"Mert azt mondom minden képzelődő képmásomnak, ez a hatalom abban rejlik, hogy nyilvánvalóvá tegye a kiegyensúlyozott fényt, amely középpontba állította őket, mivel az Egy Fény két, kiegyensúlyozatlan fényként jelenik meg egymás után, de egyenlő mértékben. 
"(...) és ismét azt mondom, hogy minden olyan dolog, amit az ember ért, hanem kettős fény hullámai, amelyek felveszik Elektromos gondolkodásomat az elképzelésem képzelt formáiból. 
"És azt is mondom, hogy az elképzelésemnek képzelt formái nem léteznek, mert egyedül vagyok a Lét."

"Az egyedül egyedül az összes teremtményem kezdte hallani Suttogásomat. Kezdettől fogva az én még mindig csöndes hangom suttogta benne, hogy ő és én vagyok; de még most is barbár embered a te kis új világodon hallgat, és olyan bálványokat csinál, melyeket ő kincse előttem, mert ő még mindig új. Még mindig a korai sörfőzés erejénél fogva. 
"Mert azt mondom, hogy mindazok, amelyek az Életemből származtak, az én Én életem keresztül folyik rajta, még a legkevesebb is; de azt mondom, hogy bár a Halhatatlan Életem Fénye átgázolt a gondolataim halandó szimbólumain keresztül, nem érte el őket, amikor elhaladt. 
"Amikor megismerik bennük a Fényt, akkor nekik és én nekik kell lenniük."

"Aki művészi ritmusát értelmezi, az ecstasyban kell járnia az útjától, amelyet az eltérések irányítanak, hogy csak engem láthasson, és csak azt hallja, csak engem. 
"Mondd embernek ezeket a szavakat: 
"Én vagyok az inspiráció forrása. Aki inspirációt keres nekem, azt mondom: "Tudjátok meg, hogy erősen járjatok a fényemen, mert a sötétben nem találod meg a te útodat hozzám. Az Úttól való út fény, és általa meglátod a te útodat hozzám. 
"Én vagyok a művészet lelke. Azon embernek, akinek lelke megérinti a lelkemet, és érezni fogja hatalmas ritmusának szívverését, azt mondom: Ha önmagadnak ismered, mint Fényt, akkor ismersz Fényt. 
"Szépség vagyok. A Szépségben az embernek újnak kell lennie. A Szépség révén tudni kell, hogy az ember elragadja magát Férfi. 
"Azon ember, aki az ismeretségét eksztázisba helyezi, azt mondom: Keress engem az igazságban; mert csak az igazság ritmikájában találja az eksztázist. 
"Valójában azt mondom, hogy az Ecstatic Man alkotása a teremtményeim, mert kiegyensúlyozott dolgok, és én vagyok az egyensúly. 
"Azon, aki kiegyensúlyozatlanságot teremtene, azt mondom: Az igazság nem a házamban létezik. Egyedül vagyok egyensúlyban; és azoknak a szemei, akik látnak rajtam keresztül, immunisak mindenektől, csak az egyensúlytól. 
"Mert én vagyok az egyensúly. És én vagyok az Energia, és én vagyok a Pihenés. Én vagyok a Szeretet és az Igazság Fénye. Ezen alapon megalapoztam Univerzumom sarokkövét. "

"Minden tudás létezik. Minden tudás érkezik az emberhez a szezonban. A kozmikus hírnökök rendszeresen megadják az embernek a kozmoszom ilyen ismeretét, ahogy az ember képes megérteni, de amit el tud viselni, olyan, mint a hatalmas óceánból a döglött, mert az ember csak megkezdte a megértést. 
"Ha az ember ismeri a Fényt, akkor nem ismeri a korlátokat, de az embernek ismernie kell a Fényt magának, és senki sem teheti meg, aki ki tudja mondani róla, mert a Fény ismerte a Fényt, és nincs szükség szavakra."

"Világos vagyok, de a Fény, ami nekem nem a teremtésem érzékelt világegyeteme érzékelt fénye. 
"Én, a Teremtő, gondolom. Azt hiszem, két fényben kiterjesztettem az Én Fényem fényéről, mégis a két lámpa nem Én, és nem az én gondolkodásom is. 
"Bizony mondom, én adok tőlem és elveszem; mert én vagyok az Imaginer, aki képformákat épít fel, hogy elszakítsa egymástól, hogy újra építsenek. 
"Gondolom az elme, örökké gondolkodó változó énem változó képét. 
"A képem megváltozik valaha a gondolkodásom két fényének megváltozásával, én, az én énem által, nem változtatok. 
"Minden dolog megváltozik, és változó állóképeim vannak, mégsem én vagyok."

"Az ember értelme a szemével összekapcsolja a kettős gondolkodásom illúzióját, mert én csak illúzióként gondolkodtam kettős gondolkodásommal az érzéki látásomra. 
"A szemlélõdés az emberhez kötõdik az ûrökhöz és a dolgokhoz, míg a Mind-tudás megnyitja a dicsõség ajtaját a Fény ellentétes szálakkal, amellyel az elme minden eszméjét sok mozgó dolog formájává tesszük. 
"Mindentudó tisztességes díjakat az én Univerzumom legtávolabbi végébe, és minden formát Egynek tekint. 
"Látó szemével az ember látja a Fényt, mint az anyag energizált, de nem érzékeli, hogy az anyag energiája az én megosztott gondolkodásom fénye. Az ember szemtelen szellemével ismeri a Fényemet, a forrást, és tudja, hogy ő bennem egy, és én benne vagyok. 
"Íme, a Szeretet Istene, az Egy, elválaszthatatlan."


"Lássam bennem az Egy Fényt, amiből egy látszólagos két fény jelenik meg ritmikusan egymásnak ellentmondó ellentétekként. Ezek a Fényes hírnökeim. Ők az én munkásim, akik felépítik képmásom alakjaimat, és visszaadják nekem a forma nélkül.

"(...) ők a testem lüktető szívverései, a képzelődésem örökre horning ciklusai.

"A két egyenlő fél. Soha nem válhatnak egynek. Ők örökre cserélnek, hogy szimulálják a kiegyensúlyozott egységet, amit soha nem találnak, mert soha nem lehet csak kettő.

"Én tőlem egyetlen fény nyúlik ki, hogy formát adjon az én elképzeléseimnek, és adjon nekik impulzusütést, hogy szimulálják az örök életet azokban, ami az én bennem. A másik fény feloldotta ezt a formát, és visszaadta nekem, feltámadt a feltámadáskor a Pihenésemben, hogy megismételjem képzeletemet.

"Mondd tehát, hogy az élet örök az emberben az Ő bennem lévő feltámadások örökkévalóságai által. És azt is mondja meg, hogy a feltámadása az ő sajátja, mert Ő egy velem.

"(...) tehát az én elképzelt kettős világegyetemem született, feloldódott és újjászületett; koncentrált, tisztességes minősítésű és koncentrált; integrálódott, szétesett és újra beilleszkedett örökre és örökre a képzelt idő és tér képzelt világában.

"És íme, mindannyian az Én ellentétes kifejezéseim párjai újjászületnek rám, mint a másik. Ismét azt mondom, nincs más, mint az újjászületés Bennem. Nincs halál.

"(...) Menj el, és mondd el az embernek, hogy mind az élet, mind a halál csak egymás tükörképei, amelyek egymásnak örökké átjutnak egymás felé a még mindig támaszpontjukban a Tudásomban, amiből mindketten felbukkannak a gondolkodásom képi formáit. "

"Mert azt mondom, hogy az ember, aki érzékeli, de a föld agyagában van benne, földhöz kötődik a földi agyagképként. 
"Az én elképzelésem agyagképei, akik nem ismerem őket, csak a föld sötétjének lakói. Érzékelt embernek a királyságom ajtajait a sötétség elárasztja, mígnem a Fényemben benne van, mint én. 
"Egészen addig csak mozgó agyag, nem jelent meg benne, miközben érzékeli, csak agyagot csinál; nem ismerem a Fényem dicsőségét benne. 
"Ezért azt mondom néked: magadra emelkedsz túl érzéseden. Ismer engem a gondolkodásod támaszpontjaként.Legyen olyan mély, mint a tudatod.

"Minden dolog forrása minden dologban van, középpontba helyezve nyugalomként, ahonnan a mozgásuk tavasz. Minden dolog nélkül van, és egyensúlyt tart minden más dologgal. 
"Az ember univerzuma még sok dolgot, sok különálló dolgot tartalmaz, és elválasztható. "Igen, nincs egyetlen dolog sem a képzelt univerzumomban, amely egyedül, és nem egyedül. 
"Igen, én vezetem a magam által létrehozott dolgokat a magamtól a gondolkodásom könnyű kiterjesztéseinek érzékszervi léptein, amíg maguk nem vezethetnek magukhoz. Nem is azok közül a legkevésbé, amelyek nem kötődnek hozzám a fényben. 
"A Földről és a szabadon mozogó képzeteim képei mindezek a dolgok növekednek és átmennek a dinamikus gondolkodás kiterjesztett fényében, amíg maguk nem tudnak velem gondolni."

"Mert íme, mondta az Egyetemes, minden dologra koncentrálok; és minden dolog nélkül ellenőrizem őket.

"Én, az emberrel, embert teremtek az univerzális képemben. 
- Amit én vagyok, az ember. 
"Azt hiszem, az ötlet; és az én gondolatom formája megjelenik az én gondolkodásmintámban. " 
"Azt hiszem, az ember; és az ember az én gondolkodásmintámban jelenik meg. 
"Az ember azt hiszi az embernek; és az ember az emberi gondolkodás képében jelenik meg. "Az ember gondolkodása a gondolatom. 
"Minden gondolkodó dolog gondolkodik a gondolataimon. 
"Mindazok a dolgok megteremtése, amelyek a gondolati képzeletem képmására vannak kialakítva, hogy megmutassam gondolataim elképzeléseit. 
"A világegyetem a képem, az én képzeletem teremtménye".

"Minden dolog jön és megy a Saját megosztott gondolkodásmódból. 
"Minden dolog a szívemtől kezdve a képzelt világomba megy; és amikor eltűnnek onnan, visszaviszem őket a szívem közé. 
"Tudd meg, hogy minden teremtő dolog a feltámadt dolgok, és újra megmutatja az én életemet a megosztott gondolkodásom során. 
"Az ember megosztja a gondolatait, hogy megnyilvánuljon. 
"Az ember teste alszik, hogy felébredjen bennem, hogy megnyilvánoljam. 
"Az ember teste meghal, hogy feltámadt bennem, hogy nyilvánosson engem. 
"Az ember teste eltűnik, hogy újra megjelenjen, hogy megnyilatkozzon. 
"Az ember, aki alszik vagy meghal, vagy eltűnik, csak az ember képmása, mert az ember önmagában nem alszik, nem hal meg, sem eltűnik; mert az Ember az én vagyok. 
"Ismét azt mondom, hogy én vagyok az Egy, és az ember az Egyben vagyok, amikor tudja, hogy ő vagyok."

"Én középpontjában a My Univerzum mozgó tengelye, de nem mozdulok, bár a hatalom, hogy rugót mozgasson tőlem. 
"A növekvő rendszereket központosítom, és a növekvő rendszerek sejtjeit megváltoztatom, de nem változtatom meg, még akkor sem, ha a változó minták tavaszról származnak. 
"Élő dolgokat centrálok, amelyek az életemet manifesztálják, de nem élnek. Én egyedül éljek. 
"A növekvő dolgok az ember érzékelésében mozgatják a dolgokat, bár nem mozognak az ember tudásában. 
"A dolgok mozgatása megváltoztatja a dolgokat az ember érzékelésében, mégsem változnak az ember tudatában.
"Noha az ember érzékelése gyorsan mozgó dolgai gyorsan mozognak, szimulálják a többieket, miközben mozognak, amelyből látszólagos mozdulatokká váltak."

"Változás nélkül A Creation játékom nem játszható le, sem a színészei. Íme tehát az én elképzeléseim változó világegyede, a gondolatom látszólagos univerzuma. 
"(...) és ismét azt mondom, hogy nincs változás számomban, a változatlan Egy, így is, nincs változás a páratlan ellentétes dolgok gondolkodó univerzumában, amelyek örökre átváltanak, hogy szimulálják a változásom világát.
"Még a gondolataim univerzumának látszólagos változása sem változik, kivéve az érzékelt dolgok érzékeit, amelyek a teljes részpárokra vannak kötve. 
"Mindegyik pár eljutott az elektromos utazás közti váltakozó nyomáson. Mindegyik megjelent, aztán eltűnt, hogy újra megjelenjen. 
"Bár az érzékelt dolgok érzéke minden dologban megváltozik, nem válnak tudatos tudásra. 
"Miért kell szolga érzékelni? Felemelkedik az érzékelésed felett. Legyen az én tudatomban.

"Nézz csak többet a külső szemekkel egyedül, mert tudod szemed, hogy érvényteleníted az érzésed illúzióit. 
"A hosszú Eonok során az ember a külső látás szemével járta földjét, hitet adott a testének érzékelésére. Új Eonjain át kell járnia a belső látás földjét, és ismernie kell az Embereket, csak látván, hogy Fényemben és Fényben. 
"Mert azt hiszem, a Föld és a Föld megjelent, eltűntek és újra megjelentek a gondolkodásom kiegyensúlyozott ritmikájában. Ezért azt mondom, az ember földje és az ember csak képzelőm. Nem én vagyok, sem ő; és nem is az, aminek látszik neki. 
"Az ember sem földet nem helyez el előttem, semmibe veszik a földet és semmit Nekem. 
"Mert páciens vagyok. Türelmesen vártam felébreszteni az embert. 
"Az ember felébredése az, aki ismeri a Fény Fényét. Az ember saját éleit választhatja az ébredéséért, de ismersz engem. A mai napig az ember tudatlanságának fájdalma az egyedülálló ember. Ismerete a saját kívánsága. 
"Az ember ismerete extatikus kozmikus ember. Aki megismerni kezd bennem - igen, még az is, aki gyanakodni kezd bennem, az a kozmikus emberhez járul, aki minden tudatában van.

"Ezeket a szavakat most mondom az új ciklus újonnan megértő emberének. 
"Szeressétek egymást minden embernek; mert ti vagytok bennem. 
"Mit cselekszel valaki bennem, mindenkinek cselekszel? mindenki egy énben vagyok. 
"Szeresse a bátyádat, mint önmagát. Szolgáld a bátyád előtted. Emeld magasra a bátyádat, emeld magas csúcsokra, mert a bátyád a te önmagad. 
"Igazság szerint, azt mondom, az önmagam, vagy az én nemzete, a szomszédhoz fordul szomszédjáért és nemzet ellen a nemzet ellen. Az önszeretet a gyűlöletet fűti, és magába vette a magokat minden szélben, hogy ott fújjon, ahol akar. 
"Ha azt mondom, hogy a szomszéd szomszédának szeretete a szomszédhoz és a nemzethez tartozó nemzet, mindegyiket egynek egyesítik. 
- Először tegye a bátyádat. Hurt először önmagad helyett a felebarátodat. Nyerjen tőle valami, amit kiegyensúlyozatlan a te adásod. Védd meg a gyöngét a te ereiddel, mert ha erõdet erõdsz ellene, gyengesége gyõzõdni fog rád, és erõd nem fog semmilyen hasznot hozni. 
"Aki szereti a boldogságot, boldogan boldogul; de aki mindent elkövetett, semmibe sem vet. 
"Miért veszítenél el mindent a világ megszerzéséért, semmibe semmit? 
"Aki nem állított kincset a mennyben, hogy egyenlő kincset nyert a földből, megtalálta a sötétséget. 
"Számára a Fény messze van."



Comments

Popular posts from this blog

Curacao UTS : The following were discussed: 1. Existing (older) telecommunications systems are copper based, but all new development is done with fiber optics. 2. Fiber optics are run to the curb in existing developed areas and run all the way to the home in new developments. 3. Fiber optics are installed underground simultaneously with electric. 4. UTS􀁰 concession mandates that they bring service to the home.

Do you like Chinese products? Why?